Artikkelin tunniste : 00259980 / Viimeksi muokattu : 20.04.2021

Ääntä ei kuulu.

    Kokeile seuraavaa:

    • Sekä älypuhelin että kuulokkeet (sekä vasen (L) että oikea (R) yksikkö) on kytketty päälle.
      Kun kuulokkeiden akku on täysin tyhjä, kuulokkeet sammuvat automaattisesti. Laita kuulokkeet latauskoteloon ja anna niiden latautua.
    • Jos kuulokkeiden äänenvoimakkuus on liian pieni, lisää äänenvoimakkuutta älypuhelimesta.
    • Puheopastus, soittoääni ja äänipuhelu kuuluvat vain vasemmasta (L) yksiköstä.
    • Älypuhelinsovelluksen (joka vaatii HFP-handsfree-profiilin/HSP-kuulokeprofiilin) mukaan ääni kuuluu vain vasemmasta (L) yksiköstä eikä oikeasta (R) yksiköstä.
    • Kuulokkeet ja älypuhelin yhdistetään BLUETOOTH A2DP -yhteyttä käyttämällä.
    • Älypuhelin toistaa oikein.
    • Poista kuulokkeiden tiedot älypuhelimesta ja muodosta sitten kuulokkeet ja älypuhelin uudelleen laitepariksi.
    • Kuulokkeiden määrityksessä tiedonsiirto älypuhelimen ja kuulokkeiden vasemman (L) yksikön välillä on etusijalla. Jos alueella on heikko signaali esimerkiksi paikassa, jossa on paljon Wi-Fi-yhteyksiä, ääni saattaa katketa tilapäisesti vain kuulokkeiden oikeassa (R) yksikössä.