Artikkelin tunniste : 00251094 / Viimeksi muokattu : 13.10.2020

Tervetuloa Alpha-käyttäjäksi -ostohyvitys objektiiveista

    1. Miten kampanja toimii?

    2. Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?

    3.  Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?

    4. Ostin tuotteeni muutama viikko ennen/jälkeen kampanjan päivämääriä. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja antaa minulle cashback-palautuksen tuotteestani?

    5. Jag har inte fått uppdateringar om min cashback via mail, hur kan jag se status på min cashback?

    6.  Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?

    7. Rekisteröin kamerani, mutta en saanut kuponkikoodejani, mitä minun pitäisi tehdä?

     

    1. Miten kampanja toimii?

    1

    Osta sopiva kamera (ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R-sarja / ILCE-7S-sarja / ILCE-9-sarja) 31.3.2021 asti (sisältyy toimitukseen) )), Rekisteröi pätevä kamera My Sony -palvelussa 12.10.2020 - 15.06.2021 (sisältyy) ja 3 kuponkiin lunastamaan rahaa, kun ostat koodatun linssin osallistuvalta jälleenmyyjältä 12.10.2020 - 30.6.2021.

    2

    Siirry kampanjan verkkosivustolle ja rekisteröidy napsauttamalla Lunasta-painiketta. Vaatimukset on tehtävä verkossa ostopäivästä 31.07.2021, muuten niitä ei hyväksytä.

    Voit kuitenkin lähettää Cashback-hakemuksesi 12.10.2020 - 31.07.2021.

    3

    Kirjaudu sisään tai luo My Sony-tili ja täytä kampanjalomake antamalla seuraavat tiedot:

    · Lens-tuotetiedot: malli, sarjanumero, yksilöllinen kuponkikoodi joka on saatu My Sonyn , ostopäivä ja jälleenmyyjä

    · Henkilötietosi: nimi, sähköpostiosoite, postiosoite, pankkitiedot ja puhelinnumero

    · Opio kampanjaobjektiivin alkuperäisestä painetusta kuitista/laskusta, jossa näkyvät selkeästi jälleenmyyjän nimi sekä tuotteen nimi ja ostopäivä

    · Kuva valkoisesta tarrasta, jossa näkyvät viivakoodit sekä kampanjaobjektiivin malli ja sarjanumero ja joka on LEIKATTU IRTI objektiivin tuotepakkauksesta

    Kun olet antanut nämä tiedot, napsauta Lähetä-painiketta.

    4

    Kun olet lähettänyt lomakkeen, sinut ohjataan vahvistussivulle ja sähköpostiosoitteeseesi lähetetään sähköposti, joka vahvistaa rekisteröinnin. 8-numeroinen rekisteröintikoodisi näkyy tämän viestin aiherivillä. Mainitse koodi, jos otat meihin yhteyttä hakemukseesi liittyen.

    5

    Jos pyyntösi täyttää kaikki kampanjan säänöt ja ehdot, saat vahvistusviestin seuraavien 10 päivän kuluessa. Kun olet saanut vahvistuksen hyväksymisestäsi, ostohyvitys siirretään tilillesi 28 päivän kuluessa. Jos pyyntösi on puutteellinen, otamme yhteyttä ja pyydämme lisätietoja. Pysyäksesi ajan tasalla, valitse Ostohyvitystarjous -aloitussivulla Hakemus Katso hakemuksesi tila -linkki.

    Asiakasta kohti voidaan tehdä enintään kolme (3) vaatimusta. Vain yksi tuote / pakkaus voidaan sisällyttää jokaiseen cashback-hakemukseen. Kutakin koodia voidaan käyttää vain kerran.

    2. Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?

    "Hyväksyttävän ostotodistuksen tulee täyttää seuraavat vaatimukset::

    1- Jälleenmyyjän nimi.

    2- Ostopäivä.

    3- Tuotetiedot.

    4- ALV-numeror.

    Huomioon otettava, että korvaus voidaan hylätä, jos toimitetut asiakirjat eivät täytä edellä mainittuja kriteerejä."

    3.  Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?

    Tiedostosi ei saa olla 5MB suurempi. Voit ladata vain tavallisia JPEG -, JPG-, PNG-, ja PDF-muotoja.

    4. Ostin tuotteeni muutama viikko ennen/jälkeen kampanjan päivämääriä. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja antaa minulle cashback-palautuksen tuotteestani?

    Voimme ainoastaan tarjota cashback-palautusta asiakkaille jos heidän tuotteensa on ostettu käyttöehdoissa merkittyjen päivämäärien aikana.

    5. Jag har inte fått uppdateringar om min cashback via mail, hur kan jag se status på min cashback?

    Ett automatisk bekräftelsemail skickas när du har skickat in din krav och ytterligare ett mail när din cashback har godkänts. Om vi behöver mer information, mailar vi dig separat om detta. Försäkra dig om att mail inte hamnat i din "spam"- folder i din mail. Du kan även använda denna länk för att se status på din cashback genom att skriva in det ID-nummer du fick i ditt bekräftelsemail.

    6.  Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?

    Ota yhteyttä tukilinjaamme tämän linkin kautta, jos tarvitset apua korvauksen lähettämisessä tai jos haluat raportoida muista ongelmista joita olet kohdannut.

    7. Rekisteröin kamerani, mutta en saanut kuponkikoodejani, mitä minun pitäisi tehdä?

    Jos olet uusi asiakas, varmista, että olet rekisteröinyt kelvollisen kameran (ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R -sarja / ILCE-7S -sarja / ILCE -9 -sarja) My Sony -laitteessa 12.10.2020 - 15.6.2021. Tämän kameran ostopäivä pitäisi olla 12.10.2020 - 31.3.2021.

    Jos olet jo asiakas ja rekisteröit kelvollisen kameran ennen 12.10.20, mutta et ole rekisteröinyt objektiivin ostoa Sonylle edellisten 12 kuukauden aikana, sinun olisi pitänyt saada My Sonylta sähköpostiviesti henkilökohtaisilla koodeillasi 12.10.2020 mennessä.

    Jos et saanut sähköpostia, tarkista roskapostikansiosi.