2399

4.4 perustuen 2,399 asiakasarvosteluun

1529
565
152
70
83
Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Huomautus: Tuotearvostelut saattavat sisältää erilaisia tuotevaihtoehtoja. Jotkin tuotearvioinneissa mainitut tuotevaihtoehdot, palvelut ja/tai ominaisuudet eivät välttämättä ole saatavilla kaikissa maissa.

Hyödyllisin positiivinen arvostelu
0

I'm delighted I bought this.

KD-49XH8196 12.09.2020 tekijä S A T (Yhdistynyt kuningaskunta) Vahvistettu ostaja Vahvistettu

It's only a few weeks ago that I purchased this TV but I know already that I have an excellent product. Just setting it up, I could feel the build quality and the Sony reliability has long been established. It's like wearing a new pair of quality shoes, you feel really great. The only negative I have found is, there are so many settings it has been frustrating fine tuning personalisation but it's worth it when achieved. I can't testify for the sound quality because I also bought a Sony sound system which has been well worth the extra cost (and highly recommend) when compared to other TV's standard sound.

Kuvanlaatu

Erinomainen

Ominaisuudet

Hyvä

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Keskiverto

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

3

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Hyödyllisin kriittinen arvostelu
0

Grande schermo ma qualche lacuna importante

KD-49XH8196 05.09.2020 tekijä Giusfor (Italia) Vahvistettu ostaja Vahvistettu

Qualità video ottima. Purtroppo appena arrivato a casa ho provato a collegare le mie cuffie Bluetooth al TV ma, nonostante sul cartellino sul TV fosse evidenziato "connettività Bluetooth" mi rendevo conto , dopo aver consultato il manuale online, che l'audio non è supportato. Non ho restituito il TV perché ho dato priorità allo schermo, venendo da un deludente LG, ma comunque la considero una grave pecca anche perché lo spinotto delle cuffie non è facilmente accessibile e soprattutto perché l'audio delle cuffie non è separato da quello dei diffusori. Grande qualità ma si sono persi in questi banali dettagli....dalla Sony mi sarei aspettato qualcosa in più....

Kuvanlaatu

Hyvä

Äänenlaatu

Keskiverto

Ominaisuudet

Kohtalainen

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Kohtalainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

2

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta

2,401 asiakasarvostelua

2 Mallit

Mallit

0

Non lo ricomprerei

KD-49XH8196 21.02.2024 tekijä cratererosso (Italia)

lento nella risposta all'input del telecomando, software gestionale non immediato e macchinoso, ultimamente dopo un aggiornamento è diventato instabile;

Suorituskyky

Keskiverto

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Keskiverto

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Laatste update is WAARDELOOS !

KD-49XH8196 24.01.2024 tekijä houtenaspect (Alankomaat)

Laatste update van onze Sony TV ( Android ) in de 2e week van 2024 is waardeloos voor onze soundbar HT-SF200 ook van Sony , voor de update ging onze soundbar HT-SF200 altijd automatisch aan via het HDMI ( ARC ) kanaal en na de update niet meer en moet ik eerst de AUX 3,5 mm. achter uit de TV halen anders doet de Sony soundbar HT-SF200 het niet WAARDELOOS en als deze aansluitingen nu op een beetje makkelijker plaats zat dan was het nog te doen maar je moet er alles aan de achterkant uithalen en het andere er weer in doen en daarbij kun je ook nog eens een keer helemaal niets zien als je niet eerst alles demonteert , dus jullie bij de Sony kunnen wel nagaan dat onze volgende TV niet meer van de Sony is .

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Problemi nella visualizzazione dei canali

139 cm (55 tuumaa) 22.01.2024 tekijä CBat (Italia)

Rallentamento della TV nella visualizzazione de canali. Non è possibile configurare i canali satellitari.

Suorituskyky

Heikko

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Heikko

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony
24.01.2024

Ciao CBat, ci dispiace per l'accaduto, tuttavia, ci risulta che ci hai contattato via email e tu hai chiesto di essere contattato il 5 febbraio.
Sami @Sony Support IT.

0

Great TV - Never had any issues.

KD-49XH8196 22.01.2024 tekijä MickDude (Yhdistynyt kuningaskunta)

I bought this model because it had an Android OS. Works fine. No longer needed to use a FireStick. Picture quality and general functionality are great also.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

TV led

164 cm (65 tuumaa) 17.01.2024 tekijä StephanErnst (Italia)

È un ottima TV ,l unico neo è che ogni tanto si impalla e bisogna riavviarlo

Suorituskyky

Hyvä

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony
19.01.2024

Ciao StephanErnst, grazie per il tuo feedback e siamo lieti d'apprendere che ti piace il tuo TV. Tuttavia, per il problema del blocco, ti suggeriamo di verificare che sia aggiornato alla versione software disponibile qui: bit.ly/3RZExY2. Inoltre, di procedere con il ripristino di fabbrica come indicato qui: bit.ly/3s00DRl. Se avessi bisogno di maggiore assistenza, contattaci qui: https://cutt.ly/nX872mc (copia e incolla ogni link in una nuova finestra del tuo browser).
Sami @Sony Support IT.

0

Buono

KD-43XH8196 17.01.2024 tekijä Saxdivx (Italia)

Ottimo prodotto se non fosse per il sistema operativo android

Suorituskyky

Keskiverto

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Very reliable

KD-43XH8196 06.01.2024 tekijä Rumplestilskin (Yhdistynyt kuningaskunta)

Bought the TV 3 years ago and it's been faultless. Highly recommended.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Qualità di un prodotto Sony.

KD-49XH8196 05.01.2024 tekijä Cladem (Italia)

Ho comprato questo articolo e non sono affatto soddisfatto, poiché ogni due o tre giorni lo devo riattivare.

Suorituskyky

Kohtalainen

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Keskiverto

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony
07.01.2024

Ciao, grazie per il feedback e ci dispiace che hai avuto problemi con il tuo TV Sony BRAVIA KD-49XH8196.
Assicurati che il TV sia aggiornato alla versione 6.6053, trova maggiori informazioni qui: https://bit.ly/48K1OnG. Cosa succede esattamente per dover riattivare il TV ogni due tre giorni? Tuttavia, al fine di poter investigare il caso e fornirti il supporto opportuno, contattaci qui: https://bit.ly/3VYJlNo (copia e incolla ogni link in una nuova finestra del tuo browser).
Raf @Sony Support IT

0

Great TV

KD-49XH8196 28.12.2023 tekijä Nater (Yhdistynyt kuningaskunta)

Easy to use it even turns out old Samsung Blu-ray surround sound on and off via optical connection. Beautiful picture and light and thin build.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Aggiornamento disastroso

139 cm (55 tuumaa) 19.12.2023 tekijä Deca74 (Italia)

Dopo l'ultimo aggiornamento android il televisore si è notevolmente rallentato e devo riavviare il sistema più volte al giorno. Mai più acquisterò prodotti sony

Suorituskyky

Heikko

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Heikko

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony
21.12.2023

Ciao Deca74, ci dispiace sentire che hai avuto un problema con il nostro TV. Tuttavia, ti suggeriamo di rimuovi i dati memorizzati nella cache come indicato qui: Premi sul telecomando il tasto Home - Impostazioni - Sistema - Memoria - Vai a Dati memorizzati nella cache - Premi invio sul telecomando - Selezioni Sì per rimuovere i dati memorizzati nella cache. Ti consigliamo di procedere con il reset, come indicato qui: bit.ly/41EEuVZ. Infine, ti invitiamo a procedere con il ripristino di fabbrica, premi qui: bit.ly/3s00DRl. Se il problema dovesse persistere, al fine d'investigare il tuo caso ulteriormente, contattaci qui: https://cutt.ly/nX872mc (copia e incolla ogni link in una nuova finestra del tuo browser).
Sami @Sony Support IT.

0

Live tv

KD-49XH8196 15.12.2023 tekijä Marzo123 (Yhdistynyt kuningaskunta)

My only down on this tv us that you can't watch live channels on itvx more 4 etc

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony support team
18.12.2023

Hi Marzo123,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that you can't watch live channels on ITVX and More 4.
We can confirm that the TV is compatible with these apps, and they should be working.
To resolve the issue, we recommend following the steps below:
-Unplug the TV from the mains for two minutes and restart your router.
-Update the TV: https://cutt.ly/YwSM3rHn
-Reset it to the factory settings: https://cutt.ly/gwSM3SqW
If the issue remains, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us here: https://cutt.ly/q8P6ehW, (Copy and paste the link in your browser).

Hana @Sony support UK

0

Great TV

KD-43XH8196 04.11.2023 tekijä ANNIEDEC (Irlanti)

Love it. So easy to use even for those non techie like us ..I had to set it up myself which I was dreading but easy peasy

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Sony 49" Smart TV

KD-49XH8196 22.10.2023 tekijä Shetlander (Yhdistynyt kuningaskunta)

Bought this model in April 2021. Some 18 months later it developed a fault with the screen. As it was under warranty, Sony replaced with a new set and to date we have been happy with it. It come with a good software package and is easy to use. Full marks to Sony for service.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Good picture and ok for streaming

KD-43XH8196 20.10.2023 tekijä Philip70plus (Yhdistynyt kuningaskunta)

Bought this 3 years ago as a 4k upgrade over a 5 year old Samsung . Don’t really use the android function much as it seems very limited. Didn’t find the printed user guide much use and some of it’s diagrams were irritating as I prefer words. The price of a multilingual society I suppose. I bought this model partly because it would fit on the tv table I use to stand it on. Many rivals were too wide. The picture is consistently good. The WiFi was buffering and cutting out regularly so I now use an ethernet cable from the router in the next room and this has been fine. The remote failed for no apparent reason but Sony replaced it after 2 long phone discussions, proving purchase under the 5 year guarantee.

Suorituskyky

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
23.10.2023

Hi,
Thank you for your review.

We're glad to hear that you're enjoying your KD-43XH8196, and we hope that you continue to enjoy it for years to come.
We highly appreciate your valued feedback, we are always delighted to hear from our customers, and are always working to develop our products to what suit your needs. Rest assured, we have raised your feedback as voice of customer, to the concerned team for future consideration.

If you need further assistance you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Omnia @Sony Support UK

0

5 year warrantee

KD-49XH8196 05.10.2023 tekijä Webbofire (Yhdistynyt kuningaskunta)

5 year warrantee claims to replace your tv if it goes wrong within 5 years. What they don’t say is they will replace this with a second hand refurbished replacement. Possibly older than the one you purchased.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
09.10.2023

Hello,

Thank you for your review.
We're sorry to hear that our service hasn't satisfied your expectations, this is not the norm as we strive to deliver the best quality possible. We are always delighted to hear from our customers, and are always working to develop our products to suit your needs. Furthermore, we've flagged your feedback as voice of customer, to the concerned team for future consideration.

But according to our warranty terms and conditions, if the TV is faulty and isn't repairable, we replace it with another factory certified one of same model/specifications or higher model/specifications only.
You can find the warranty terms and conditions here: https://cutt.ly/5wmslyF2

If you need further assistance, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Mazen @ Sony Support UK

0

Buon televisore

KD-49XH8196 29.09.2023 tekijä Sneko25 (Italia)

Comprato ad ottobre 2020. Ottima resa video, qualità audio nella norma. Adatto al gaming, ma senza porta hdmi 2.1. La pecca forse è il sistema operativo Android che non si è più aggiornato. Pur essendo un tv del 2020 l’ultimo update è di luglio 21.

Suorituskyky

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony
02.10.2023

Ciao, grazie per la tua recensione del modello Sony KD-49XH8196.Siamo felici di sentire che sei soddisfatto della resa video e della qualità audio del televisore.Comprendiamo che la mancanza di una porta HDMI 2.1 potrebbe essere un problema per alcuni utenti. Le porte HDMI 2.1 sono necessarie per supportare le ultime funzionalità di gioco, come la risoluzione 4K a 120Hz.Per quanto riguarda il sistema operativo Android, comprendiamo che non è stato aggiornato da settembre 2021. Siamo sempre impegnati a migliorare i nostri prodotti e servizi, comunque, abbiamo inoltrato il tuo feedback a chi di competenza per maggiori miglioramenti in futuro.
Sami @Sony Support IT

0

Eccellenti funzioni

164 cm (65 tuumaa) 23.07.2023 tekijä Tommy77thomas (Italia)

Prodotto di ottima qualità con colori caldi e applicazioni facili da utilizzare

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Quality entry point set into 4K HDR

KD-43XH8196 13.07.2023 tekijä IkuR (Yhdistynyt kuningaskunta)

Surprisingly well bodied audio, excellent image quality and easy to tune for the last few % to squeeze out slight improvements. Not a professional so can't really vouch for the technical HDR performance but overall colour and brightness is top tier and is thoroughly impressive for where the unit sits in the model line-up. An easy recommendation if a compromise is necessary on budget but not on image quality (and again, surprisingly not so much on speaker performance, albeit a dedicated setup will still be required for a 'proper' layout).

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

I’m beginning to like my new TV

KD-49XH8196 03.07.2023 tekijä Meandher (Yhdistynyt kuningaskunta)

When we decided to have a new TV it had to be a Sony. Initially we had problems with the new one but that seemed to be connected to the Humax Freesat box. We’ve not got round to using all of the features yet so much more to explore.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
05.07.2023

Hi,

Thank you for your review.

We're glad to hear that you're enjoying your TV and are happy with the sound and picture quality we always aim to deliver! We're also delighted to have you as a loyal member of our family and hope you continue to enjoy it for years to come!

Don't hesitate to reach out to us over the phone, chat support and email using the details here: https://bit.ly/3xPUapp to provide us with any further feedback you may have, we’re always delighted to hear from our customers!

Mennah @Sony Support UK

0

Great picture quality and excellent features

KD-43XH8196 08.05.2023  (Yhdistynyt kuningaskunta)

We love our Sony KD-43HX8196 television. We have installed a number of internet TV and radio apps. We are never short of a good programme to watch. We like travel programmes and detective mysteries and there is plenty of choice to be had. I am also a music fan and enjoy a few stations which satisfy my niche taste in music. It is all very easy to set up and the sound and picture quality are great.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Everything you need in a tv

139 cm (55 tuumaa) 30.04.2023 tekijä gadget masters (Yhdistynyt kuningaskunta)

The picture is so realistic the UHD is such an enhancement especially when playing on the PS5

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

KE-55XH8196 Red Stain/Spots

KE-55XH8196 30.03.2023 tekijä Rick2023 (Yhdistynyt kuningaskunta)

Bought new from authorized dealer , red stains/spots appears on the screen after 1 week

Suorituskyky

Heikko

Muotoilu

Heikko

Helppokäyttöisyys

Heikko

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
03.04.2023

Hi,

Thank you for leaving your review, and we're sorry to hear that our TV hasn't satisfied your expectations, this is not the norm as we strive to deliver the best quality possible.

As an attempt of rectifying the issue, please follow the below troubleshooting steps:

1-Unplug the TV from the mains with anything connected to it, then plug it back after two minutes with no external devices and test the performance again.

-Ensure that your TV is running on the latest software version by following this link: bit.ly/39uUUcW

-If the issue persists, check if it is occurring with all contents or specific contents only.

-If the issue remains with all the contents, you can try a factory data reset by following the steps here: bit.ly/3JyOBSr

If the issue is still disrupting you, we'd love to offer extra assistance. Feel free to contact us by following this link: https://bit.ly/2NwYLXL, we will gladly assist you further!

Mennah @Sony Support UK

0

Great TV

KD-43XH8196 22.02.2023 tekijä Slinger559 (Yhdistynyt kuningaskunta)

Excellent picture quality. Sound quality on TVs speakers, is adequate, much better with a soundbar..

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Good value for money

164 cm (65 tuumaa) 13.01.2023 tekijä JN71 (Yhdistynyt kuningaskunta)

Great picture makes it the perfect centre-piece for our AV system.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Keskiverto

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
19.01.2023

Hi JN71,

Thank you for your review.
We're glad to hear that you're enjoying the picture quality of your KD-65XH8196 and hope you continue to enjoy it for years to come. We're delighted to keep you as one of our loyal Sony family members.
If you need any assistance in the future, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Omnia @Sony Support UK

0

Good TV

164 cm (65 tuumaa) 13.12.2022 tekijä Joihi (Yhdistynyt kuningaskunta)

I'm happy white tv, Ease to use good quality and many nice features.

Suorituskyky

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
15.12.2022

Hi Joihi,

Thank you for your review.

We're glad to hear that you're enjoying your TV and happy with the sound and picture quality we always aim to deliver! We're also glad to keep you as one of our loyal family members and hope you continue to enjoy it for years to come!

Don't hesitate to reach out to us over the phone, chat support and email using the details here: https://bit.ly/3xPUapp to provide us with any further feedback you may have, we’re always delighted to hear from our customers.

Mennah @Sony Support UK

0

super téléviseur

KD-43XH8196 09.11.2022 tekijä Marief (Ranska)

j ai acheté ce téléviseur qui me plaisait beaucoup pour son design et sa réputation

Suorituskyky

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

assurdo non poter accoppiare bluetooth A2DP

KD-43XH8196 20.10.2022 tekijä fabritrento (Italia)

assurdo non poter accoppiare dispositivi bluetooth A2DP su un dispositivo android. Per farlo è necessario installare applicazioni di terze parti. All'inizio pensavo che la tv fosse danneggiata poi cercando in rete ho visto che sony ha deciso di non poter associare i dispoitivi A2DP che sono il 99% delle casse e cuffie bluetooth sul mercato.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

SonyXH81 4K Ultra.

KE-65XH8196 07.08.2022 tekijä franb68 (Yhdistynyt kuningaskunta)

Excellent television, has everything and more definitely recommend it.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Telly

KE-55XH8196 16.07.2022 tekijä Stew 64 (Yhdistynyt kuningaskunta)

Bought this telly 6 months back, it's OK, picture quality 8.8/10, because sometimes it's slow with fast moving sport, now and again the apps freeze and I have to unplug it to refresh it, sound is OK but much better with a sound bar

Suorituskyky

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
20.07.2022

Hi Stew,

Thank you for your review.
We're sorry to hear that you're facing difficulties with the TV picture being slow with fast moving objects in sports, and that the applications freeze.

We recommend making sure that the TV is up to date: https://bit.ly/3ISyQGf.
You also need to clear the TV cache and data from time to time to enhance the performance of it: [Home - Settings - Device preferences - Storage - Internal shared storage - cached data], and clear it.
And you can reset it and test it once more: https://bit.ly/3v1kgH4.

About the picture being slow in sports, make sure to adjust the motion flow and the HDR settings and that should help greatly: https://bit.ly/3OlYxA8 & https://bit.ly/3v1kAFM.

If you need further assistance you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL.

Sawy @Sony Support UK

0

Overall good

139 cm (55 tuumaa) 01.07.2022 tekijä JMJD (Irlanti)

Appears to be irking well after 1 year of purchase

Suorituskyky

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Ottime

KD-49XH8196 20.06.2022 tekijä turilife (Italia)

Ho comprato questo articolo un anno fa e sono moto soddisfatto.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

brilliant

KD-43XH8196 17.06.2022 tekijä grumps59 (Irlanti)

so happy with this product, great picture,easy to follow menu, perfect sound. great with other media products.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Absolutely Amazing.

KE-65XH8196 14.06.2022 tekijä Casey68 (Yhdistynyt kuningaskunta)

I love Sony products. They are built to the highest standard, and look great. I purchased the Sony XH81 65inch Led TV, it's amazing. The sound and picture are so detailed and crystal clear. There are also plenty of preloaded apps available at your finger tips. The voice controlled remote is really easy to use too. Amazing. Thank you Sony.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Great Picture & Google Assistant.

KE-55XH8196 12.06.2022 tekijä Immortal58 (Yhdistynyt kuningaskunta)

I was a TV service engineer in the 1980s-1990s, and Sony TVs were the best. Recently, I was in the market for a new TV, so I bought a Sony. Once installed, there was no Bluetooth, I tried several pairs of headphones to no avail. I contacted the seller but, no response was forthcoming. Secondly, when switched on, after a few minutes, Android restarts, which means, restarting the TV, and that process takes minutes, which is infuriating when trying to watch a program. Android does this a few times in succession too! That said it still has a great picture and Google Assistant.

Suorituskyky

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Heikko

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
15.06.2022

Hi,

Thank you for your feedback and we're glad to hear that you're enjoying your TV despite having some issues with it.

We'd also like to highlight that this TV does not support the A2DP Bluetooth profile which allows connecting a high energy Bluetooth devices such as headphones. For more details, check out the following specifications link: https://bit.ly/2UUCXxg.

Regarding restarting the Android system, could you ensure that your TV is running on the latest software version by following this link: https://bit.ly/39uUUcW?

You can also clear the TV's cached data by pressing Home - Settings - Device Preferences - Storage - Internal Shared Storage - Cached Data - Select Ok, followed by a soft reset by pressing and holding on the green power button on your remote for 10 seconds until the TV restarts.

If the above steps didn't help, try resetting the TV to its factory settings by following the steps mentioned here: https://bit.ly/3JyOBSr.

If the issue is still disrupting you, feel free to contact us by following this link: https://bit.ly/2NwYLXL, we will gladly assist you further.

Mennah @Sony Support UK

0

First class

164 cm (65 tuumaa) 07.06.2022 tekijä Bi bad Bry (Yhdistynyt kuningaskunta)

Delited with my recent purchase. Now fully functional and very impressive. Need to install a few apps to fully appreciate it's capability. More than satisfied and pleased with the 5 year warranty.

Suorituskyky

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Rubbish

KD-49XH8196 11.05.2022 tekijä Fed up Joe (Yhdistynyt kuningaskunta)

This TV (KD-49XH8196) is the worst TV I have ever known. Al the problems it suffers are intermittent which makes it even more aggravating. Switch on and off - 2 or three attempts or more.  Connect to set top box - via USB. Has to be done via remote. This is the WORST TV I and many others have ever owned

Kuvanlaatu

Keskiverto

Äänenlaatu

Keskiverto

Muotoilu

Heikko

Helppokäyttöisyys

Heikko

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

1

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
13.05.2022

Hi Joe,

Thank you for your review and we're sorry to hear that you're facing difficulties with your TV, this is not the norm as we strive to deliver the best quality possible.

As an attempt of rectifying the issue, could you ensure that your TV is running on the latest software version by following this link: https://bit.ly/3HAgbx8?

If the issue remains, clear the TV's cached data by pressing Home - Settings - Device Preferences - Storage - Internal Shared Storage - Cached Data - Select Ok, followed by a soft reset by pressing and holding on the green power button on your remote for 10 seconds until the TV restarts.

As for the Setup box issue, could you connect it to the TV using a HDMI cable then ensure that Bravia Sync settings are enabled by following the steps clarified here: https://bit.ly/3Pk3NpJ? To read more about this topic, check out the following link: https://bit.ly/3mQgN9Y. If the Setup box does not support HDMI, then unfortunately, the Bravia Sync won't be activated.

If the above steps didn't help, try resetting the TV to its factory settings by following the steps mentioned here: https://bit.ly/3JyOBSr.

If the issue is still disrupting you, feel free to contact us by following this link: https://bit.ly/2NwYLXL, we will gladly assist you!, and hope to hear you're enjoying your Sony TV once again soon, especially since you've been a loyal Sony fan for years and hopefully for many more years to come.

Mennah @Sony Support UK


0

App insufficiente

139 cm (55 tuumaa) 05.05.2022 tekijä Io72 (Italia)

Lal tv è buona, l'app store è minimo deve essere aggiornato e completo

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony
09.05.2022

Ciao, grazie per il tuo feedback, abbiamo inoltrato il feedback al dipartimento di competenza per maggiori miglioramenti.
Sami @Sony Support IT

0

Tv 1 year and 2 months

KD-49XH8196 18.04.2022 tekijä Harper111 (Yhdistynyt kuningaskunta)

A thin black line appeared this evening. The images has started pulsing. Finding it hard to get hold of customer service. If anything changes I will update this review.

Kuvanlaatu

Heikko

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony support team
20.04.2022

Hi Harper111,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that your TV developed a line on the screen.
We recommend following the list of the instructions here: https://bit.ly/31qpON7 to resolve the issue.
If the issue persists, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us using the details here: https://bit.ly/2VBcJwW.

Hana @Sony support UK

0

SUFFICIENTE

KD-43XH8196 14.04.2022 tekijä franck56 (Italia)

PURTROPPO NON SONO SODDISFATTO IN QUANTO RIPETUTAMENTE IL TELEVISORE SI DISCONNETTE DA INTERNET, OPPURE SI BLOCCANO I CANALI IN STREAMING DOVUTI AL NON BUON FUNZIONAMENTO DI ADROID.

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony
18.04.2022

Ciao franck56, ci dispiace sentirlo.
Bisogna provare la connessione Internet via cavo, inoltre.
Per l'uso del Wi-Fi per il collegamento del televisore a Internet o a una rete, consulta questo link: https://cutt.ly/SFMFKk2
Assicurati anche che il tuo TV sa aggiornato all'ultima versione software da questo link: https://www.sony.it/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-43xh8196
Se dovessi riscontrare dei problemi, contattaci qui: https://bit.ly/3zkYk9Y (copia e incolla i link in una nuova finestra del tuo browser).
Dodi @Sony Support IT

0

Zeer matig

KD-49XH8196 10.04.2022 tekijä Toon65 (Alankomaat)

Geen goed beeld met voetbal, soms haperend beeld, of het via een projector gaat

Kuvanlaatu

Kohtalainen

Äänenlaatu

Heikko

Muotoilu

Keskiverto

Helppokäyttöisyys

Keskiverto

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Customer support
22.04.2022


Hallo Toon65,

Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend te horen dat je problemen ondervindt met je KD49XH8196.
Door middel van onderstaande link kan je bekijken hoe je de beweging en motionflow kunt aanpassen, hiermee
verfijn je de bewegende beelden. Het aantal beelden wordt verhoogd om video's vlotter weer te geven.

https://bit.ly/3EaHtcZ

Voor verdere ondersteuning kan je altijd even contact met ons opnemen met behulp van de onderstaande link.
https://bit.ly/3xplXjj

Groeten,
Matyam@Sony Support NL

0

Quick and excellent image

KD-43XH8196 30.03.2022 tekijä CLS Birmingham (Saksa)

A good few months ago by now, we had to replace the old TV as the processor would not handle the internet demands anymore. Me being a Sony fan persuaded the family to move to the Bravia and we are all happy with it. Processor is quick. Images are fantastic And it fits perfectly into our living room.

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Picture quality

KD-43XH8196 24.03.2022 tekijä Leebo67 (Yhdistynyt kuningaskunta)

Got the t.v. at a very God price. So pleased with the picture quality and ease of use

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Great tv

KD-49XH8196 10.03.2022 tekijä Vin0077 (Yhdistynyt kuningaskunta)

I I bought this TV 1 months very good for value ,great picture sound .hand it on the wall ,better then he samsung qled not well made had to return three tvs back .

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Great system

KD-49XH8196 10.03.2022 tekijä Smithmotoc (Yhdistynyt kuningaskunta)

Great having android system as well as normal TV. Now it's all in one place don't have to go looking for programs. It's easy to set just follow easy instructions. I've had it now for 6 months and can't fault it.

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Helppokäyttöinen

KE-55XH8196 08.03.2022 tekijä nasu82 (Suomi)

Ostimme television viime syksynä. Hyvin on toiminut. Olen tutustunut nyt monen muun ihmisen televisioon ja tullut siihen tulokseen, että teimme hyvän valinnan. Todella helppokäyttöinen, selkeä kuva. Ei moittimista.

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Nein

139 cm (55 tuumaa) 06.03.2022 tekijä Hdtt (Saksa)

Der schlechteste Fernseher wo ich bis jetzt hatte .

Kuvanlaatu

Heikko

Äänenlaatu

Heikko

Muotoilu

Heikko

Helppokäyttöisyys

Heikko

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support DE
09.03.2022

Hi Hdtt,

vielen Dank für dein Feedback.Das tut uns leid zu hören, dass du Probleme mit dem Gerät hast. Wir leiten es intern weiter, damit es berücksichtigt wird. Da wir mehr Informationen
über das Problem benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: http://bit.do/fMnKn.
(Kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Hadir @Sony DE

0

Sony tv

139 cm (55 tuumaa) 25.02.2022 tekijä Unsatisfactory (Irlanti)

Bought my tv early last year three changes since same problem with screen

Kuvanlaatu

Heikko

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Keskiverto

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony support team
28.02.2022

Hi ,

Thank you for your review and we're sorry to hear that you're facing difficulties with your TV, this is not the norm as we strive to deliver the best quality possible.

Please ensure that your TV is running on the latest software version by following this link: https://bit.ly/2WgpRuJ.

If the issue is still disrupting you, feel free to contact us by following this link: https://bit.ly/2NwYLXL to provide us with more details about the issue you're facing with the screen, we will gladly assist you!, and hope to hear you enjoying your Sony TV again very soon, especially since you've been a loyal Sony fan for years and hopefully for many more years to come.

Mennah @Sony UK

0

Grundsolider Fernseher

139 cm (55 tuumaa) 22.02.2022 tekijä DrBones (Saksa)

Das Gerät ist zu dem angebotenen Preis sehr gut. Dank des Betriebssystems Android TV ist man offener, was neue Streaming-Dienste angeht. Zudem ist die Unterstützung länger als bei selbstentwickelten Betriebssystemen anderer Hersteller. Das Bild ist sehr gut. Die Schwarzwerte könnten bei den Zwangsbalken etwas besser sein. Der Ton der integrierten Lautsprecher ist passabel. Einen Kritikpunkt habe ich aber. Man kann leider keine Soundbar per Bluetooth anbinden, sofern man A2DP nicht manuell nachinstalliert. Dieses sollte Standard sein.

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Keskiverto

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

OTTIMO, VISIONE PERFETTA

KD-49XH8196 21.02.2022 tekijä Giubex64 (Italia)

Ho comprato un anno fa e sono molto soddisfatto le partite di calcio si vedono perfette anche con Disney Channel, e altre app

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

TV

164 cm (65 tuumaa) 19.02.2022 tekijä Schorsch07 (Saksa)

Absolute Top Ware! Kann ich nur empfehlen. Bedienung und Optik, sehr gutes Bild. Einfache Handhabung, bin begeistert.

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Dieses TV Gerät ist einfadch super

KE-55XH8196 02.02.2022 tekijä Sebbel (Saksa)

ich habe dieses Gerät seit ende März 2021 bei Expert gekauft und bin voll zu Frieden mit desen TV, alles ist top ud für sehbehinderte Menschen sehr übersichtlich und mit großer Schrift lesbar.

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Qualité

139 cm (55 tuumaa) 15.01.2022 tekijä Patrice59 (Ranska)

Sony, toujours de bonne qualité, image certes de moins bonne qualité qu'avant, sans doute que ce n'est plus Sony qui fabrique ses dalles, sinon pour le reste très bien

Kuvanlaatu

Hyvä

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
17.01.2022

Bonjour Patrice,
Merci de nous avoir contactés.
Nous sommes ravis d'entendre votre retour positif.
Votre commentaire a retenu toute notre attention.
Nous allons transmettre votre observation au département concerné.
Merci pour votre fidélité.
Si nous pouvons vous aider avec quoi que ce soit, n'hésitez pas à nous contacter :
https://bit.ly/3q1uTau
(Copiez-collez cette adresse dans votre navigateur)
Inas@Sony FR
Inas@Sony FR

0

Schlechte Navigation, dauert auch alles sehr sehr

139 cm (55 tuumaa) 04.01.2022 tekijä Adnug (Saksa)

Würde ich nicht wieder kaufen, schlecht in der Bedienung

Kuvanlaatu

Kohtalainen

Äänenlaatu

Kohtalainen

Muotoilu

Heikko

Helppokäyttöisyys

Heikko

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
06.01.2022

Hi Adnug,

vielen Dank für dein Feedback. Das tut uns leid zu hören. dass du Probleme mit der Reaktion auf der Pfehle der Fernbedienung hast.Wir leiten es gerne weiter, damit es berücksichtigt wird.
überprüfe bitte, ob sich die Störung durch einen kompletten Neustart des Fernsehers behebt. Ziehe dazu alle Kabel von deinem Fernseher, während er läuft, und dann verkable das Gerät erst nach 5 Minuten wieder.
Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: http://bit.do/fMnKn.
(Kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).
Hadir @Sony DE

0

Bel Ecran

139 cm (55 tuumaa) 31.12.2021 tekijä Herve06 (Ranska)

J ai amenage dans un nouvel appartement et ai achete un ecran Sony XH81 55", Bel image et tres beau rendu sur les chaines Tv et sur Netflix

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

1

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Mooi beeld

KD-49XH8196 27.12.2021 tekijä Jan bonnet (Alankomaat)

Hiervoor had ik een b en o van 20 jaar dus kan ik niet goed beoordelen

Kuvanlaatu

Hyvä

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Al di sopra delle mie aspettative

KE-55XH8196 24.12.2021 tekijä MousseT (Italia)

Oltre ad essere un ottimo televisore, grazie al sistema operativo Android, ti permette di scaricare qualsiasi app dal Play Store, come se fosse un qualsiasi cellulare o tablet. Per me il top!

Kuvanlaatu

Hyvä

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

1

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Great choice

139 cm (55 tuumaa) 20.12.2021 tekijä Crazy 007 (Yhdistynyt kuningaskunta)

I bought it 6 months ago and it is brilliant! Vivid colour and great features. My son loves the Google assistant!

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

1

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Assez facile d utilisation

KD-49XH8196 19.12.2021 tekijä Franchise 69 (Ranska)

J apprécié la facilité de utilisation et surtout sa magnifique qualité d image. Je regrette le son vraiment pas joli. Du coup j ai acheté une barre de son sony et la c est top.

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Kohtalainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
22.12.2021

Bonjour Franchise,
Merci pour votre commentaire !
Nous sommes ravis d'entendre votre retour positif.
Pour le son, veuillez voir les différents paramètres du son à régler ci-dessous : https://bit.ly/3srSgeU.
N'hésitez à nous contacter si besoin :
https://bit.ly/3H96Zjf
(Copiez-collez ces adresses dans votre navigateur)
Merci pour votre fidélité.
Inas@SonyFR

0

Noch zu früh

KD-43XH8196 19.12.2021 tekijä wkasper (Saksa)

Für eine wirkliche Bewertung ist es noch zu früh. Habe das Gerät erst seit einer Woche. Vorab: die Bedienung ist einfach, das Wichtigste hat man schnell herausgefunden. Da eine Fülle von Möglichkeiten herauszufinden sind, wird es aber noch etwas dauern, bis man alle ausschöpfen kann. Ausschlaggebend für den Kauf war für mich in erster Linie Apple's AirPlay und dass das Gerät nicht auch noch aus China stammt. Soundbar HTFS200 gleich mitgekauft.

Kuvanlaatu

Hyvä

Äänenlaatu

Keskiverto

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Tv erster Wahl

164 cm (65 tuumaa) 16.12.2021 tekijä Schöppi (Saksa)

Super Tv … habe ihn seit 1 Monat und habe es nicht bereut ihn zu kaufen … schnelles Betriebssystem und einfache Handhabung

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Sony tv

KD-43XH8196 13.12.2021 tekijä Tv trouble (Yhdistynyt kuningaskunta)

Had nothing but problems with it and wish had never bought it

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

1

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
16.12.2021

Hi,

Thank you for your review.
We're sorry to hear that you're facing difficulties with your TV
To be able to assist you, we need to understand the nature of the fault you're facing with it.
Can you please reach to us directly to provide us with more information so that we can be of help: https://bit.ly/2NwYLXL.

Sawy @ Sony UK

0

Il Top..per le mie tasche

139 cm (55 tuumaa) 13.12.2021 tekijä valex76 (Italia)

Ha tutto ciò che volevo in un tv..spanne sopra ad altri brand concorrenti !

Kuvanlaatu

Hyvä

Äänenlaatu

Keskiverto

Muotoilu

Keskiverto

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

1

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Un ottimo televisore

KD-43XH8196 12.12.2021 tekijä Lungopippo (Italia)

Ho comprato questo articolo seguendo una discussione fra persone esperte. All’inizio ne ero intimorito, mai avuto uno smart tv. Poi seguendo passo passo le indicazioni del menu mi sono introdotto nella logica ( molto semplice e intuibile ) della programmazione generale ed ho scoperto un televisore molto semplice, quasi un amico. Sono veramente soddisfatto del mio acquisto. Una bomba!!

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Pelaa jees. Kuvanlaatu hyvä

KE-65XH8196 11.12.2021 tekijä Oppija77 (Suomi)

Käyttänyt 3 viikkoa kuva jees. Yhden kerran bukasi Netflix no sai buutattuta kaukosäätimenvirtanappia pitämällä pohjassa ja käynnistä sitten uudeleen

Kuvanlaatu

Hyvä

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Hyvä

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Ottimo

KD-49XH8196 08.12.2021 tekijä Sergio_01 (Italia)

Sono molto soddisfatto del prodotto acquistato. Lo consiglio.

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Olen tyytyväinen!

KE-55XH8196 08.12.2021 tekijä Alpo81 (Suomi)

Olen todella tyytyväinen hankintaani, jonka ostin kolme viikkoa sitten. Käyttöönotto oli todella helppoa ja kuva on todella kirkas ja tarkka. Äänentoisto ja laatu on hyvä.

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Start te vaak opnieuw oo

KD-43XH8196 04.12.2021 tekijä Rifi1948 (Alankomaat)

In 2020 gekocht. Verouderdr software. Gemeld bij verkoper expert in Roosendaal. Zou het uitzoeken en erop terugkomen. Niet gebeurd. Ook gaf het problemen de afstandsbediening te updaten. Nu start het systeem meermaals per week opnieuw op. Ik heb intussen de nieuwste software. Er verandert niets.

Kuvanlaatu

Hyvä

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Customer Support
06.12.2021

Hallo Rifi1948,

Bedankt voor je beoordeling.
Wij vinden het vervelend te horen dat je problemen ondervindt met jouw televisie.
Wij willen je graag verzoeken middels onderstaande link jouw TV te resetten:
http://bit.do/fMj9y
Voor verdere ondersteuning kan je altijd even contact met ons opnemen met behulp van de onderstaande link.
https://cutt.ly/mTLicVp

Groeten,
Dalia @Sony Support NL

0

Sony 49 pollici

KD-49XH8196 01.12.2021 tekijä Monty78 (Italia)

Salve ho acquistato questa TV Sony 49 pollici per ottime recensioni e per una questione di spazio devo dire che è un'ottima TV si connette velocemente si vede molto bene a mio parere non essendo tanto esperto la consiglio ciao.

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Erinomainen

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Tolles Gerät mit kleinen Schönheitsfehlern

KD-49XH8196 19.11.2021 tekijä Axelmän (Saksa)

Nachdem ich mich zunächst für einen Phillips TV entschieden hatte (wegen des Ambilights) stellte ich schnell fest, dass dieser ein katastrophales Bild hatte. Umso überraschter war ich als wenige Tage später der Sony an meiner Wand hing. Nur wenige Einstellungen und zack. Ein fantastisches Bild, der Ton über die 2.1. Soundbar (anderer Hersteller, extra gekauft) vollkommen ausreichend für ein kleines Wohnzimmer, Bedienung sehr innovativ (eine ECHTE FERNBEDIENUNG MIT TASTEN ist dabei und war mit ein Kaufgrund) Also alles in allem ein tolles Gerät. Kommen wir zu den Macken: Android unterstützt kein Timeshift, was mir voher so nicht bekannt war, als ich nach einem TV mit Aufnahmefunktion gesucht habe. Also mal eben pause drücken und später weiterschauen klappt so nicht. über einen trick kann man die laufende sendung aufnehmen und später während der weiterlaufenden aufnahme eben diese von vorne starten, aber... naja... man kann sendungen programmieren die dann auch zuverlässig aufgezeichnet werden, allerdings hat er regelmäßig nach den aufnahmen nicht mehr auf die fernbedienung reagiert. z.B. ich nehme eine sendung bis 20:15 auf, will aber dann ab 20:15 schnell auf einen anderen sener umschalten, klappt das nicht. teilweise mit absturz und systemneustart bis zu 5 Minuten bis ich den sender wechseln konnte. Die Soundbar wird zwar vom HDMI ARC erkannt und auch mit dem TV automatisch eingeschaltet, oft switcht der TV dann aber wieder auf die internen Lautsprecher um und ich muss manuell zur Soundbar wechseln, manchmal 2-4mal hintereinander bis es dann so bleibt.

Kuvanlaatu

Erinomainen

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Erinomainen

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Support Team
22.11.2021

Hi Axelmän,

Vielen Dank für dein Feedback. Das tut uns leid zu hören, dass du Probleme mit dem Gerät hast.
überprüfe bitte, ob sich die Störung durch einen kompletten Neustart 
des Fernsehers behebt. Ziehe dazu alle Kabel von deinem Fernseher, während er läuft, und
 dann verkable das Gerät erst nach 5 Minuten wieder. 
Dann aktualisiere bitte die Software Version.
Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren.
Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: http://bit.do/fMnKn.
(Kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Hadir @Sony.DE

0

Fijn toestel gebruiksvriendelijk mooi beeld

KD-49XH8196 18.11.2021 tekijä Geen dag zonder Bach (Alankomaat)

Prima toestel, makkelijk te bedienen, Android, goede apps, mooi beeld Kort gezegd;een prima toestel en waar voor het geld.

Kuvanlaatu

Hyvä

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
0

Ha soddisfatto l'aspettativa

KE-65XH8196 17.11.2021 tekijä Da51 (Italia)

Soddisfatto, però sto cercando il bluetooth !!!!!!!

Kuvanlaatu

Hyvä

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Hyvä

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Vastaus kohteesta Sony Italia
19.11.2021

Ciao, ti ringraziamo per il feedback.

Potresti attivare il Bluetooth come viene spiegato qui: http://bit.do/fSCfa (copia e incolla il link in una nuova finestra del tuo browser).
Zeid @ Sony Support IT

0

Ottimo bravia xh81

KE-55XH8196 17.11.2021 tekijä Fiftyteo (Italia)

Televisore sony bravia xh81 del 2020,stupendo!!! Lo consiglio sotto molti punti di vista

Kuvanlaatu

Hyvä

Äänenlaatu

Hyvä

Muotoilu

Hyvä

Helppokäyttöisyys

Erinomainen

Käännös ei ole tällä hetkellä saatavilla, yritä uudelleen.

0

0

Ilmoita asiattomasta arvostelusta