Miksi tilin luominen kannattaa?

Tarjoukset ja kampanjat
Pysy ajan tasalla tuoreimmista uutisista ja tarjouksista

Tuotteesi
Löydät neuvoja, vinkkejä ja oppaita

Sonyn asiakastuki
Lataa ilmainen mobiilisovellus ja saat kattavan asiakastuen käyttöösi

Opi ja keskustele
Liity keskusteluun Yhteisössä

Tarvitsetko apua?Katso usein kysytyt kysymykset

Osallistu! Katso video lisätietoja saadaksesi.

Tutustu MySony-tilin etuihin. Kaikki tietosi löytyvät siten yhdestä paikasta.

Get involved! Watch the video to find out more.
 

Sonyn palvelujen yhdistetyt tilit

Yhdistä tilisi ja käytä useita Sony-konsernin verkkopalveluita samoilla kirjautumistiedoilla.

Miksi tilit kannattaa yhdistää?
  • Voit käyttää useita Sony-konsernin verkkopalveluita samoilla kirjautumistiedoilla (sähköpostiosoite ja salasana)
  • Voit päivittää kaikki tilisi nopeasti ja helposti, kun yhdistettyjen tilien tiedot on synkronoitu
Mitkä tilit voit yhdistää?
    Voit yhdistää seuraaviin Sony-konsernin verkkopalveluihin liittyvät tilisi:

    Sony Europen palvelut
  • MySony
  • Yhteisö

  • Muiden Sony-konsernin yhtiöiden palvelut:
  • Xperia™ Lounge
  • Xperia™ -kauppa
  • Xperia™ Care
  • My Support
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

    Palvelut eivät ehkä ole saatavilla kaikissa maissa / kaikilla alueilla.

    Jos haluat yhdistää tilit, kaikissa tileissä on oltava käytössä sama sähköpostiosoite.

    Tilien perustiedot synkronoidaan

    Seuraavat tiedot synkronoidaan yhdistetyissä
    tileissä:

  • Kirjautumistunnus (sähköpostiosoite)
  • Salasana
  • Syntymäaika
  • Asuinmaa/-alue
  • Nimi
  • Sukupuoli
  • Kieli
  • Osoite
  • Puhelinnumero
  • Turvakysymys
  • Vastaus turvakysymykseen

  • Jos teet muutoksia yhden tilin tietoihin, muutokset päivittyvät automaattisesti kaikkiin yhdistettyihin tileihin
Miten olemassa olevat tilit yhdistetään?
    Kun kirjaudut sisään johonkin edellä mainituista Sony-konsernin palveluista, saat kehotuksen päivittää tilisi.
    Tilin päivittämiseen saatetaan tarvita joitakin lisätietoja.

    Kun olet päivittänyt yhden tilin ja kirjaudut sisään johonkin toiseen yllä mainituista palveluista, sinua pyydetään yhdistämään näiden palveluiden tilit (jos tileissä on käytössä sama sähköpostiosoite). Tarkistamme tällöin, että tilien perustiedot vastaavat toisiaan. Jos näin ei ole, sinun on valittava voimassa olevat tiedot, ennen kuin tilit yhdistetään.
Miten synkronoituja kirjautumistietoja käytetään toisessa Sony-konsernin palvelussa?
    Jos olet päivittänyt tilisi (tai yhdistänyt useampia tilejä), voit kirjautua mihin tahansa yllä mainituista Sony-konsernin palveluista helposti samoilla tunnuksilla.

    Ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä sinun on täytettävä lyhyt rekisteröintilomake. Tilin perustiedot haetaan automaattisesti olemassa olevasta päivitetystä tilistä (tai yhdistetyistä tileistä), joten niitä ei tarvitse antaa uudelleen. Rekisteröintiä varten saatetaan tarvita joitakin lisätietoja.

    Rekisteröinnin jälkeen voit tarkastella ja muuttaa tilisi perustietoja.
Mikä Sony-konsernin yhtiö hallinnoi yhdistettyjä tilejä?
    Kustakin palvelusta vastaava Sony-konsernin yhtiö hallinnoi edelleen kyseiseen palveluun liittyvää tiliäsi (ja palvelun käytön yhteydessä kerättyjä tietoja) tietosuojakäytäntönsä mukaisesti. Tilien yhdistäminen ei vaikuta siihen.

    Jos haluat käyttää johonkin tiliin liittyviä tietosuojaoikeuksiasi, kuten tarkastusoikeutta, sinun on otettava yhteyttä siihen Sony-konsernin yhtiöön, joka hallinnoi kyseistä tiliä. Yhteystiedot löytyvät kunkin yhtiön tietosuojakäytännöstä.