INZONE

Sony esittelee INZONE-pelibrändin – Uudet pelikuulokkeet ja -näytöt maksimoivat pelisuorituskyvyn

28 kesäk., 2022

Sony esittelee INZONE™:n – uuden pelibrändin, joka terävöittää aisteja ja maksimoi pelisuorituskyvyn. INZONE-näytöissä yhdistyy uskomaton tarkkuus ja korkean dynaamisen alueen kuva – kun taas Sonyn pelikuulokkeet tarjoavat erinomaisen äänentoiston 360 Spatial Sound for Gaming -tilaäänituella. Sonyn uusi pelibrändi hyödyntää yhtiön pitkää kokemusta ja asiantuntijuutta audiovisuaalisen tekniikan edelläkävijänä, ja malliston tuotteet tarjoavat ominaisuuksia, jotka upottavat pelaajat toiminnan keskelle.

Pelinäyttöjen yleiskatsaus

Täysin uudessa INZONE M9 -pelinäytössä on HDR-tuki, 4K-tarkkuus ja Full Array Local Dimming -taustavalotekniikka. Yhdessä nämä näyttötekniikat varmistavat pelikokemukseen täsmälliset yksityiskohdat, syvempää mustantoistoa sekä erinomaisen kirkkauden ja kontrastin. Näytössä on 144 Hz:n virkistystaajuus, IPS-paneeli ja 1 ms GtG-vasteaika (harmaasta harmaaseen). Vastaavasti uudessa INZONE M3 -mallissa on Full HD -tarkkuus, 240 Hz:n virkitystaajuus ja 1 ms GtG-vasteaika, jotka yhdessä varmistavat, että pelaajat näkevät räiskintäpeleissä vastustajansa liikkeet sulavasti ja tarkasti. Molemmissa malleissa on  vaihtelevan virkistystaajuuden tuki.

Suunniteltu sopimaan yksilöllisiin pelityyleihin

Näytöissä on ainutlaatuisen matala kolmijalkainen jalusta, joka tarjoaa täydellisen pelimukavuuden ja optimoi pöytätilan oheislaitteille. Näytössä on hyvin pieni jalanjälki, minkä ansiosta pelaajat voivat halutessaan helposti sijoittaa näppäimistön kulmittain. Suurenkin pelihiirimaton voi sijoittaa näytön sivulle tai sen alle. Muita ominaisuuksia ovat korkeuden ja kallistuksen säädöt, valikoima valaistusvaihtoehtoja[1] ja kaapelien hallintaratkaisu, joka pitää työpöydän siistinä.

Aputoimintoja pelaamiseen

Näytöissä on Auto KVM -kytkin (Auto USB Hub Switch), jolla käyttäjät voivat ohjata jopa kahta tietokonetta tai yhtä PC:tä ja yhtä Playstation 5 -konsolia yhdellä näyttöön liitetyllä näppäimistöllä, hiirellä ja kuulokkeilla. FPS-pelikuvatilan avulla käyttäjät voivat optimoida kuvan kirkkauden ja kontrastin nähdäkseen vastustajat selkeämmin. Lisäksi Black Equalizer -ominaisuuden avulla voi havaita pimeimmätkin varjoyksityiskohdat.

Pelikuulokkeiden yleiskatsaus

Uudessa INZONE-kuulokesarjassa on kaksi uutta langatonta kuulokemallia: INZONE H9, jonka akkukesto on 32 tuntia[2], ja INZONE H7, jonka akkukesto on 40 tuntia[3]. Saatavilla on myös langalliset INZONE H3 -kuulokkeet. Kaikki kolme mallia on varustettu kääntyvällä ja suunnattavalla mikrofonilla, jonka avulla joukkueen jäsenet voivat kommunikoida pelissä vaivattomasti.

Reagoi ensimmäisenä Precise Target Detection -toiminnolla

Sonyn INZONE Hub -PC-sovelluksen kautta aktivoitava 360 Spatial Sound for Gaming -toiminto toistaa 2-kanavaiset stereoäänisignaalit 7,1-kanavaisella tilaäänellä – pelin luojien tarkoittamalla tavalla. Kuulokkeiden täsmällinen äänentoisto parantaa tilanhahmotuskykyä, jolloin pelaaja kuulee tarkasti vastustajien askeleet ja liikkeet. 360 Spatial Sound Personalizer -sovelluksen kautta voi ottaa käyttöön oman korviensa muotoon optimoidun tilaäänen, jolloin peliäänikokemus on aidosti yksilöllinen.

Edistyksellinen tekniikka optimoi akustiikkaa

INZONE H9 ja INZONE H7 -kuulokkeiden kaiutinelementit on kehitetty Sonyn pitkän linjan kuuloketekniikan asiantuntemusta hyödyntäen. Molemmissa malleissa on ainutlaatuinen kuppimuotoilu, jonka avulla kuulokkeet toistavat korkea- ja matalataajuisia ääniä täsmällisesti ja aidosti – mukaansatempaavan pelikokemuksen takaamiseksi.

INZONE H9, INZONE H7 ja INZONE H3 -kuulokkeiden kupeissa olevat kanavat ohjaavat ja optimoivat matalien taajuuksien äänentoistoa tehokkaan basson tuottamiseksi, mikä saa syvät äänet kuulostamaan uskomattoman aidoilta.

Pelaa tuntikausia mukavasti

Leveä ja pehmeä sankatyyny jakaa painon tasaisesti pelaajan päälaelle, mikä takaa pitkäaikaisen käyttömukavuuden. Korvatyynyjen muotoilu optimoi hyvän istuvuuden pään sivuille, mikä minimoi pelaajan korviin kohdistuvaa painetta.

Tehokasta melunvaimennusta ja Ambient Sound Mode -äänitila

INZONE H9 -kuulokkeissa on useita melua vaimentavia mikrofoneja, jotka pitävät loitolla kaikki suorituskykyä heikentävät äänet, kuten PC-tuuletinmelun ja vaikkapa ulkoa kantautuvat rakennustöiden äänet. INZONE H9 -kuulokkeissa on käytetty samaa Dual Noise Sensor -teknologiaa, joka on monille tuttu alan johtavista 1000X-sarjan kuulokkeista. Lisäksi mukana on Ambient Sound Mode -äänitila, jolla käyttäjältä eivät jää huomaamatta ympäristön tärkeät äänet, kuten puhelut, ovikellon soitto tai kumppanin puhe.

Yhteentoimivuus paremman pelikokemuksen varmistamiseksi

Perfect for PlayStation®5

INZONE M9– ja INZONE M3 -näytöt tukevat ainutlaatuista Perfect for PlayStation®5 -toimintoa. Konsoli tunnistaa automaattisesti siihen kytketyn INZONE-näytön ja Auto HDR Tone Mapping optimoi HDR-asetukset automaattisesti. Lisäksi INZONE-pelinäytöt osaavat siirtyä automaattisesti Cinema Mode -tilaan katsottaessa elokuvia PlayStation®5:llä ja Game Mode -tilaan pelejä pelatessa.

INZONE H9 ja INZONE H7 -kuulokkeet aktivoivat konsolin ruudulle ilmaisimen, joten pelaajat voivat helposti nähdä ja säätää kuulokkeidensa asetuksia ruudulla PlayStation®5 Control Center- asetusten kautta. Molemmissa kuulokkeissa on myös peli- ja chat-äänten tasapainon säätöpainike, jonka avulla pelaajat voivat muuttaa peli- ja chat-äänenvoimakkuuden tasapainoa suoraan kuulokkeiden kautta.

INZONE Hub PC -ohjelmisto: mukauta pelikokemus

Sonyn INZONE Hub PC[4] -ohjelmisto on luotu INZONE-näyttöjen ja -kuulokkeiden ohjaamista varten. Ohjelmistolla käyttäjät voivat mukauttaa pelikokemustaan räätälöimällä useita eri ​​toimintoja ja säätää erilaisia ​​ääni- ja kuva-asetuksia.

Kestävyys huomioiden

Sonyn tuotteiden pakkausmateriaalit ovat muovittomia[5] ja niissä käytetään vain kierrätettyjä materiaaleja ja kuitukangasselluloosaa, mikä kuvastaa Sonyn sitoutumista tuotteidensa ja käytäntöjensä[6] ympäristövaikutusten vähentämiseksi.

INZONE-pelinäytön tekniset tiedot:

INZONE M9: 27 tuuman 4K/144 Hz -pelinäyttö

INZONE M3: 27 tuuman Full HD/240 Hz:n pelinäyttö

INZONE-pelikuulokkeiden tekniset tiedot:

INZONE H9: Langattomat vastamelupelikuulokkeet: Täsmällinen kohteen tunnistus 360 Spatial Sound for Gaming -tilaäänellä ja edistyneellä tekniikalla, joka optimoi akustiikkaa. Mukava sanka ja korvapehmusteet, melunvaimennustoiminto ja Ambient Sound Mode -tila varmistavat käyttömukavuutta pitkille pelisessiolle. Kuulokkeissa on 32 tunnin akkukesto[9], ja 10 minuutin pikalatauksella voi ladata tunniksi lisää käyttöaikaa.

INZONE H7: Langattomat pelikuulokkeet: Tarkka kohteen tunnistus 360 Spatial Sound for Gaming -tilaäänellä ja edistynyt äänitekniikka, joka optimoi akustiikkaa. Mukava sanka ja korvapehmusteet varmistavat käyttömukavuutta pitkille pelisessiolle. Kuulokkeissa on 40 tunnin akkukesto[10], ja 10 minuutin pikalatauksella voi ladata tunniksi lisää käyttöaikaa.

Hinnat ja saatavuus:

INZONE-pelinäytöt

INZONE-pelikuulokkeet

Uusien INZONE-pelikuulokkeiden myynti alkaa heinäkuussa useilla Sonyn valtuuttamilla jälleenmyyjillä.

Sonyn pelikumppaneiden kommentit:

Rick Thiher, General Manager of Evo – Evolution Championship Series (Evo) 2022 and 2023

“To make this announcement as part of the global launch of INZONE is another example of the momentum that is building for Evo 2022. We’re delighted to debut new technology for our attendees to experience fighting games with.  Partners like INZONE from Sony support our mission of crafting great experiences for our players and fans.”

Silviu Stroie, CEO PGL – PGL DOTA2 Arlington Major 2022

“It is an honor for PGL to have a partner like Sony, and we are very excited about INZONE. The last DOTA 2 Major of the season, PGL Arlington Major 2022, will be a pivotal moment for the scene, and we believe that it is the perfect moment for INZONE to break the ice in one of the most competitive tournaments of the year.”

Whalen Rozelle, COO of Riot Games Esports – VALORANT Champions Tour

“We are excited to have Sony’s audio technology level up the experience at our global VALORANT Esports events. Communication is a critical aspect of VALORANT and this partnership will enable us to bring our viewing audiences deeper into the most exciting moments of our biggest matches. Sony’s commitment to innovation will further elevate VALORANT as a leading global esport.”

[1] Vain INZONE M9 -mallissa

[2] Melunvaimennuksen ja bluetoothin ollessa kytkettynä pois päältä.

[3] Bluetoothin ollessa kytkettynä pois päältä.

[4] Saatavilla Sonyn verkkosivuilta (https://www.sony.net/inzonehub-support) ja tukee Windows 10- tai 11-käyttöjärjestelmää.

[5] Lukuun ottamatta käytettyjä pinnoite- ja liimamateriaaleja

[6] Koskee vain kuuloketuotteita

[7] Tullaan sertifioimaan

[8] Tullaan sertifioimaan

[9] Melunvaimennuksen ja bluetoothin ollessa kytkettynä pois päältä.

[10] Bluetoothin ollessa kytkettynä pois päältä.

Sony Corporation vastaa Entertainment, Technology & Services (ET&S) -liiketoiminnasta Sony Group -konsernissa. Sonyn visiona on jatkaa “Kandon ja Anshinin” välittämistä ihmisille ja yhteiskunnalle eri puolilla maailmaa teknologisten ratkaisujen keinoin. Sony luo tuotteita ja palveluita esimerkiksi kodin viihteen, äänentoiston, kuvantamisen ja matkaviestinnän toimialoilla.
Lisätietoja on osoitteessa www.sony.net

* japaninkielisten sanojen merkitys: Kando tarkoittaa tunnetta ja Anshinilla on useita merkityksiä, kuten mielenrauha, varmuus, luotettavuus ja luottamus.