Netflixin katselu BRAVIA-TV:llä

Tärkeää: huomaa, että Netflix ei ehkä ole käytettävissä maassasi. Lisätietoja saat Netflixin sivustolta.


Tarkista, että TV on valmis Netflixiä varten

Netflixin kanssa toimivat seuraavat mallit:

2014-mallit

KD-85X9505BKD-65X9505BKD-79X9005BKD-65X9005BKD-55X9005B
KD-70X8505BKD-65X8505BKD-55X8505BKD-49X8505BKD-75S9005B
KD-65S9005BKDL-55W955BKDL-60W855BKDL-55W8xxBKDL-50W8xxB
KDL-42W8xxBKDL-50W7xxBKDL-42W70xBKDL-32W70xBKDL-60W605B
KDL-48W585BKDL-48W605BKDL-40W605BKDL-65W955B

2013-mallit

KD-55X8505AKD-65X8505AKD-55X9005AKD-65X9005AKDL-40W905A
KDL-46W905AKDL-55W905AKDL-24W60xAKDL-32W60xAKDL-42W65xA
KDL-50W656AKDL-50W685AKDL-65W855AKDL-42W80xAKDL-47W80xA
KDL-55W80xA

Netflixin käyttöä varten tarvitset nopean Internet-yhteyden. Jollet ole varma yhteyden nopeudesta, tarkista se Internet-palveluntarjoajaltasi.

Netflix-sovelluksen käyttäminen

Jos kaukosäätimessäsi on Netflix-painike, voit käynnistää sovelluksen painamalla sitä.

Jollei siinä ole, toimi näiden ohjeiden mukaisesti.

  1. Paina kaukosäätimen HOME/MENU [Koti/Valikko] -painiketta.
  2. Valitse Apps [Sovellukset].
  3. Valitse Netflix.
  4. Kirjaudu sisään aiemmin luoduilla tunnistetiedoillasi tai luo uudet tunnistetiedot (lisätietoja on Netflixin sivustossa).

Netflixin vianmääritys

KMiksi kuva jumiutuu tai hajoaa?
VSiirry Internet settings [Internet-asetukset] -valikkoon ja valitse Refresh internet content [Päivitä Internet-sisältö].

KEn pääse Netflixiin. Mikä on vikana?
VNetflix-palvelussa voi olla häiriöitä. Yritä uudelleen muutaman minuutin kuluttua. Voit myös katsoa lisätietoja Netflixin sivustosta.

KTarvitsen apua Netflix-tilini kanssa. Kehen otan yhteyttä?
VValitettavasti emme pysty vastaamaan Netflix-tiliä koskeviin kysymyksiin. Ota yhteyttä suoraan Netflixiin.

KKysymykseeni ei ollut vastausta tässä. Mistä muualta voin saada apua?
VKokeile etsiä apua Sony-käyttäjäyhteisöstä, jossa on kysymyksiä ja vastauksia muilta BRAVIA-omistajilta.