Artikkelin tunniste : 00120307 / Viimeksi muokattu : 03.10.2018

Cashback-kampanja

Tässä artikkelissa sovellettavat tuotteet ja luokat

Käteishyvityskampanja

 

Sisällysluettelo

1.      Miten kampanja toimii?

2.      Kuinka kauan kampanja on voimassa?

3.      Mistä löydän mallinimen ja sarjanumeron?

4.      Mitkä mallit kuuluvat tämän kampanjan piiriin?

5.      Miten voin osallistua kampanjaan?

6.      Mitä tapahtuu, kun saan vahvistuksen, että olen oikeutettu käteishyvitykseen?

7.      Miksi minun on lähetettävä ostotosite?

8.      Miksi minun on lähetettävä mallinimi ja sarjanumero?

9.      Olen antanut ostotositteessa olevan päivämäärän, mutta sivustossa sanotaan, että en ole oikeutettu osallistumaan kampanjaan.

10.  Sivustossa sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta.

11.  Sain viestin, että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?

12.  Ostin kaksi kampanjan ehdot täyttävää tuotetta. Voinko osallistua kaksi kertaa?

13.  Ostin tuotteen Suomesta, mutta asun toisessa maassa. Voinko silti osallistua tähän käteishyvityskampanjaan?

14.  Kuinka kauan minun on odotettava käteishyvitystä?

15.  Olen lähettänyt ostotositteen myyjältä saamaani osoitteeseen, mutta en ole saanut tietoja käteishyvitysvaatimuksestani.

 

TÄRKEÄÄ: Jos sinulla käteishyvityksen vaatimiseen liittyviä ongelmia, ota yhteyttä, jotta voimme auttaa.

 

1. Miten kampanja toimii?
Jos ostat kampanjan ehdot täyttävän mallin 08.10.2018 -31.01.2019 välisenä aikana, voit osallistua tähän kampanjaan. Voit osallistua kampanjaan rekisteröitymällä verkossa ja hyväksymälläkäteishyvityskampanjan ehdot.  Ennen kuin voit vaatia käteishyvitystä tässä kampanjassa, antamasi tiedot on tarkistettava, ja sinun on esitettävä kelvollinen ostotosite. Suosittelemme, että säilytät kuittia (tai muuta ostotositetta) turvallisessa paikassa.

 

2. Kuinka kauan kampanja on voimassa?
Kampanja koskee 08.10.2018 -31.01.2019 välisenä aikana ostettuja malleja. Kampanjan päättymispäivän (02.03.2019) jälkeen esitettyjä vaatimuksia ei hyväksytä.

 

3. Mistä löydän mallinimen ja sarjanumeron?
Perehdy osaan "Laitteen sarjanumeron etsiminen".

 

4. Mitkä mallit kuuluvat tämän kampanjan piiriin?
Käteishyvityskampanjan piiriin kuuluvat seuraavat mallit:

**Jos olet ostanut SEL2470GM-, SEL70200GM-, SEL85F14GM-, SEL100F28GM- ja/tai SEL100400GM-objektiivin yhdessä A9-, A7RM3- tai A7SM2-kameran kanssa, saat objektiivista mainostetun cashback-summan kaksinkertaisena. (esim. 200 euroa 100 euron sijasta). Ostotodisteen on osoitettava, että tuotteet ostettiin yhden ja saman ostotapahtuman aikana.

 

 

 

5. Miten voin osallistua kampanjaan?
Voit osallistua kampanjaan seuraavasti:

·         Osta kampanjan piiriin kuuluva tuote 08.10.2018 -31.01.2019 välisenä aikana

·         Täytä vaatimuslomake sivustossa http://www.sony.fi/cashback 02.03.2019 keskiyöhön mennessä

·         Hyväksy kampanjan ehdot

·         Varmista, että olet antanut oikean sarjanumeron

·         Anna pankkisi tiedot

·         Lataa tai lähetä meille kelvollinen ostotosite

Lisätietoja saat perehtymällä kampanjan ehtoihin.
 

TÄRKEÄÄ: Jos sinulla käteishyvityksen vaatimiseen liittyviä ongelmia, ota yhteyttä, jotta voimme auttaa.

 

6. Mitä tapahtuu, kun saan vahvistuksen, että olen oikeutettu käteishyvitykseen?
Tarvitsemme ostotositteen, jonka voit toimittaa meille

·         lataamalla alkuperäisen ostotositteen valokuvan tai skannatun kopion

·         vastaamalla sähköpostiviestiin, jossa vahvistimme sinun saavan käteishyvityksen, ja liittämällä ostotositteen sähköpostiviestin liitteeksi.

Tarkistamme ostotositteen, vahvistamme sen ja pyydämme pankkiamme suorittamaan maksun. Cashback-hyvityksesi maksetaan 28 päivän päästä siitä, kun kaikki kriteerit ovat täyttyneet; jos emme pysty noudattamaan tätä määräaikaa, maksamme hyvityksesi mahdollisimman pian sen jälkeen.

 

7. Miksi minun on lähetettävä ostotosite?
Tarvitsemme jonkinlaisen ostotositteen tarkistaaksemme, että antamasi tiedot vastaavat kampanjan ehtoja.

 

8. Miksi minun on lähetettävä mallinimi ja sarjanumero?
Antamalla sarjanumeron vähennät omalta osaltasi paperityön määrää, ja me voimme tarkistaa oikeutesi osallistua kampanjaan. Katso, mistä löydät mallinumeron ja sarjanumeron.

 

9. Olen antanut ostotositteessa olevan päivämäärän, mutta sivustossa sanotaan, että en ole oikeutettu osallistumaan kampanjaan.
Tämä kampanja koskee vain sen ehdot täyttäviä malleja, jotka on ostettu 08.10.2018 -31.01.2019 välisenä aikana. Varmista, että sekä ostopäivä että malli vastaavatkampanjan ehtoja.

 

10. Sivustossa sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta.
Tarkista, että olet antanut sarjanumeron oikein. Jos olet varma, että olet kirjoittanut sen oikein, malli ei ehkä kuulu tämän kampanjan piiriin.
Käteishyvityskampanja koskee vain sellaisia Sony-tuotteita, jotka Sony on toimittanut ja jaellut valtuutetuille jälleenmyyjilleen Suomessa.

 

11. Sain viestin, että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?
Lähetä meille viestissä pyydetyt tiedot mahdollisimman pian, jotta voimme vahvistaa osallistumisesi kampanjaan. Jos et vastaa kymmenen päivän kuluessa, emme pysty takaamaan, että saat käteispalautuksen.
 

TÄRKEÄÄ: Jos sinulla käteishyvityksen vaatimiseen liittyviä ongelmia, ota yhteyttä, jotta voimme auttaa.

 

12. Ostin kaksi kampanjan ehdot täyttävää tuotetta. Voinko osallistua kaksi kertaa?
Koska kyseessä on kuluttajille suunnattu kampanja, yksi kuluttaja voi jättää enintään 3 hakemusta (ja vain yhden per tuote).  Kampanjaan voivat osallistua vain sellaiset asiakkaat ja yritykset, jotka ostavat Sony-tuotteita omaan käyttöön, ei jälleenmyyntiin.

13. Ostin tuotteen Suomesta, mutta asun toisessa maassa. Voinko silti osallistua tähän käteishyvityskampanjaan?
Tähän käteishyvityskampanjaan voivat osallistua valitettavasti vain Suomessa asuvat asiakkaat.

 

14. Kuinka kauan minun on odotettava käteishyvitystä?
Cashback-hyvityksesi maksetaan 28 päivän päästä siitä, kun kaikki kriteerit ovat täyttyneet; jos emme pysty noudattamaan tätä määräaikaa, maksamme hyvityksesi mahdollisimman pian sen jälkeen.

15. Olen lähettänyt ostotositteen myyjältä saamaani osoitteeseen, mutta en ole saanut tietoja käteishyvitysvaatimuksestani
Vaatimuksesi ei valitettavasti ole voimassa, ennen kuin olet rekisteröitynyt sivustossa. Voit liittää ostotositteen verkkolomakkeeseen tai vastata saamaasi vahvistussähköpostiviestiin osallistumiskoodilla ja lähettää ostotositteen viestin liitteenä. Postitse lähetettyjä vaatimuksia ei hyväksytä.