Artikkelin tunniste : 00259282 / Viimeksi muokattu : 19.04.2021

TV - PlayStation Plus kampanja

     TV - PlayStation Plus kampanja 

     

    1. Kuinka voin osallistua kampanjaan?

    2. Milloin saan kuponkikoodini?

    3. Miksi minun on toimitettava ostotodistus, mallin nimi ja sarjanumero?

    4. Mitä pidetään hyväksyttävänä ostotodistuksena?

    5. Mistä löydän tuotteen sarjanumeron?

    6. Sivustolla sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta.

    7. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?

    8. Sain viestin, että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?

    9.  Ostin tuotteeni muutama viikko ennen/jälkeen kampanjan päivämääriä. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja antaa minulle cashback-palautuksen tuotteestani?

    10. Olen lähettänyt ostotositteen myyjältä saamaani osoitteeseen, mutta en ole saanut tietoja cashback- vaatimuksestani. 

    11. En ole saanut korvaustani koskevia sähköpostiviestejä, miten voin seurata sen edistymistä?

    12. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?

    13. Mitä henkilökohtaisilla tiedoillani tehdään?

    14. Kuinka voin lunastaa koodini?

     

     

     TV - PlayStation Plus kampanja 

     

    1. Kuinka voin osallistua kampanjaan?

    VAIHE 1

    Osta yksi kampanjaan soveltuvista TV-malleista 19. huhtikuuta 2021-31. toukokuuta 2021 välisenä aikana kampanjaan osallistuvilta jälleenmyyjiltä saadaksesi kuponkikoodisi 1 vuoden maksuttomaan PlayStation Plus -jäsenyyteen. 

    VAIHE 2 

    Mene kampanjan verkkosivuille ja rekisteröidy napsauttamalla "Lunasta täällä" -painiketta.  Lunastukset voidaan tehdä ostopäivästä alkaen viimeistään 30. kesäkuuta 2021 asti. 

    Huom: Lunastuspyynnöt on jätettävä verkossa viimeistään 30. kesäkuuta 2021 ennen keskiyötä.

    VAIHE 3

    Kirjaudu sisään tai luo My Sony-tili ja täytä kampanjalomake lisäämällä seuraavat tiedot: 

    Tuotetiedot: malli, sarjanumero, ostopäivä ja jälleenmyyjä

    Henkilökohtaiset tiedot: Nimi, sähköpostiosoite, osoite ja puhelinnumero

    Ostotodistuksesi

    Kuva TV-ruudustasi, jossa näkyvät selvästi sekä sarjanumero että laitetunnus (Device ID). Tätä varten sinun on käytettävä television valikkoa kaukosäätimen "koti" -näppäimellä, valitsemalla "sovellukset", sitten "Ohje" ja lopuksi "Järjestelmätiedot". Saat lisätietoja tältä osin osoitteesta https://www.sony.dk/electronics/find-the-tvhc-model 

    Kun olet antanut edellämainitut tiedot, napsauta "Lähetä" -painiketta

    VAIHE 4

    Kun olet lähettänyt lomakkeen, sinut ohjataan vahvistussivustolle ja rekisteröitymisesi vahvistetaan sähköpostilla ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Rekisteröintikoodisi on 8-numeroinen sarja, joka näkyy sähköpostin aiherivillä. Tämä koodi toimii myös viitenumerona, mikäli sinulla herää kysymyksiä kampanjasta. 

    VAIHE 5

    Jos vaatimuksesi täyttää kampanjan säännöt ja ehdot, saat PlayStation Plus -koodisi 20 työpäivän kuluessa vaatimuksesi vahvistamisesta. Mikäli haluat tarkistaa vaatimuksesi tilan, napsauta kampanjan etusivulla olevaa "Näytä vaatimukseni tila" -linkkiä. 

     

    2. Milloin saan kuponkikoodini?

    Tavoitteenamme on lähettää PlayStation Plus -koodisi 20:n työpäivän kuluessa pyyntösi vahvistamisesta. Mikäli emme pysy tavoitteessamme, teemme sen mahdollisimman pian määräajan jälkeen. Tämä ei tapahdu 20:n työpäivän kuluessa rekisteröinnistäsi, emmekä ole vastuussa jälleenmyyjistä/myyjistä, jotka ilmoittavat asiakkaille virheellisesti, että he saavat koodin 20:n työpäivän kuluessa ostopäivästä tai virheellisistä tiedoista/kellonajoista. Muista, että puuttuvat tai virheelliset tiedot voivat viivästyttää vahvistusta ja maksua, joten tarkistathan antamasi tiedot oikeiksi. 

     

    3. Miksi minun on toimitettava ostotodistus, mallin nimi ja sarjanumero?

    Tarvitsemme ostotodistuksen tarkistaaksemme, että antamasi tiedot vastaavat kampanjan ehtoja. Antamalla sarjanumeron vähennät omalta osaltasi paperityön määrää, ja me voimme tarkistaa oikeutesi osallistua kampanjaan.

     

    4. Mitä pidetään hyväksyttävänä ostotodistuksena?

    Hyväksyttävän ostotodistuksen tulee täyttää seuraavat vaatimukset:                    
    1 - Jälleenmyyjän nimi    
    2- Ostopäivä                      
    3 - Tuotteen nimi             
    4 - Jälleenmyyjän ALV-numero.
    Ottaen huomioon, että korvaus voidaan hylätä, mikäli toimitetut tiedot eivät täytä edellä mainittuja ehtoja. 

     

    5. Mistä löydän tuotteen sarjanumeron?

    Napsauta tästä saadaksesi kuvan siitä, mistä voit löytää tuotteesi sarjanumeron. 

     

    6. Sivustolla sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta.

    Tarkista, että olet antanut sarjanumeron oikein. Jos olet varma, että olet kirjoittanut sen oikein, malli ei ehkä kuulu tämän kampanjan piiriin. 

     

    7. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?

    Tiedostosi ei saa olla 5MB suurempi. Voit ladata vain tavallisia JPG-, JPEG-, PNG-, ja PDF-muotoja.

     

    8. Sain viestin, että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?

    Lähetä meille viestissä pyydetyt tiedot mahdollisimman pian, jotta voimme vahvistaa osallistumisesi kampanjaan. Jos et vastaa 14 päivän kuluessa, emme pysty takaamaan, että saat cashback:in. 

     

    9.  Ostin tuotteeni muutama viikko ennen/jälkeen kampanjan päivämääriä. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja antaa minulle cashback-palautuksen tuotteestani?

    Voimme ainoastaan tarjota cashback-palautusta asiakkaille jos heidän tuotteensa on ostettu käyttöehdoissa merkittyjen päivämäärien aikana.

     

    10. Olen lähettänyt ostotositteen myyjältä saamaani osoitteeseen, mutta en ole saanut tietoja cashback- vaatimuksestani. 

    Vaatimuksesi ei valitettavasti ole voimassa, ennen kuin olet rekisteröitynyt sivustossa. Voit liittää ostotositteen verkkolomakkeeseen tai vastata saamaasi vahvistussähköpostiviestiin osallistumiskoodilla ja lähettää ostotositteen viestin liitteenä. Postitse lähetettyjä vaatimuksia ei hyväksytä.

     

    11. En ole saanut korvaustani koskevia sähköpostiviestejä, miten voin seurata sen edistymistä?

    Automaattinen vahvistusviesti lähetetään, kun hakemuksesi on lähetetty, ja toinen sähköposti, kun hakemuksesi on hyväksytty. Mikäli tarvitsemme lisätietoja, lähetämme sinulle erillisen sähköpostin. Muista tarkistaa sähköpostisi roskaposti-kansiot. Tämän linkin kautta voit myös seurata casback-korvauksesi etenemistä syöttämällä vahvistusviestissä olevan ID-tunnuksen.

     

    12. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?

    Ota yhteyttä tukilinjaamme tämän linkin kautta jos tarvitset apua korvauksen lähettämisessä, tai jos haluat raportoida muista ongelmista joita olet kohdannut. Jos sinulla on ongelmia PlayStation -koodisi lunastamisessa, ota yhteyttä tukitiimiin osoitteessa: https://www.playstation.com/en-gb/support/subscriptions/playstation-plus-support/

     

    13. Mitä henkilökohtaisilla tiedoillani tehdään?

    Voit tutustua asiakastietoja koskeviin käytäntöihimme tämän linkin kautta.

     

    14. Kuinka voin lunastaa koodini?

    Mene osoitteeseen https://my.playstation.com/

    Kirjaudu sisään PlayStation Network -tililläsi tai luo uusi tili. 

    Valitse tilivalikko napsauttamalla profiilikuvaa oikeassa yläkulmassa

    Napsauta "Lunasta koodit"

    Anna 12-numeroinen kuponkikoodisi

    Saat lisätietoja koodisi lunastamisesta napsauttamalla tästä.