Artikkelin tunniste : 00227990 / Viimeksi muokattu : 28.05.2019

Student Cashback Digital Imaging FI

Tässä artikkelissa sovellettavat tuotteet ja luokat

Digital Imaging Student Focus Cashback Campaign -hyvityskampanja

 

 

  1. Kuinka osallistun kampanjaan?. 1
  1. Miksi minun on toimitettava ostotodistus ja kuponkikoodi?. 2
  1. Miksi minun on toimitettava mallin nimi ja sarjanumero?. 2
  1. Nettisivusto kertoo että sarjanumeroani ei voida tunnistaa, miksi se on?. 2
  1. Sain viestin että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitäisi tehdä nyt?. 2
  1. Olen lähettänyt ostotodistuksen (ja muut asiakirjat) paikalliselta jälleenmyyjältä saamaani postiosoitteeseen. En kuitenkaan ole kuullut mitään hyvityksestäni.. 3
  1. Olen lähettänyt vaatimuksen kolmelle (3) tuotteelle, mutta minulla on oikeus vain yhden (1) tuotteen hyvitykseen. Miksi en saa hyvitystä muille tuotteille?. 3

 

1. Kuinka osallistun kampanjaan?

 

VAIHE 1

 

Osta yksi kampanjaan mukaan kuuluva tuote vähittäismyyjältä 24.5.2019-14.10.2019 välisenä aikana voidaksesi hakea Cashback-hyvitystä.

 

 

VAIHE 2

 

Mene kampanjan verkkosivuille www.sony.fi/cashback/student ja rekisteröidy napsauttamalla ”Hyvitys”-painiketta. Vaatimukset on tehtävä verkossa viimeistään 14.11.2019, muuten niitä ei hyväksytä.

 

Huomi: Vaatimukset voidaan esittää 24.05.2019–14.11.2019 välisenä aikana.

 

 

VAIHE 3

 

Kirjaudu tai luo MySony-tili ja täytä kampanjan lomake antamalla seuraavat tiedot:

 

 

Tuotetiedot: malli, sarjanumero, ostopäivä ja jälleenmyyjä

 

Henkilötiedot: nimi, sähköpostiosoite, postiosoite, pankkitiedot ja puhelinnumero

 

Ostotodistus & Kuponkikoodi

 

Kuva sarjanumerosta

 

 

Kun olet antanut nämä tiedot, napsauta ”Lähetä”-painiketta.

 

 

VAIHE 4

 

Lomakkeen lähettämisen jälkeen sinut ohjataan vahvistussivulle ja sinulle lähetetään sähköposti joka vahvistaa rekisteröitymisesi. Rekisteröintikoodi on 8-numeroinen numero, joka näkyy sähköpostin otsikossa. Tämä koodi toimii myös viitenumerona, jos sinulla on kysyttävää kampanjasta.

 

 

VAIHE 5

 

Jos vaatimus täyttää kampanjan ehdot, saat määrätyn takaisinmaksun 28 päivän kuluessa siitä, kun vaatimus on vahvistettu. Jos haluat tarkistaa Cashback-hyvityksen tilan, napsauta kampanjan etusivulla olevaa ”Hyvityksen tila”-linkkiä, www.sony.fi/cashback/student

 

 

2. Miksi minun on toimitettava ostotodistus ja kuponkikoodi?

Tarvitsemme ostotodistuksen ja kuponkikoodin, jotta voisit tarkistaa, että hakemuksesi täyttää kampanjan ehdot.

 

 

3. Miksi minun on toimitettava mallin nimi ja sarjanumero?

Tämä vähentää paperityötä sinulle, koska voimme etsiä sarjanumeron, jotta voit tarkistaa hakukelpoisuutesi kampanjaan.

 

 

 

4. Nettisivusto kertoo että sarjanumeroani ei voida tunnistaa, miksi se on?

Tarkista, että olet syöttänyt sarjanumeron oikein. Jos olet varma, että tiedot ovat oikein, malli ei välttämättä sisälly tähän kampanjaan.

 

 

 

5. Sain viestin että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitäisi tehdä nyt?

Lähetä meille pyydetyt tiedot mahdollisimman pian, jotta voimme vahvistaa osallistumisenne kampanjaan. Jos et vastaa 10 päivän sisällä, emme voi taata, että saat Cashback-hyvityksen.

 

 

 

 

6. Olen lähettänyt ostotodistuksen (ja muut asiakirjat) paikalliselta jälleenmyyjältä saamaani postiosoitteeseen. En kuitenkaan ole kuullut mitään hyvityksestäni..

Valitettavasti vaatimukset jotka lähetetään postitse eivät ole voimassa. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy verkossa ja anna tarvittavat tiedot (katso vaihe 3).

 

 

 

7. Olen lähettänyt vaatimuksen kolmelle (3) tuotteelle, mutta minulla on oikeus vain yhden (1) tuotteen hyvitykseen. Miksi en saa hyvitystä muille tuotteille?

Jokainen vaatimus tulee tehdä erikseen verkkosivuillamme. Jokaisen onnistuneen hyvityksen jälkeen, sinulla on mahdollisuus esittää uusi vaatimus. Napsauta ”Vaatimus toiselle tuotteelle”-painiketta, jos haluat lisätä vaatimuksen toisesta tuotteesta.

 

HUOMIO: Asiakkaalle voidaan tarjota enintään kolme (3) hyvitystä (ja vain yksi hyvitys per tuote).