Artikkelin tunniste : 00231193 / Viimeksi muokattu : 23.08.2019

UBP-X800M2 – ilmainen levy -kampanja

    UBP-X800M2 – ilmainen levy -kampanja

     

     

    Sisällys

    1. Miten kampanja toimii?. 1

    2. Miksi minun on lähetettävä ostotosite?. 2

    3. Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?. 2

    4. Mistä löydän mallin sarjanumeron?. 2

    5. Sivustossa sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta.. 2

    6. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?. 2

    7. Sain viestin, jossa vaatimukseni todettiin olevan puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?. 3

    8. Ostin tuotteeni muutamaa viikkoa kampanjapäivämääriä ennen / kampanjapäivämäärien jälkeen. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja valtuuttaa ostohyvityksen ostoksestani?. 3

    9. En ole saanut korvaustani koskevia sähköpostiviestejä, miten voin seurata sen edistymistä?. 3

    10. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?. 3

    11. Mitä henkilökohtaisilla tiedoillani tehdään?. 3

     

     

    1. Miten kampanja toimii?

    VAIHE 1

    Lunasta lahjasi hankkimalla UBP-X800M2-malli osallistuvalta jälleenmyyjältä 20.5.2019–29.2.2020.

    VAIHE 2

    Siirry kampanjan verkkosivustoon ja rekisteröidy napsauttamalla Lunasta-painiketta.

    Huomautus: Lunastuksen voi tehdä 20.5.2019–29.2.2020.

    VAIHE 3

    Kirjaudu tai luo MySony-tili ja täytä kampanjan lomake antamalla seuraavat tiedot:

    · Tuotetiedot: malli, sarjanumero, ostopäivämäärä ja jälleenmyyjä

    · Henkilötiedot: nimi, sähköpostiosoite, postiosoite, pankkitiedot ja puhelinnumero

    · Ostotosite

    · Kuva sarjanumerosta

    Kun olet antanut nämä tiedot, napsauta Lähetä-painiketta.

    VAIHE 4

    Kun olet lähettänyt lomakkeen, sinut siirretään vahvistussivulle ja rekisteröinnin vahvistusviesti lähetetään sähköpostiosoitteeseesi. Rekisteröintikoodi on 8-numeroinen luku, joka näkyy sähköpostin aiherivillä. Koodia käytetään myös viitenumerona, jos sinulla on kysyttävää kampanjasta.

    VAIHE 5

    Jos vaatimuksesi on kampanjan sääntöjen ja ehtojen mukainen, saat lahjasi. Voit tarkistaa ostohyvitysvaatimuksesi tilan napsauttamalla Katso vaatimuksesi tila -linkkiä kampanjan aloitussivulla.

     

    2. Miksi minun on lähetettävä ostotosite?

    Tarvitsemme ostotositteen tarkistaaksemme, että antamasi tiedot vastaavat kampanjan ehtoja. Tämä vähentää osaltasi paperityötä, sillä voimme tarkistaa oikeutesi osallistua kampanjaan sarjanumeron perusteella.

    3. Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?

    Hyväksyttävässä ostotositteessa on oltava seuraavat tiedot:

    1 - Jälleenmyyjän nimi.

    2 - Ostopäivämäärä.

    3 - Tuotteen tiedot.

    4 - ALV-numero.

    Huomaa, että vaatimus voidaan hylätä, jos toimitetut asiakirjat eivät täytä edellä olevia ehtoja.

    4. Mistä löydän mallin sarjanumeron?

    Napsauttamalla tätä saat näkyviin kuvan, joka auttaa laitteen sarjanumeron löytämisessä.

    5. Sivustossa sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta.

    Tarkista, että olet antanut sarjanumeron oikein. Jos olet varma, että tiedot ovat oikein, malli ei ehkä kuulu tähän kampanjaan.

    6. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?

    Tiedoston enimmäiskoko on 5 Mt. Voit ladata vain tavallisia JPG-, PNG- ja PDF-muotoisia tiedostoja.

    7. Sain viestin, jossa vaatimukseni todettiin olevan puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?

    Lähetä meille viestissä pyydetyt tiedot mahdollisimman pian, jotta voimme vahvistaa osallistumisesi kampanjaan. Jos et vastaa kymmenen päivän kuluessa, emme pysty takaamaan, että saat lahjasi.

    8. Ostin tuotteeni muutamaa viikkoa kampanjapäivämääriä ennen / kampanjapäivämäärien jälkeen. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja valtuuttaa ostohyvityksen ostoksestani?

    Asiakkaat voidaan hyväksyä kampanjaan vain, jos heidän tuotteensa on ostettu käyttöehdoissa määritettyjen päivämäärien aikana.

    9. En ole saanut korvaustani koskevia sähköpostiviestejä, miten voin seurata sen edistymistä?

    Saat automaattisen sähköpostiviestin, kun vaatimuksesi on lähetetty ja kun vaatimuksesi on hyväksytty. Jos tarvitsemme lisätietoja, sinulle lähetetään erillinen sähköpostiviesti. Muista tarkistaa sähköpostisi roskapostikansio. Voit myös käyttää tätä linkkiä vaatimuksen etenemisen seurantaan antamalla vaatimuksen tunnuksen, joka kerrotaan vahvistusviestissä.

    10. Minulla on ongelmia, kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan verkossa. Mitä minun pitäisi tehdä?

    Ota yhteyttä tukilinjaamme tämän linkin kautta, jos tarvitset apua vaatimuksen lähettämisessä tai jos haluat ilmoittaa muista ongelmista, joita olet kohdannut.

    11. Mitä henkilökohtaisilla tiedoillani tehdään?

    Voit tutustua asiakastietojen käyttöä koskeviin käytäntöihimme tämän linkin kautta.