Artikkelin tunniste : 00265911 / Viimeksi muokattu : 23.09.2021

Cashback - Kuulokkeet

    Cashback -kampanja

    1. Kuinka voin osallistua kampanjaan?

    2. Milloin saan cashback:in pankkitililleni?

    3. Miksi minun on toimitettava ostotodistus, mallin nimi ja sarjanumero?

    4. Mitä pidetään hyväksyttävänä ostotodistuksena?

    5. Mistä löydän tuotteen sarjanumeron?

    6. Sivustolla sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta.

    7. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?

    8. Sain viestin, että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?

    9.  Ostin tuotteeni muutama viikko ennen/jälkeen kampanjan päivämääriä. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja antaa minulle cashback-palautuksen tuotteestani?

    10. Olen lähettänyt ostotositteen myyjältä saamaani osoitteeseen, mutta en ole saanut tietoja cashback- vaatimuksestani.

    11. En ole saanut korvaustani koskevia sähköpostiviestejä, miten voin seurata sen edistymistä?

    12. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?

    13. Mitä henkilökohtaisilla tiedoillani tehdään?

     

     

     

    1. Kuinka voin osallistua kampanjaan?

    VAIHE 1

    Osta molemmat Sony -kuulokkeet (WH-1000XM4 ja WF-1000XM4) 9. elokuuta 2021 - 19. syyskuuta 2021 välisenä aikana kampanjaan osallistuvilta jälleenmyyjiltä lunastaaksesi cashback -hyvityksen.

    VAIHE 2

    Mene kampanjan verkkosivuille ja rekisteröidy napsauttamalla "Tee vaatimus täällä" -painiketta.  Vaatimukset voidaan tehdä ostopäivästä viimeistään 31. joulukuuta 2021.

    Huom: Vaatimuspyynnöt on jätettävä verkossa viimeistään 31. joulukuuta 2021 ennen keskiyötä. Sinun on odotettava 30 päivää ostopäivästäsi, jotta voit lähettää hakemuksen. Esimerkiksi: Jos ostit tuotteesi 1. syyskuuta, voit lähettää pyynnön vasta 30 päivän kuluttua ostopäivästäsi, eli 1. lokakuuta aina kampanjan loppuun asti (31. joulukuuta 2021).

    VAIHE 3

    Kirjaudu sisään tai luo My Sony-tili ja täytä kampanjalomake lisäämällä seuraavat tiedot:

    Tuotetiedot: malli, sarjanumero, ostopäivä ja jälleenmyyjä

    Henkilökohtaiset tiedot: Nimi, sähköpostiosoite, osoite, pankkitiedot ja puhelinnumero

    Ostotodistuksesi, joka osoittaa, että molemmat kuulokkeet on ostettu yhdessä

    Kuva molempien kuulokkeiden sarjanumeroista, jotka on leikattu ja erotettu pakkauksista. Tämä ei mitätöi takuuta.

    Kun olet antanut edellämainitut tiedot, napsauta "Lähetä" -painiketta

    VAIHE 4

    Kun olet lähettänyt lomakkeen, sinut ohjataan vahvistussivustolle ja rekisteröitymisesi vahvistetaan sähköpostilla ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Rekisteröintikoodisi on 8-numeroinen sarja, joka näkyy sähköpostin aiherivillä. Tämä koodi toimii myös viitenumerona, mikäli sinulla herää kysymyksiä kampanjasta.

    VAIHE 5

    Jos vaatimuksesi täyttää kampanjan säännöt ja ehdot, saat ennaltamääritellyn summan rahaa takaisin 28 päivän kuluessa vaatimuksesi vahvistamisesta. Mikäli haluat tarkistaa takaisinmaksusi tilan, napsauta kampanjan etusivulla olevaa "Katso vaatimukseni tila" -linkkiä.

    2. Milloin saan cashback:in pankkitililleni?

    Tavoitteenamme on suorittaa maksusi 28 päivän kuluessa pyyntösi vahvistamisesta. Mikäli emme pysy tavoitteessamme, teemme sen mahdollisimman pian määräajan jälkeen. Tämä ei tapahdu 28 päivän kuluessa rekisteröinnistäsi, emmekä ole vastuussa jälleenmyyjistä/myyjistä, jotka ilmoittavat asiakkaille virheellisesti, että maksut suoritetaan 28 päivän kuluessa ostopäivästä tai virheellisistä tiedoista/kellonajoista. Muista, että puuttuvat tai virheelliset tiedot voivat viivästyttää vahvistusta ja maksua, joten tarkistathan antamasi tiedot oikeiksi.

    3. Miksi minun on toimitettava ostotodistus, mallin nimi ja sarjanumero?

    Tarvitsemme ostotodistuksen tarkistaaksemme, että antamasi tiedot vastaavat kampanjan ehtoja. Antamalla sarjanumeron vähennät omalta osaltasi paperityön määrää, ja me voimme tarkistaa oikeutesi osallistua kampanjaan.

    4. Mitä pidetään hyväksyttävänä ostotodistuksena?

    Hyväksyttävän ostotodistuksen tulee täyttää seuraavat vaatimukset:                    

    1 - Jälleenmyyjän nimi    

    2- Ostopäivä                    

    3 - Tuotteen nimi           

    4 - Jälleenmyyjän ALV-numero.

    Ottaen huomioon, että korvaus voidaan hylätä, mikäli toimitetut tiedot eivät täytä edellä mainittuja ehtoja. HUOM: Tuotteet (Over-ear & In-Ear) on ostettava samana päivänä samasta myymälästä.

    5. Mistä löydän tuotteen sarjanumeron?

    Napsauta tästä saadaksesi kuvan siitä, mistä voit löytää tuotteesi sarjanumeron.

    6. Sivustolla sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta.

    Tarkista, että olet antanut sarjanumeron oikein. Jos olet varma, että olet kirjoittanut sen oikein, malli ei ehkä kuulu tämän kampanjan piiriin.

    7. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?

    Tiedostosi ei saa olla 5MB suurempi. Voit ladata vain tavallisia JPG-, JPEG-, PNG-, ja PDF-muotoja.

    8. Sain viestin, että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?

    Lähetä meille viestissä pyydetyt tiedot mahdollisimman pian, jotta voimme vahvistaa osallistumisesi kampanjaan. Jos et vastaa 14 päivän kuluessa, emme pysty takaamaan, että saat cashback:in.

    9.  Ostin tuotteeni muutama viikko ennen/jälkeen kampanjan päivämääriä. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja antaa minulle cashback-palautuksen tuotteestani?

    Voimme ainoastaan tarjota cashback-palautusta asiakkaille jos heidän tuotteensa on ostettu käyttöehdoissa merkittyjen päivämäärien aikana.

    10. Olen lähettänyt ostotositteen myyjältä saamaani osoitteeseen, mutta en ole saanut tietoja cashback- vaatimuksestani.

    Vaatimuksesi ei valitettavasti ole voimassa, ennen kuin olet rekisteröitynyt sivustossa. Voit liittää ostotositteen verkkolomakkeeseen tai vastata saamaasi vahvistussähköpostiviestiin osallistumiskoodilla ja lähettää ostotositteen viestin liitteenä. Postitse lähetettyjä vaatimuksia ei hyväksytä.

    11. En ole saanut korvaustani koskevia sähköpostiviestejä, miten voin seurata sen edistymistä?

    Automaattinen vahvistusviesti lähetetään, kun hakemuksesi on lähetetty, ja toinen sähköposti, kun hakemuksesi on hyväksytty. Mikäli tarvitsemme lisätietoja, lähetämme sinulle erillisen sähköpostin. Muista tarkistaa sähköpostisi roskaposti-kansiot. Tämän linkin kautta voit myös seurata casback-korvauksesi etenemistä syöttämällä vahvistusviestissä olevan ID-tunnuksen.

    12. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?

    Ota yhteyttä tukilinjaamme tämän linkin kautta jos tarvitset apua korvauksen lähettämisessä, tai jos haluat raportoida muista ongelmista joita olet kohdannut.

    13. Mitä henkilökohtaisilla tiedoillani tehdään?

    Voit tutustua asiakastietoja koskeviin käytäntöihimme tämän linkin kautta.