Artikkelin tunniste : 00202837 / Viimeksi muokattu : 27.06.2019

Cashback-kampanja, Soundbar

Tässä artikkelissa sovellettavat tuotteet ja luokat

Siällysluettelo

1.      Miten kampanja toimii?. 1

2.      Kuinka kauan kampanja on voimassa?. 1

3.      Mistä löydän mallinimen ja sarjanumeron?. 1

4.      Mitkä mallit kuuluvat tämän kampanjan piiriin?. 1

5.      Miten voin osallistua kampanjaan?. 1

6.      Mitä tapahtuu, kun saan vahvistuksen, että olen oikeutettu käteishyvitykseen?. 1

7.      Miksi minun on lähetettävä ostotosite?. 2

8.      Miksi minun on lähetettävä mallinimi ja sarjanumero?. 2

9.      Olen antanut ostotositteessa olevan päivämäärän, mutta sivustossa sanotaan, että en ole oikeutettu osallistumaan kampanjaan. 2

10.        Sivustossa sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta. 2

11.        Sain viestin, että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?. 2

12.        Ostin tuotteen Suomesta, mutta asun toisessa maassa. Voinko silti osallistua tähän käteishyvityskampanjaan?. 2

13.        Kuinka kauan minun on odotettava käteishyvitystä?. 2

14.        Olen lähettänyt ostotositteen myyjältä saamaani osoitteeseen, mutta en ole saanut tietoja käteishyvitysvaatimuksestani 3

15.        Ostin kaksi kampanjan ehdot täyttävää tuotetta. Voinko osallistua kaksi kertaa?. 3

 

 

1.    Miten kampanja toimii?

Jos olet ostanut samalla ostokerralla yhden tässä listatuista Sonyn 4K HDR -televisioista sekä yhden tässä listatuista Dolby Atmos -soundbareista kampanjaan osallistuvalta jälleenmyyjältä 8.10.2018-6.1.2019 välisenä aikana, olet oikeutettu hakemaan cashback-hyvitystä. Voit osallistua kampanjaan rekisteröitymällä verkossa ja hyväksymälläkäteishyvityskampanjan ehdot.  Ennen kuin voit vaatia käteishyvitystä tässä kampanjassa, antamasi tiedot on tarkistettava, ja sinun on esitettävä kelvollinen ostotosite. Suosittelemme, että säilytät kuittia (tai muuta ostotositetta) turvallisessa paikassa. Molempien tuotteiden (Sony 4K HDR TV + Sony Dolby Atmos -soundbar) tulee olla ostettu samana päivänä, samana ajankohtana, samassa myymälässä ja näkyä samalla kuitilla.

 

2.    Kuinka kauan kampanja on voimassa?

Kampanja koskee 08.10.2018 - 06.01.2019 välisenä aikana ostettuja malleja. Kampanjan päättymispäivän (06.02.2019) jälkeen esitettyjä vaatimuksia ei hyväksytä.

 

3.    Mistä löydän mallinimen ja sarjanumeron?

Perehdy osaan "Laitteen sarjanumeron etsiminen".

 

4.    Mitkä mallit kuuluvat tämän kampanjan piiriin?

Käteishyvityskampanjan piiriin kuuluvat seuraavat mallit:

 

5.    Miten voin osallistua kampanjaan?

Voit osallistua kampanjaan seuraavasti:

-       Osta kampanjan piiriin kuuluva tuote 08.10.2018 - 06.01.2019 välisenä aikana

-       Täytä vaatimuslomake sivustossa www.sony.fi/cashback/soundbar 06.02.2019 keskiyöhön mennessä

-       Hyväksy kampanjan ehdot

-       Varmista, että olet antanut oikean sarjanumeron

-       Anna pankkisi tiedot

-       Lataa tai lähetä meille kelvollinen ostotosite

Lisätietoja saat perehtymällä kampanjan ehtoihin.

 

TÄRKEÄÄ: Jos sinulla käteishyvityksen vaatimiseen liittyviä ongelmia, ota yhteyttä, jotta voimme auttaa.

 

6.    Mitä tapahtuu, kun saan vahvistuksen, että olen oikeutettu käteishyvitykseen?

Tarvitsemme ostotositteen, jonka voit toimittaa meille

-       lataamalla alkuperäisen ostotositteen valokuvan tai skannatun kopion

-       vastaamalla sähköpostiviestiin, jossa vahvistimme sinun saavan käteishyvityksen, ja liittämällä ostotositteen sähköpostiviestin liitteeksi.

Tarkistamme ostotositteen, vahvistamme sen ja pyydämme pankkiamme suorittamaan maksun. Cashback-hyvityksesi maksetaan 28 päivän päästä siitä, kun kaikki kriteerit ovat täyttyneet; jos emme pysty noudattamaan tätä määräaikaa, maksamme hyvityksesi mahdollisimman pian sen jälkeen.

 

7.    Miksi minun on lähetettävä ostotosite?

Tarvitsemme jonkinlaisen ostotositteen tarkistaaksemme, että antamasi tiedot vastaavat kampanjan ehtoja.

 

8.    Miksi minun on lähetettävä mallinimi ja sarjanumero?

Antamalla sarjanumeron vähennät omalta osaltasi paperityön määrää, ja me voimme tarkistaa oikeutesi osallistua kampanjaan. Katso, mistä löydät mallinumeron ja sarjanumeron.

 

9.    Olen antanut ostotositteessa olevan päivämäärän, mutta sivustossa sanotaan, että en ole oikeutettu osallistumaan kampanjaan.

Tämä kampanja koskee vain sen ehdot täyttäviä malleja, jotka on ostettu 08.10.2018 - 06.01.2019 välisenä aikana. Varmista, että sekä ostopäivä että malli vastaavatkampanjan ehtoja.

 

10.Sivustossa sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta.

Tarkista, että olet antanut sarjanumeron oikein. Jos olet varma, että olet kirjoittanut sen oikein, malli ei ehkä kuulu tämän kampanjan piiriin. Käteishyvityskampanja koskee vain sellaisia Sony-tuotteita, jotka Sony on toimittanut ja jaellut valtuutetuille jälleenmyyjilleen Suomessa.

 

11.Sain viestin, että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?

Lähetä meille viestissä pyydetyt tiedot mahdollisimman pian, jotta voimme vahvistaa osallistumisesi kampanjaan. Jos et vastaa kymmenen päivän kuluessa, emme pysty takaamaan, että saat käteispalautuksen.

 

12.Ostin tuotteen Suomesta, mutta asun toisessa maassa. Voinko silti osallistua tähän käteishyvityskampanjaan?

Tähän käteishyvityskampanjaan voivat osallistua valitettavasti vain Suomessa asuvat asiakkaat.

 

13.Kuinka kauan minun on odotettava käteishyvitystä?

Cashback-hyvityksesi maksetaan 28 päivän päästä siitä, kun kaikki kriteerit ovat täyttyneet; jos emme pysty noudattamaan tätä määräaikaa, maksamme hyvityksesi mahdollisimman pian sen jälkeen.

 

14.Olen lähettänyt ostotositteen myyjältä saamaani osoitteeseen, mutta en ole saanut tietoja käteishyvitysvaatimuksestani

Vaatimuksesi ei valitettavasti ole voimassa, ennen kuin olet rekisteröitynyt sivustossa. Voit liittää ostotositteen verkkolomakkeeseen tai vastata saamaasi vahvistussähköpostiviestiin osallistumiskoodilla ja lähettää ostotositteen viestin liitteenä. Postitse lähetettyjä vaatimuksia ei hyväksytä.

 

15.Ostin kaksi kampanjan ehdot täyttävää tuotetta. Voinko osallistua kaksi kertaa?

Koska kyseessä on kuluttajille suunnattu kampanja, yksi kuluttaja voi jättää enintään 3 hakemusta (ja vain yhden per tuote).  Kampanjaan voivat osallistua vain sellaiset asiakkaat ja yritykset, jotka ostavat Sony-tuotteita omaan käyttöön, ei jälleenmyyntiin.