Artikkelin tunniste : 00259914 / Viimeksi muokattu : 20.04.2021

Ei ääntä vasemmasta (L) tai oikeasta (R) yksiköstä.

    Kokeile seuraavaa:

    • Sekä älypuhelin että kuulokkeet (sekä vasen (L) että oikea (R) yksikkö) on kytketty päälle.
      Kun kuulokkeiden akku on täysin tyhjä, kuulokkeet sammuvat automaattisesti. Laita kuulokkeet latauskoteloon ja anna niiden latautua.
    • Älypuhelinsovelluksen (joka vaatii HFP-handsfree-profiilin/HSP-kuulokeprofiilin) mukaan ääni saattaa kuulua vain vasemmasta (L) yksiköstä tai oikeasta (R) yksiköstä.
    • Kun käytetään vain vasenta (L) tai oikeaa (R) yksikköä, kun Google Assistant -toiminto on otettu käyttöön, käytä sitä yksikköä, jossa Google Assistant -toiminto on otettu käyttöön.
    • Kun käytetään vain vasenta (L) tai oikeaa (R) yksikköä, kun Amazon Alexa -toiminto on otettu käyttöön, käytä sitä yksikköä, jossa Amazon Alexa -toiminto on otettu käyttöön.
    • Sammuta kuulokkeet ja kytke ne sitten uudelleen päälle.
      Laita kuulokkeet latauskoteloon ja sulje kansi. Ota sitten kuulokkeet pois latauskotelosta ja varmista, että vasemman (L) ja oikean (R) yksikön merkkivalot (siniset) vilkkuvat.
    • Nollaa kuulokkeet.Jos siitä ei ole apua, alusta kuulokkeet.Tietoja kuulokkeiden nollaamisesta ja alustamisesta: katso kuulokkeiden käyttöopas.