Artikkelin tunniste : 00192101 / Viimeksi muokattu : 08.01.2018

Sovellukset eivät väliaikaisesti näy tai toimi tietyissä Sony Bravia -televisioissa (XE70-, WE6- ja WE75-sarja) – 17.11.2017

    Tietoomme on tullut, että sinulla voi olla vaikeuksia nähdä tai päästä käyttämään eri tilausvideopalveluiden tai muiden internetpalveluiden sovelluksia.*

    Voit korjata tilanteen väliaikaisesti alustamalla henkilötietosi seuraavasti: [Asetukset] > [Asiakastuki] > [Initialise personal information] (Alusta henkilötiedot).

    Jos edellä olevat vaiheet eivät toimi ja ongelmat eivät poistu, suosittelemme television tehdasasetusten palauttamista: [Asetukset] > [Asiakastuki] > [Tehdasasetukset]. Huomaa, että toimenpiteen jälkeen näkyviin tulee alkuasetusnäyttö.

    Insinöörimme tutkivat parhaillaan ongelman syytä, ja pysyvä ratkaisu tulee saataville ohjelmistopäivityksenä piakkoin.

    Suosittelemme tallentamaan tämän sivun kirjanmerkiksi, jotta saat tietoa tilanteen kehittymisestä. Vaihtoehtoisesti voit lisätä mallisi Support by Sony -mobiilisovellukseen, niin voit vastaanottaa pikailmoituksia tuotteestasi.

    Pahoittelemme mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

    HUOMAUTUS: Tällä hetkellä tämä ongelma koskee vain joitakin käyttäjiä. Jos sovelluksesi toimivat edelleen, jätä tämä ilmoitus huomiotta.*