INZONE-kuulokkeet, PlayStation Store -kuponkikampanja (01.02.2023 - 28.02.2023)
1. Miten osallistun kampanjaan? 3. Millainen ostotosite hyväksytään? 4. Sivustolla sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta. Miksi? 6. Sain viestin, että hakemukseni on puutteellinen. Mitä minun pitäisi tehdä? 10. Minulla on vaikeuksia rekisteröityä kampanjaan verkossa. Mitä minun pitäisi tehdä? 11. Mitä henkilötiedoillani tehdään?
1. Miten osallistun kampanjaan?1. VAIHE Osta INZONE H9- tai H7-kuulokkeet 1. helmikuu 2023 – 28. helmikuu 2023 välisenä aikana, niin saat 50 tai 25 euron arvoisen PlayStation™ Store -kupongin. 2. VAIHE Mene kampanjasivustolle ja rekisteröidy valitsemalla Lunasta nyt. Lunastukset on tehtävä verkossa kolmenkymmenen (30) päivän kuluttua ostopäivästä ja viimeistään 30 huhtikuu 2023, muuten lunastusta ei hyväksytä. 3. VAIHE Kirjaudu My Sony -tilillesi tai luo tili, ja täytä kampanjalomakkeeseen seuraavat tiedot: · Tuotteen tiedot: malli, sarjanumero, ostopäivä ja jälleenmyyjä · Henkilötietosi: nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero · Ostotosite Kuva INZONE-kuulokkeistasi siten, että sarjanumero näkyy selkeästi. Tiedot annettuasi valitse Submit (Lähetä). 4. VAIHE Kun olet lähettänyt lomakkeen, sinut ohjataan vahvistussivulle ja rekisteröitymisesi vahvistava viesti lähetetään sähköpostiosoitteeseesi. Rekisteröintikoodisi on sähköpostin aihekentässä näkyvä kahdeksan numeron sarja. Tämä koodi on myös viitteesi, jos sinulla on kysyttävää kampanjasta. 5. VAIHE Jos lunastuksesi täyttää kampanjan ehdot, vastaanotat H7-kuulokkeiden tapauksessa yhden PlayStation Store -kupongin, jonka arvo on 25 euroa, ja H9-kuulokkeiden tapauksessa kaksi 25 euron arvoista kuponkia 20 päivän kuluessa lunastuksen tekemisestä. Tarkista myös roskapostikansiosi. Jos haluat tarkistaa hakemuksesi tilanteen, napsauta kampanjasivuston See the status of your claim (Tarkista hakemuksesi tilanne) -linkkiä.
2. Koska saan kuponkikoodini?Pyrimme lähettämään PlayStation Store -kuponkikoodisi 20 työpäivän sisällä hakemuksesi hyväksymisestä. Jos emme pysty noudattamaan tätä määräaikaa, lähetämme koodit niin pian kuin mahdollista. Tämä ei tapahdu 20 työpäivän kuluessa rekisteröitymisestäsi, emmekä ole vastuussa, jos jälleenmyyjät tai muut myyjät ilmoittavat asiakkaille virheellisesti, että koodit lähetetään 20 työpäivän kuluessa ostopäivästä, tai ilmoittavat muun väärän tiedon tai ajankohdan. Muista, että puutteelliset tai virheelliset tiedot voivat johtaa vahvistuksen ja hyvityksen viivästymiseen, joten varmista, että annat kaikki tarvittavat oikeat tiedot.
3. Millainen ostotosite hyväksytään?Hyväksyttävä ostotosite sisältää 1. Jälleenmyyjän nimen 2. Ostopäivän 3. Tuotteen nimen 4. Jälleenmyyjän ALV-numeron. Hakemus voidaan hylätä, jos toimitetut asiakirjat eivät täytä yllä mainittuja vaatimuksia.
4. Sivustolla sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta. Miksi?Varmista, että annoit sarjanumeron oikein. Jos olet varma, että tiedot ovat oikein, mallisi ei ehkä ole mukana kampanjassa.
5. Missä tiedostomuodossa voin ladata rekisteröintiprosessiin kuuluvat asiakirjat ja onko niillä kokorajoituksia?Tiedoston koko voi olla enintään 5 Mt. Voit käyttää tavallisia JPG-, JPEG-, PNG- ja PDF-tiedostomuotoja.
6. Sain viestin, että hakemukseni on puutteellinen. Mitä minun pitäisi tehdä?Lähetä viestissä pyydetyt tiedot niin pian kuin mahdollista, jotta voimme vahvistaa osallistumisesi kampanjaan. Ellet vastaa 14 päivän kuluessa, emme voi taata, että saat kuponkikoodisi.
7. Hankin tuotteeni muutama viikko ennen kampanja-aikaa / sen jälkeen. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja hyväksyä hakemukseni?Voimme huomioida tässä kampanjassa vain asiakkaat, jotka hankkivat tuotteensa käyttöehdoissa mainittuna aikana.
8. Olen lähettänyt ostotositteeni ja muut asiakirjat postitse osoitteeseen, jonka sain myyjältä paperille kirjoitettuna. En ole kuullut hakemukseni tilanteesta sen jälkeen.Valitettavasti hakemuksesi on pätevä ainoastaan, jos lähetät ostotositteesi sivuston kautta tai vastaat saamaasi vahvistusviestiin, jossa on osallistumiskoodisi, ja liität mukaan ostotositteesi. Postitse lähetetyt hakemukset eivät ole päteviä.
9. En ole saanut hakemukseeni liittyviä päivityksiä sähköpostitse. Miten voin seurata sen edistymistä?Automaattinen vahvistusviesti lähetetään sähköpostitse, kun hakemuksesi on lähetetty, ja toinen sähköpostiviesti lähetetään, kun hakemuksesi on hyväksytty. Jos tarvitsemme lisätietoja, sinulle lähetetään erillinen sähköpostiviesti. Muista tarkistaa sähköpostisi roskapostikansio. Voit myös käyttää tätä linkkiä hakemuksesi edistymisen seuraamiseen. Anna hakemuksesi tunnus, jonka löydät vahvistussähköpostista.
10. Minulla on vaikeuksia rekisteröityä kampanjaan verkossa. Mitä minun pitäisi tehdä?Ota yhteyttä tukeen tämän linkin kautta, niin saat apua hakemuksen lähettämiseen ja muihin ongelmiin. Jos sinulla on vaikeuksia PlayStation Store -kuponkikoodin lunastamisessa, ota yhteyttä tukitiimiin tämän linkin kautta: https://www.playstation.com/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/
11. Mitä henkilötiedoillani tehdään?Voit tarkastella asiakastietojen käyttöä koskevia käytäntöjämme tämän linkin kautta.
12. Miten lunastan koodini?Mene osoitteeseen https://my.playstation.com/ Kirjaudu sisään PlayStation Network -tilillesi tai luo uusi tili. Valitse tilin valikko napsauttamalla oikeassa yläkulmassa olevaa profiilikuvaasi. Valitse Redeem Codes (Lunasta koodit). Kirjoita 12-numeroinen kuponkikoodisi. Lisätietoja koodin lunastamisesta saat napsauttamalla tästä. Lunasta toinen koodisi tekemällä sama uudestaan. |