Artikkelin tunniste : 00249115 / Viimeksi muokattu : 09.10.2020

Laiteohjelmistoratkaisu: [Network not connected] (Ei verkkoyhteyttä) -virheviestin ratkaiseminen – päivitetty 7.10.2020

    Laiteohjelmistoversio 6.6575 saatavilla

    Sonyn uusin laiteohjelmistopaketti 6.6575 korjaa alla kuvatun ongelman.

    Suositeltu päivitystapa on varmistaa, että TV:n automaattinen ohjelmiston latausasetus on käytössä.
    Päivitys asennetaan kaikkiin sitä tarvitseviin televisioihin tulevien viikkojen aikana. 

    Vaihtoehtoisesti voit ladata laiteohjelmiston ja päivittää TV:n USB-muistilaitteen kautta.

    Sony ottaa asiakaspalautteen aina huomioon tavoitteenaan innovaatiot ja laadukkaat tuotteet.
     


    Verkkovirheilmoitus tai väärä aika näytetään

    Näetkö [network not connected] (Ei verkkoyhteyttä) -viestin, kun olet hiljattain päivittänyt television ja vähintään yksi seuraavista vioista ilmenee:

    • Huomaat, että aloitusnäytössä näkyvä aika on väärä.
    • Jotkin sovellukset eivät välttämättä toimi, kun taas toiset toimivat normaalisti.
    • Verkon tilana on Connected, No Internet (Yhdistetty, ei Internet-yhteyttä). 

    Tässä tapauksessa televisiosi sisäinen kello saattaa olla ohjelmistopäivityksen jälkeen eri ajassa kuin Internetin kello, mikä aiheuttaa tämän verkkovirheen.
    Voit ratkaista tämän muuttamalla kellon asetukseksi Network Time (Verkon aika). 
     

    Kellon asettaminen verkon aikaan

    Valitse [Asetukset] asetusratas → vieritä kohtaan [Järjestelmäasetukset] → valitse [Päivämäärä ja aika] → valitse [Käytä verkon aikaa] 

    Jos olet asentanut kanavat, katso televisiokanavaa vähintään 30 sekuntia ja tarkista aloitusnäytöstä, että siinä näkyvä aika on oikea.

     

    Jos tämä ratkaisu ei paranna tilannetta, ota yhteyttä meihin (Iso-Britannia) (Irlannin tasavalta).