Juhli kovempaa ja pidempään, missä tahansa: Sony esittelee uuden SRS-XV500-bilekaiuttimen tehokkaalla Party Sound -äänentoistolla

SRS-XV500_In-situation_vertical_yellow_lighting-Large.jpg
  • Korosta juhlatunnelmaa laadukkaalla äänentoistolla ja vaikuttavalla bassolla SRS-XV500-bilekaiuttimen avulla.
  • Pitkäkestoinen akku ja kannettava muotoilu antavat virtaa juhliin missä tahansa.
  • Pidä ilta käynnissä hauskoilla juhlatoiminnoilla, kuten ympäristön valoilla ja karaoketoiminnolla.

Sony julkisti tänään uuden SRS-XV500-bilekaiuttimen, joka antaa edellytykset juhlia kovempaa ja pidempään – missä tahansa. Kaiuttimessa on voimakas äänentoisto, sisäänrakennetut valoefektit ja riittoisa akkukesto. Lisäksi kaiuttimeen voi liittää karaokemikrofonin ja laulaa koko illan. SRS-XV500:ssä on kaikki, mitä tarvitaan ystävien ja perheen viihdyttämiseksi.

Tehokas Party Sound -äänentoisto

Koe musiikki upeasti SRS-XV500:n kahdella X-Balanced-kaiutinelementillä, jotka tuottavat vahvan basson minimaalisella vääristymällä, sekä kahdella diskanttielementillä, jotka tuottavat selkeää laulua ja laajan äänimaailman.

Juhli missä tahansa

SRS-XV500 on kaiutin, joka ei pitkän akunkeston ansiosta petä koskaan. Täyteen ladattuna akku tarjoaa jopa 25 tuntia soittoaikaa. Lisäksi 10 minuutin pikalataus tuo 2,5 tuntia lisää soittoaikaa. Battery Care -toiminnon ansiosta käyttäjän ei tarvitse koskaan huolehtia kaiuttimen ylilataamisesta, mikä pidentää sen käyttöikää ja tekee siitä luotettavamman pidempään.

SRS-XV500:ssa on IPX4-vedenkestävyysluokitus, joten sitä voi käyttää luottavaisin mielin ulkona, vaikka sataisikin hieman.

SRS-XV500 on suunniteltu kannettavuutta silmällä pitäen. Kahvan ansiosta kaiutinta on helppo kuljettaa ja siirrellä.

Lisäksi SRS-XV500 sopeutuu käytettäväksi missä tahansa tilassa, koska se voidaan sijoittaa joko pysty- tai vaaka-asentoon.

Viihdeominaisuudet

Hauskanpito ei lopu tähän, sillä voit laulaa suosikkikappaleitasi karaoke-toiminnon avulla. Tämä onnistuu yksinkertaisesti liittämällä karaokemikrofoni ja painamalla play-painiketta. Laitteen takapaneelissa olevien Echo- ja Key Control -säätimien avulla voit säätää lauluäänentoistoa mieleiseksi. Toisen sisääntuloliitännän ansiosta karaoke-laulaja voi duetoida ystävän kanssa tai jopa kytkeä kitaran ja tehostaa tunnelmaa entisestään. Molemmissa sisääntuloissa on erilliset miksaussäätimet.

SRS-XV500 ei ainoastaan tarjoa musiikillista suorituskykyä, vaan myös auttaa luomaan juhlatunnelmaa valaistusominaisuuksien avulla. Käytettiinpä kaiutinta päivittäin tai juhlatilanteissa, valaistusta voi mukauttaa Fiestable-mobiilisovelluksella.

Sony| Music Center ja Fiestable -sovellukset

Uusi SRS-XV500 on yhteensopiva sekä Sony | Music Center- ,että Fiestable-sovelluksen kanssa. Sony | Music Centerin avulla voi hallita soittolistoja, vaihtaa valaistusefektejä ja äänitiloja tanssilattialta käsin. Fiestable-sovelluksen avulla voi myös käyttää hauskoja ominaisuuksia, jotka auttavat luomaan täydellisen juhlatunnelman. Sovelluksella voi luoda soittolistoja, hallita Voice Changer- ja Echo -karaoketoimintoja, ja siinä on lisäksi DJ-ohjaustoiminnot äänitehosteiden lisäämiseksi.

Ympäristö mielessä pitäen

Tuotteemme on suunniteltu tarjoamaan erinomaista äänenlaatua, mutta myös olemaan ympäristöystävällisiä. SRS-XV500:n rungossa on käytetty erityisesti Sonyn tuotteita varten kehitettyä kierrätysmuovia. Tämä heijastaa Sonyn sitoutumista vähentää tuotteidensa ympäristövaikutuksia.

For The Music

Sony on perustanut 'For The Music' -brändin, joka kattaa Sonyn tärkeimmät kuluttaja- ja ammattikäyttöön tarkoitetut audiotuotteet ja -palvelut. 'For The Music' -brändin avulla Sony vahvistaa asemaansa johtavana audioalan merkkinä, yhdistäen musiikin tekijät ja kuluttajat, ja pyrkien luomaan aitoja musiikkikokemuksia sekä ylittämään fanien odotukset asettamalla tekijöiden näkemykset etusijalle.

Lisätietoa "For the music" -brändialustasta: ​ http://www.sony.co.uk/for-the-music

Hinta ja saatavuus

• SRS-XV500 tulee myyntiin keväällä 2024, ja sen suositushinta tulee olemaan n. 400 euroa.

About Sony Corporation

Sony Corporation is a wholly owned subsidiary of Sony Group Corporation and is responsible for the Entertainment, Technology & Services (ET&S) business in the Sony Group. With the vision to "continue to deliver Kando and Anshin* to people and society across the world through the pursuit of technology and new challenges," Sony Corporation supports the Sony Group with technology to create the entertainment of the future together with creators.

For more information, visit: www.sony.net

*Both Japanese words, Kando means emotion and Anshin has various meanings such as peace of mind, reassurance, reliability and trust.

Ota vastaan päivityksiä sähköpostiisi

Napsauttamalla "Tilaa" vahvistan, että olen lukenut ja hyväksyn Tietosuojakäytännöt.