Kuulokkeiden ominaisuuksien vuoksi ääni välittyy soittimesta ensisijaisesti vasemmanpuoleiseen kuulokkeeseen. Siksi oikeanpuoleisesta kuulokkeesta tuleva ääni voi katketa tai lakata kuulumasta.
HUOMAUTUS: kun käytät tätä yksikköä puheluita varten, kuulet äänen vain vasemmanpuoleisesta kuulokkeesta.
Tarkista seuraavat asiat ja kokeile vastaavia ratkaisuja:
Ympäristöissä, joissa Wi-Fi, mikroaaltouunit, langattomat puhelimet tai muut laitteet lähettävät 2,4 GHz:n taajuusalueen radioaaltoja, ongelma voidaan ratkaista määrittämällä kuulokkeiden asetukseksi Priority on Stable Connection (Ensisijainen: vakaa yhteys).
HUOMAUTUS: jos käytät iPhonea, iPadia tai muita AAC-koodekkia tukevia Bluetooth-laitteita, käytä aina Priority on Sound Quality (Ensisijainen: äänenlaatu) -tilaa.
Määritä äänenlaadun tilaksi Priority on Stable Connection (Ensisijainen: vakaa yhteys):
Älypuhelimet:
Kun käytät älypuhelinta, aseta tila käyttämällä Headphones Connect -sovellusta.
1. Asenna Headphones Connect -sovellus Google Playsta.
2. Yhdistä kuulokkeet älypuhelimeen, käynnistä erillinen Headphones Connect -sovellus ja muuta asetuksia
Walkman-laitteet:
1. Valitse asetukset.
2. Valitse Bluetooth-/äänilaitteen yhteysasetukset
3. Valitse langaton toistolaatu
4. Määritä asetukseksi Priority on SBC connection (Ensisijainen: SBC-yhteys).
5. Muodosta kuulokeyhteys uudelleen
1. Käynnistä kuulokkeet uudelleen ja yhdistä ne soittimeen.
2. Sammuta virta.
Pidä vasemmanpuoleisen kuulokkeen painiketta painettuna, kunnes sininen merkkivalo välähtää (noin 2 s). Oikeanpuoleisen kuulokkeen virta sammuu samanaikaisesti. Virta katkeaa automaattisesti molemmista kuulokkeista myös, kun asetat ne latauskoteloon.
3. Käynnistä virta.
Pidä molempien kuulokkeiden painikkeita painettuina, kunnes siniset merkkivalot välähtävät (noin 2 s).
4. Yhdistä soitin ja tarkista, että kuulokkeista kuuluu ääntä.