Tervetuloa Alpha-käyttäjäksi -ostohyvitys objektiiveista (Cashback)
2. Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?
4. En ole saanut päivityksiä cashbackistani sähköpostitse. Kuinka voin nähdä cashbackini tilan?
5. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?
6. Rekisteröin kamerani, mutta en saanut kuponkikoodejani, mitä minun pitäisi tehdä?
7. Mikä on maksimimäärä saatavia, joita voin luoda?
1. Miten kampanja toimii?
1
Osta kampanjaan kuuluva kamera, rekisteröi se My Sony -palvelussa ja anna meille lupa lähettää sinulle markkinointiviestejä sähköpostitse. Saat rekisteröitymistä seuraavien 24 tunnin kuluessa 3 etukoodia: niillä voit lunastaa ostohyvityksen, kun ostat enintään kolme kampanjaan kuuluvaa objektiivia kampanjaan osallistuvalta jälleenmyyjältä.
2
Mene kampanjasivustolle ja rekisteröidy valitsemalla Claim (Lunasta). Ostohyvityspyynnön voi lähettää aikaisintaan kolmenkymmenen (30) päivän kuluttua ja viimeistään kolmen kuukauden kuluessa objektiivin tai objektiivien ostopäivästä. Hyvityspyynnöt, jotka on lähetetty mainittua ajankohtaa aikaisemmin, hylätään.
3
Kirjaudu sisään tai luo My Sony-tili ja täytä kampanjalomake antamalla seuraavat tiedot:
· Lens-tuotetiedot: malli, sarjanumero, yksilöllinen kuponkikoodi joka on saatu My Sonyn , ostopäivä ja jälleenmyyjä
· Henkilötietosi: nimi, sähköpostiosoite, postiosoite, pankkitiedot ja puhelinnumero
· Opio kampanjaobjektiivin alkuperäisestä painetusta kuitista/laskusta, jossa näkyvät selkeästi jälleenmyyjän nimi sekä tuotteen nimi ja ostopäivä
· Kuva valkoisesta tarrasta, jossa näkyvät viivakoodit sekä kampanjaobjektiivin malli ja sarjanumero ja joka on LEIKATTU IRTI objektiivin tuotepakkauksesta
Kun olet antanut nämä tiedot, napsauta Lähetä-painiketta.
4
Kun olet lähettänyt lomakkeen, sinut ohjataan vahvistussivulle ja sähköpostiosoitteeseesi lähetetään sähköposti, joka vahvistaa rekisteröinnin. 8-numeroinen rekisteröintikoodisi näkyy tämän viestin aiherivillä. Mainitse koodi, jos otat meihin yhteyttä hakemukseesi liittyen.
5
Jos pyyntösi täyttää kaikki kampanjan säänöt ja ehdot, saat vahvistusviestin seuraavien 10 päivän kuluessa. Kun olet saanut vahvistuksen hyväksymisestäsi, ostohyvitys siirretään tilillesi 28 päivän kuluessa. Jos pyyntösi on puutteellinen, otamme yhteyttä ja pyydämme lisätietoja. Pysyäksesi ajan tasalla, valitse Ostohyvitystarjous -aloitussivulla Hakemus Katso hakemuksesi tila -linkki.
Asiakasta kohti voidaan tehdä enintään kolme (3) vaatimusta. Vain yksi tuote / pakkaus voidaan sisällyttää jokaiseen cashback-hakemukseen. Kutakin koodia voidaan käyttää vain kerran.
2. Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?
"Hyväksyttävän ostotodistuksen tulee täyttää seuraavat vaatimukset::
1- Jälleenmyyjän nimi.
2- Ostopäivä.
3- Tuotetiedot.
4- ALV-numeror.
Huomioon otettava, että korvaus voidaan hylätä, jos toimitetut asiakirjat eivät täytä edellä mainittuja kriteerejä."
3. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?
Tiedostosi ei saa olla 5MB suurempi. Voit ladata vain tavallisia JPEG -, JPG-, PNG-, ja PDF-muotoja.
4. En ole saanut päivityksiä rahapalautuksestani sähköpostitse, miten voin nähdä rahapalautukseni tilan?
Saat automaattisen vahvistussähköpostin, kun olet lähettänyt hakemuksesi, ja toisen sähköpostin, kun rahapalautuksesi on hyväksytty. Jos tarvitsemme lisätietoja, lähetämme sinulle asiasta erikseen sähköpostia. Varmista, että sähköposti ei ole päätynyt roskapostikansioon. Voit myös käyttää tätä linkkiä tarkistaaksesi cashbackin tilan syöttämällä vahvistussähköpostissa saamasi ID-numeron.
5. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?
Ota yhteyttä tukilinjaamme tämän linkin kautta, jos tarvitset apua korvauksen lähettämisessä tai jos haluat raportoida muista ongelmista joita olet kohdannut.
6. Rekisteröin kamerani, mutta en saanut kuponkikoodejani, mitä minun pitäisi tehdä?
Jos olet uusi asiakas, huolehdi kampanjaan kuuluvan kameran rekisteröinnistä My Sony -palvelussa. Huomautus: 3 ainutkertaista koodia lähetetään erillisessä sähköpostiviestissä 24 tunnin kuluessa tuotteen rekisteröinnistä.
Jos et saanut sähköpostia, tarkista roskapostikansiosi.
7. Mikä on maksimimäärä saatavia, joita voin luoda?
Saat 3 kuponkikoodia kutakin rekisteröityä tukikelpoista kameraa kohden. Rekisteröityjen tukikelpoisten kameroiden määrää ei ole rajoitettu.
Esim: Jos ostat ja rekisteröit 3 hyväksyttävää kameraa, saat yhteensä 3x3=9 kuponkikoodia.
Voit tehdä vain yhden korvausvaatimuksen yksittäistä objektiivimallia kohden yhtä rekisteröityä tukikelpoista kameraa kohden.