Artikkelin tunniste : 00254026 / Viimeksi muokattu : 19.11.2020

Ilmoitus maksuttomasta vaihdosta, joka koskee viallisia sarjanumeron avulla tunnistettavia WI-SP510-kuulokkeita – 19.11.2020

    Hyvä Sony-asiakas

    Kiitämme luottamuksestasi Sony-tuotteisiin.

    Tietoomme on tullut, että tietyissä WI-SP510-laitteissa voi ilmetä ongelma, jossa kuulokkeet eivät käynnisty mahdollisen veden aiheuttaman korroosion vuoksi.

    Ongelman ratkaisemiseksi Sony on laajentanut WI-SP510-laitteiden, joita ongelma koskee, takuuta 30.11.2021 asti. Jos kohtaat tämän ongelman ja kuulokkeiden todetaan sarjanumeron perusteella kuuluvan viallisten tuotteiden joukkoon, voit vaihtaa viallisen WI-SP510-laitteen. Tarkista, vastaako laitteesi alla olevia ehtoja.

    Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa ja kiitämme ymmärtäväisestä suhtautumisestasi.

    Oikeus vaihtoon

    Malli, jota ongelma koskee

    WI-SP510 

    Sarjanumerot, joita ongelma koskee 

    Tämä mahdollinen ongelma koskee vain rajallista määrää WI-SP510-kuulokkeita, jotka voidaan vaihtaa maksutta. Jos kohtaat tämän ongelman, syötä laitteen sarjanumero alla olevaan sarjanumeron tarkistustyökaluun ja tarkista, voidaanko laite vaihtaa. 

    Jos ongelma koskee WI-SP510-malliasi, voit vaihtaa laitteen liikkeessä, josta ostit sen. Jos tämä ei ole mahdollista, tarkistustyökalun alla on hakutoiminto ja yhteystiedot lähimpään liikkeeseen, jossa voi vaihtaa laitteen.  

    Kuulokkeiden mallin nimen ja sarjanumeron tarkistaminen

    Mallin nimi on sisäisen ladattavan akun päällä.

    Sarjanumero on painettu oikeaan (merkintä R) kuulokkeeseen ja näkyy, kun nappikuulokkeen kärki ja kaaren tuki irrotetaan.

     

    Maksuttoman vaihto-ohjelman soveltamisaika

    Maksuton vaihto-ohjelma on voimassa 30.11.2021 asti.