Artikkelin tunniste : 00223167 / Viimeksi muokattu : 19.02.2019

Tietojen palautuspalvelu

Tässä artikkelissa sovellettavat tuotteet ja luokat

Onko sinulla ongelman tiedostojen kanssa? Katosiko tietoja epähuomiossa?Sonyn maksuton tietojen palautuspalvelu

Sony auttaa. Tiedämme, miten tärkeää sisältö on ammattilaisille, ja tämän vuoksi Sony on sitoutunut suojaamaan sen. Jos kohtaat ongelmia, kokeile viallisten tuotteiden ja tietojen palautuksen palveluamme.

 

Miten viallisten tuotteiden ja tietojen palautuksen palvelu toimii?
 

  1. Takuu: Tarkista, että tuotteen takuu on voimassa. Jos et ole varma, ota yhteys jälleenmyyjään.
     
  2. ​​Lähetä asiakaspalvelukeskukseemme (Customer Information Centre, CIC) sähköpostitse tarkat tiedot ilmenneistä ongelmista. Ilmoita myös asuinmaasi.
    CIC:n henkilökunta antaa sinulle vaiheittaiset toimintaohjeet. Ota meihin yhteyttä. 
    Vihje: Tarvitsemme alkuperäisen ostotositteen (lasku/kuitti) kustakin vaatimuksesta – säästä aikaa skannaamalla ja liittämällä tämä sähköpostiin!
     
  3. Vaihto ja tietojen palautus: Sony vaihtaa tuotteet, joiden takuu on voimassa, ja asiantuntijamme yrittävät palauttaa tiedot. Käytämme kaikkia käytettävissä olevia järjestelmiä ja tekniikoita, jotta menetetyn sisällön palautus on mahdollisimman todennäköistä. Tietojen palautusta ei kuitenkaan taata.
    Prosessi on seuraavanlainen: 

    1. Lähetät kortin/laitteen tietojen palautusta varten. 

    2. Henkilökuntamme yrittää palauttaa kortin/laitteen tiedot. 

    3. Jos tietojen palautus onnistuu, kortti/laite analysoidaan ongelmien varalta. 
      Jos analyysin tulos on positiivinen, henkilökuntamme siirtää palautetut tiedot takaisin alkuperäiseen, toimivaan korttiin/laitteeseen.

    4. Jos kortti/laite ei enää toimi, palautetut tiedot siirretään uuteen korttiin. 

    5. Jos palautus epäonnistuu, otamme sinuun yhteyttä ja keskustelemme mahdollisista tulevista toimenpiteistä. Voit esimerkiksi haluta kokeilla eri vaihtoehtoja. Voimme myös jatkaa kortin/laitteen testaamista tai palauttaa
      sen koskemattomana. 

    6. Jos annat luvan, voimme testata kortin/laitteen kaikki toiminnot: vianmäärityksen jälkeen alustamme kortin/laitteen muistisolut. Tämän jälkeen tietojen palauttamista ei kuitenkaan enää voida yrittää.
       

 

Kuinka paljon palvelu maksaa? 

Maksat tietojen palautuspalvelun käytöstä vain tuotteen lähetyskulut Sonylle Belgiaan. Sony on vastuussa muista kuluista: korvaaminen, tietojen palautus ja tuotteen lähettäminen takaisin. 

 

Mille tuotteille tietojen palautuspalvelua voi käyttää?

  • Kannettavat tallennusvälineet: Tietojen palautus on mahdollista vain, jos sisäinen kiintolevyasema on kunnossa.
  • Ammattitason RAID: Tietojen palautus on mahdollista vain, jos sisäinen kiintolevyasema on kunnossa ja käytössä on RAID1-määritys. 
 
LuokkaKannettavat tallennusvälineetAmmattitason RAIDAmmattitason SSDXQD G -sarjaXQD M -sarja
MallinimiPSZ-HA1PSZ-RA4TSV-GS48QD-G32EQD-M32A
PSZ-HA2PSZ-RA6TSV-GS96QD-G64EQD-M64A
PSZ-HC1TPSZ-RA8TSV-MGS50QD-G120FQD-M128A
PSZ-HC2TPSZ-RA12TSV-MGS1TQD-G240F 
PSZ-HB1T SV-MGS2T  
PSZ-HB2T    

 

LuokkaSxS PRO+SxS-1CFastSDUlkoinen SSD
MallinimiSBP-64ESBS-32G1CCAT-G32SF-G32SL-EG2
SBP-128ESBS-64G1CCAT-G64SF-G64SF-EG5
SBP-256ESBS-128G1CCAT-G128SF-G128SL-EG1
   SF-G32T 
   SF-G64T 
   SF-G128T