Ilmoitus vaihtopalvelusta, joka koskee tiettyjä SF-M-sarjan sekä SF-M-sarjan TOUGH- ja SF-G-sarjan TOUGH-SD-muistikortteja
Kiitos, että valitsit Sony-tuotteen.
Tietyissä SF-M-sarjan, SF-M-sarjan TOUGH- ja SF-G-sarjan TOUGH-SD-muistikorteissa on havaittu vika.
Ongelma tietojenkäsittelyssä VSC-tilassa
VSC-yhteensopivaa (Video Speed Class) kameraa* käytettäessä tallennettu kuvamateriaali saattaa vahingoittua tai se ei välttämättä tallennu muistikortille oikein.
* VSC V60/V90 -yhteensopivat kamerat.
Ongelman korjaamiseksi tarjoamme maksuttoman vaihtopalvelun viallisille SD-muistikorteille.
Mallit, joita ongelma koskee
Kortin mallin näkee mallinumerosta, joka on kortin etupuolella (merkitty punaisella ympyrällä).
SF-M-sarja
Huomautus! Ongelma koskee muistikortteja, joiden etupuolella ovat merkinnät V60, R:277MB/s ja W:150MB/s.
|
|
SF-M-sarjan TOUGH-kortti
|
|
SF-G-sarjan TOUGH-kortti
|
|
Näin tarkistat, onko korttisi viallinen
SF-M-sarja
- Tarkista, koskeeko ongelma korttisi mallia. SF-M-sarjassa kortit tunnistaa siitä, että etupuolella ovat merkinnät V60, R:277MB/s ja W:150MB/s.
- Tarkista kortin takapuolelta, onko kortin vasemmassa alakulmassa tähtimerkki/asteriski (*).
- Jos ON, korttisi ei ole viallinen.
- Jos EI OLE, korttisi on viallinen.
Viallinen kortti |
Viallinen kortti |
Kortti ei viallinen |
SF-M-sarjan TOUGH-kortti
- Tarkista kortin takapuolelta, onko kortin vasemmassa alakulmassa tähtimerkki/asteriski (*).
- Jos ON, korttisi ei ole viallinen.
- Jos EI OLE, korttisi on viallinen.
Viallinen kortti |
Kortti ei viallinen |
SF-G-sarjan TOUGH-kortti
On kaksi tapaa tarkistaa, koskeeko ongelma korttiasi.
1. Tarkista kortin takapuolelta, onko kortin vasemmassa alakulmassa tähtimerkki/asteriski (*).
a. Jos ON, korttisi ei ole viallinen.
b. Jos EI OLE, tee seuraava vaihe.
2. Tarkista, alkaako kortin takapuolelta löytyvä aakkosnumeerinen koodi kirjainyhdistelmällä TV tai TR.
a. Jos aakkosnumeerinen koodi alkaa kirjainyhdistelmällä TR, korttisi ei ole viallinen.
b. Jos aakkosnumeerinen koodi alkaa kirjainyhdistelmällä TV, korttisi on viallinen.
Viallinen kortti |
Kortti ei viallinen |
Kortti ei viallinen |
Tarjoamme maksuttoman vaihtopalvelun viallisille SD-muistikorteille 18.6.2020–31.3.2022.
Voit pyytää SD-kortinvaihtoa tämän lomakkeen kautta.
TÄRKEÄÄ: Emme voi siirtää viallisella SD-muistikortilla olevia tietoja uudelle kortille. Tallenna kortin sisällöstä varmuuskopio tietokoneeseen tai muuhun tallennuslaitteeseen ennen kortin lähettämistä vaihtoon.
*COVID-19:n aiheuttama poikkeustilanne saattaa vaikuttaa osaan palveluistamme. Pyrimme toimimaan normaalisti, mutta viivästykset ovat mahdollisia. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa ja toivomme ymmärrystäsi tässä haastavassa tilanteessa.