Artikkelin tunniste : 00260387 / Viimeksi muokattu : 03.05.2021

TV-kampanja, josta voit voittaa PlayStation 5:n

    Kuinka voin osallistua kampanjaan?

    VAIHE 1

    Osta yksi kampanjaan soveltuvista TV-malleista 19. huhtikuuta 2021-31. toukokuuta 2021 välisenä aikana kampanjaan kuuluvilta jälleenmyyjiltä voidaksesi osallistua ja saada mahdollisuuden voittaa PS5:n.

    VAIHE 2

    Mene kampanjan verkkosivuille ja rekisteröidy napsauttamalla "Hae täällä" -painiketta. Hakemukset voidaan tehdä 3. toukokuuta 2021 alkaen ja viimeistään 13. kesäkuuta 2021 saakka.

    Huom: Hakemukset on jätettävä verkossa viimeistään 13. kesäkuuta 2021 ennen keskiyötä.

    VAIHE 3

    Kirjaudu sisään tai luo My Sony-tili ja täytä kampanjalomake lisäämällä seuraavat tiedot:

    Tuotetiedot: malli, sarjanumero, ostopäivä ja jälleenmyyjä

    Henkilökohtaiset tiedot: Nimi, sähköpostiosoite, osoite ja puhelinnumero

    Ostotodistuksesi

    Kuva TV-ruudustasi, jossa näkyvät selvästi sekä sarjanumero että laitetunnus (Device ID). Tätä varten sinun on käytettävä television valikkoa kaukosäätimen "koti" -näppäimellä, valitsemalla "sovellukset", sitten "Ohje" ja lopuksi "Järjestelmätiedot". Saat lisätietoja tältä osin osoitteesta https://www.sony.dk/electronics/find-the-tvhc-model

    Kun olet antanut edellämainitut tiedot, napsauta "Lähetä" -painiketta

    VAIHE 4

    Kun olet lähettänyt lomakkeen, sinut ohjataan vahvistussivustolle ja rekisteröitymisesi vahvistetaan sähköpostilla ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Rekisteröintikoodisi on 8-numeroinen sarja, joka näkyy sähköpostin aiherivillä. Tämä koodi toimii myös viitenumerona, mikäli sinulla herää kysymyksiä kampanjasta.

    VAIHE 5

    Jos hakemuksesi täyttää kampanjan säännöt ja ehdot, ja olet valittu arvonnan voittajaksi, saat lahjasi 28 päivän kuluessa tämän hakemuksen vahvistamisesta. Jos haluat tarkistaa hakemuksesi tilan, napsauta kampanjan etusivulla olevaa "Näytä hakemukseni tila" -linkkiä.

    2. Kuinka arvonta toimii ja mistä tiedän, olenko yksi voittajista?

    14. kesäkuuta, heti kun kampanja on päättynyt ja hakemusten lähettäminen on sulkeutunut, arvotaan 10 onnekasta voittajaa kaikkien kampanjaan osallistuvien kesken. Siinä tapauksessa, että olet yksi onnekkaista voittajista, sinuun otetaan yhteyttä sähköpostitse viimeistään 18. kesäkuuta 2021. Toinen sähköpostiviesti, jossa on toimitustiedot, lähetetään voiton vahvistamisen jälkeen. Tarkista roskapostisi.

    3. Miksi minun on toimitettava ostotodistus, mallin nimi ja sarjanumero?

    Tarvitsemme ostotodistuksen tarkistaaksemme, että antamasi tiedot vastaavat kampanjan ehtoja. Antamalla sarjanumeron vähennät omalta osaltasi paperityön määrää, ja me voimme tarkistaa oikeutesi osallistua kampanjaan.

    4. Mitä pidetään hyväksyttävänä ostotodistuksena?

    Hyväksyttävän ostotodistuksen tulee täyttää seuraavat vaatimukset:                    

    1 - Jälleenmyyjän nimi    

    2- Ostopäivä                      

    3 - Tuotteen nimi             

    4 - Jälleenmyyjän ALV-numero.

    Ottaen huomioon, että korvaus voidaan hylätä, mikäli toimitetut tiedot eivät täytä edellä mainittuja ehtoja. 

    5. Mistä löydän tuotteen sarjanumeron?

    Napsauta tästä saadaksesi kuvan siitä, mistä voit löytää tuotteesi sarjanumeron.

    6. Sivustolla sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta.

    Tarkista, että olet antanut sarjanumeron oikein. Jos olet varma, että olet kirjoittanut sen oikein, malli ei ehkä kuulu tämän kampanjan piiriin.

    7. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?

    Tiedostosi ei saa olla 5MB suurempi. Voit ladata vain tavallisia JPG-, JPEG-, PNG-, ja PDF-muotoja.

    8.  Ostin tuotteeni muutama viikko ennen/jälkeen kampanjan päivämääriä. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja hyväksyä osallistumiseni?

    Voimme huomioida tähän kampanjaan osallistuvat asiakkaat vain, jos heidän tuotteensa on ostettu kampanjan säännöissä ja ehdoissa mainittuina päivämäärinä.

    9.Olen lähettänyt ostotositteen ja muut asiakirjat postitse osoitteeseen, joka kirjoitettiin jälleenmyyjän minulle antamalle paperille. En ole toistaiseksi kuullut hakemuksestani mitään.

    Hakemuksesi ei valitettavasti ole voimassa, ennen kuin olet rekisteröitynyt sivustossa. Voit liittää ostotositteen verkkolomakkeeseen tai vastata saamaasi vahvistussähköpostiviestiin osallistumiskoodilla ja lähettää ostotositteen viestin liitteenä. Postitse lähetettyjä hakemuksia ei hyväksytä.

    10. En ole saanut hakemustani koskevia sähköpostiviestejä, miten voin seurata sen edistymistä?

    Automaattinen vahvistusviesti lähetetään, kun hakemuksesi on jätetty, ja toinen sähköposti, jos olet voittanut arvonnan. Mikäli tarvitsemme lisätietoja, lähetämme sinulle erillisen sähköpostin. Muista tarkistaa sähköpostisi roskaposti-kansiot. Tämän linkin kautta voit myös seurata hakemuksesi etenemistä syöttämällä vahvistusviestissä olevan ID-tunnuksen.

    11. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?

    Ota yhteyttä tukilinjaamme tämän linkin kautta jos tarvitset apua hakemuksen lähettämisessä, tai jos haluat raportoida muista ongelmista joita olet kohdannut. 

    12. Mitä henkilökohtaisilla tiedoillani tehdään?

    Voit tutustua asiakastietoja koskeviin käytäntöihimme tämän linkin kautta.