Tervetuloa vlogikampanjaan (01.04.2023 - 30.06.2024)
2. Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?
5. Jag har inte fått uppdateringar om min cashback via mail, hur kan jag se status på min cashback?
6. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?
7. Rekisteröin kamerani, mutta en saanut kuponkikoodejani, mitä minun pitäisi tehdä?
1. Miten kampanja toimii?
1
Osta kampanjaan kuuluva kamera viimeistään 31.3.2024, rekisteröi se My Sony -palvelussa 1.4.2023–15.6.2024 (molemmat päivät mukaan lukien) välisenä aikana ja saat 3 etusetelikoodia, joilla voit lunastaa ostohyvityksen, kun ostat kampanjaan kuuluvan objektiivin ja/tai lisävarusteen 1.4.2023–30.6.2024 (molemmat päivät mukaan lukien) kampanjaan osallistuvalta jälleenmyyjältä.
2
Siirry kampanjan verkkosivustolle ja rekisteröidy napsauttamalla Lunasta-painiketta. Vaatimukset on tehtävä verkossa ostopäivästä 31.08.2024, muuten niitä ei hyväksytä.
Voit kuitenkin lähettää Cashback-hakemuksesi 01.05.2023 - 31.08.2024.
3
Kirjaudu sisään tai luo MySony-tili ja täytä kampanjalomake antamalla seuraavat tiedot:
· Lens-tuotetiedot: malli, sarjanumero, yksilöllinen kuponkikoodi joka on saatu My Sonyn , ostopäivä ja jälleenmyyjä
· Henkilötietosi: nimi, sähköpostiosoite, postiosoite, pankkitiedot ja puhelinnumero
· Objektiivin/lisävarusteiden ostotodistus
(i) valokuva kampanjaan kuuluvan objektiivin tuotepakkauksen valkoisesta tarrasta, jossa näkyvät viivakoodit ja kampanjaan kuuluvan objektiivin malli ja sarjanumero JA/TAI valokuva ostetusta kampanjaan kuuluvasta lisävarusteesta alkuperäisessä pakkauksessaan sekä lisävarusteen sarjanumero, (ii) kopio kampanjaan kuuluvan objektiivin ja/tai lisävarusteen alkuperäisestä kuitista/laskusta, jossa näkyvät selkeästi jälleenmyyjän nimi, tuotteen nimi ja ostopäivä, ja (iii) voimassa oleva etusetelikoodi.
Kun olet antanut nämä tiedot, napsauta Lähetä-painiketta.
4
Kun olet lähettänyt lomakkeen, sinut ohjataan vahvistussivulle ja sähköpostiosoitteeseesi lähetetään sähköposti, joka vahvistaa rekisteröinnin. 8-numeroinen rekisteröintikoodisi näkyy tämän viestin aiherivillä. Mainitse koodi, jos otat meihin yhteyttä hakemukseesi liittyen.
5
Jos pyyntösi täyttää kaikki kampanjan säänöt ja ehdot, saat vahvistusviestin seuraavien 10 päivän kuluessa. Kun olet saanut vahvistuksen hyväksymisestäsi, ostohyvitys siirretään tilillesi 28 päivän kuluessa. Jos pyyntösi on puutteellinen, otamme yhteyttä ja pyydämme lisätietoja. Pysyäksesi ajan tasalla, valitse Ostohyvitystarjous -aloitussivulla Hakemus Katso hakemuksesi tila -linkki.
2. Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?
Hyväksyttävän ostotodistuksen tulee täyttää seuraavat vaatimukset::
1- Jälleenmyyjän nimi.
2- Ostopäivä.
3- Tuotetiedot.
4- ALV-numeror.
Huomioon otettava, että korvaus voidaan hylätä, jos toimitetut asiakirjat eivät täytä edellä mainittuja kriteerejä.
3. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?
Tiedostosi ei saa olla 5MB suurempi. Voit ladata vain tavallisia JPEG -, JPG-, PNG-, ja PDF-muotoja.
4. Ostin tuotteeni muutama viikko ennen/jälkeen kampanjan päivämääriä. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja antaa minulle cashback-palautuksen tuotteestani?
Voimme ainoastaan tarjota cashback-palautusta asiakkaille jos heidän tuotteensa on ostettu käyttöehdoissa merkittyjen päivämäärien aikana.
5. Jag har inte fått uppdateringar om min cashback via mail, hur kan jag se status på min cashback?
Ett automatisk bekräftelsemail skickas när du har skickat in din krav och ytterligare ett mail när din cashback har godkänts. Om vi behöver mer information, mailar vi dig separat om detta. Försäkra dig om att mail inte hamnat i din "spam"- folder i din mail. Du kan även använda denna länk för att se status på din cashback genom att skriva in det ID-nummer du fick i ditt bekräftelsemail.
6. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?
Ota yhteyttä tukilinjaamme tämän linkin kautta, jos tarvitset apua korvauksen lähettämisessä tai jos haluat raportoida muista ongelmista joita olet kohdannut.
7. Rekisteröin kamerani, mutta en saanut kuponkikoodejani, mitä minun pitäisi tehdä?
Jos olet uusi asiakas, varmista, että olet rekisteröinyt kelvollisen kameran My Sony -laitteessa 01.04.2023 - 15.06.2024. Tämän kameran ostopäivä pitäisi olla 01.04.2023 - 31.03.2024.
Jos olet jo asiakas ja rekisteröit kelvollisen kameran ennen 01.04.2023, mutta et ole rekisteröinyt objektiivin ostoa Sonylle edellisten 12 kuukauden aikana, sinun olisi pitänyt saada My Sonylta sähköpostiviesti henkilökohtaisilla koodeillasi 01.04.2023 mennessä.
Jos et saanut sähköpostia, tarkista roskapostikansiosi.