Artikkelin tunniste : 00242602 / Viimeksi muokattu : 05.03.2020

Näytön avaaminen ei onnistu

    Jos unohdat näyttölukon PIN-koodin, salasanan tai avauskuvion, voit nollata laitteesi joko Googlen Paikanna puhelin -sovelluksella tai Xperia Companion -tietokonesovelluksella. Alta voit lukea lisätietoja näistä nollaustavoista ja niiden vaatimuksista, jotta voit valita itsellesi parhaiten soveltuvan tavan.

    • Nollaa laite Paikanna puhelin -sovelluksella.
      • Vaatimukset: Tämä nollaustapa edellyttää, että laite on käynnissä ja yhteydessä internetiin ja että olet ottanut Paikanna puhelin -sovelluksen käyttöön laitteessasi. Laitteessasi täytyy olla rekisteröity Google-tili, jonka käyttäjänimen ja salasanan tarvitset myös. Tarvitset myös tietokoneen tai mobiililaitteen, joka on yhteydessä internetiin.
      • Tulokset: Kaikki laitteen sisäiseen muistiin tallennetut tiedot poistetaan, mukaan lukien ladatut sovellukset, kuvat ja laiteasetukset. Jos et irrota SD-korttia ennen laitteen nollaamista, myös kortille tallennetut tiedot poistetaan useimmissa tapauksissa.

     Laitteen nollaaminen Paikanna puhelin -sovelluksella 

    • Nollaa laitteesi Xperia Companion -tietokonesovelluksen Software repair (Ohjelmiston korjaaminen) -toiminnolla.
      • Vaatimukset: Tämä tapa edellyttää, että sinulla on käytettävissäsi internetiin yhteydessä oleva tietokone. Tarvitset USB-kaapelin, jolla voit yhdistää laitteen tietokoneeseen, ja laitteesi akun varaustason täytyy olla vähintään 80 %.
      • Tulokset: Kaikki laitteen sisäiseen muistiin tallennetut tiedot poistetaan, mukaan lukien ladatut sovellukset, kuvat ja laiteasetukset. SD-kortin sisältöä ei poisteta.

     Laiteohjelmiston korjaaminen Xperia Companionilla