Artikkelin tunniste : 00260087 / Viimeksi muokattu : 20.04.2021

Yhteyttä ei voitu muodostaa Bluetooth-yhteyden kautta.

    Kokeile seuraavaa:

    • Kuulokkeet on ehkä jo yhdistetty toiseen laitteeseen (kuten älypuhelimeen). Poista Bluetooth-asetukset käytöstä muissa laitteissa kuin siinä, johon haluat muodostaa yhteyden.
    • Kytke päälle kuulokkeet, joihin haluat muodostaa yhteyden, ja tuo kuulokkeet ja älypuhelin enintään 1 metrin päähän toisistaan.
    • Kytke kuulokkeet pois päältä ja takaisin päälle.
    • Katkaise älypuhelimen Bluetooth-yhteys ja kytke se sitten uudelleen päälle.
    • Valitse uudelleen älypuhelimen Bluetooth-asetusvalikosta sen laitteen laitetiedot, johon haluat muodostaa yhteyden.
    • Sammuta älypuhelin ja kytke sen sitten uudelleen päälle.
    • Nollaa kuulokkeet.Saat lisätietoja äänilaitteen nollaamisesta lukemalla käyttöohjeista.
    • Poista Music Center / Headphones Connect palvelun asennus ja asenna se uudelleen.
    • Hyvä iOS 13.0 tai uudempi-käyttäjä,
      Salli [Bluetooth]-käyttö iPhonen kohdasta [Asetukset] - [Music Center / Headphones].
    • iOS 11 -laitteen käyttäjälle,
      Kun sovellus kysyy toistuvasti ”Kytke Bluetooth päälle?”, kokeile seuraavia ratkaisuja kohteessa ohjauskeskuksesta.
      1. Poista lentotila käytöstä.
      2. Kytke Bluetooth-asetukset pois päältä ja takaisin päälle.

    Jos et voi muodostaa yhteyttä äänilaitteeseen yllä olevien ohjeiden mukaisesti, kokeile seuraavia toimenpiteitä.

    1. Poista älypuhelimen Bluetooth-asetusvalikosta sen laitteen laitetiedot, johon haluat muodostaa yhteyden.
    2. Alusta kuulokkeet. Alustamisen jälkeen ne siirtyvät laiteparin muodostustilaan. Saat lisätietoja äänilaitteen alustamisesta lukemalla käyttöohjeista.
    3. Käytä Music Center / Headphones Connect palvelua Bluetooth-yhteyden muodostamiseen.