HT-A7000

Sonyn 360 Spatial Sound Experience -tekniikka nyt saatavilla HT-A7000 premium soundbar-äänijärjestelmään

04 tammik., 2022

Sony on julkaissut laiteohjelmistopäivityksen, joka lisää arvostetun 360 Spatial Sound Mapping -tilaäänitekniikan tuen Sonyn premium-luokan HT-A7000 -äänijärjestelmään. Ominaisuus kuultiin ensimmäisen kerran HT-A9-kotiteatterijärjestelmässä vuonna 2021[1]. Käyttäjät pääsevät käsiksi tähän innovatiiviseen ominaisuuteen, kun soundbar yhdistetään kesällä 2022 lanseerattaviin langattomiin SA-RS5-lisäkaiuttimiin tai heti saatavilla oleviin Sonyn SA-RS3S-lisätakakaiuttimiin.

Sonyn vallankumouksellisen 360 Spatial Sound Mapping -tekniikan ansiosta äänen voi tuntea tulevan joka suunnasta ja etäisyydeltä. Sound Field Optimization -ominaisuus mittaa nerokkaasti kunkin kaiuttimen korkeuden ja sijainnin. 360 Spatial Sound Mapping -tekniikka luo useita phantom-kaiuttimia syntetisoimalla ääniaallot sijaintitietojen perusteella. Teknologian ansiosta Sonyn järjestelmä tuottaa laaja-alaisen äänen, joka tarjoaa samassa tilassa kaikille saman äänikokemuksen huolimatta siitä, missä kohdassa tilaa kukin on.

Parhaimman kuvan- ja äänenlaadun saa yhdistämällä äänilaitteen yhteensopiviin BRAVIA™ XR -televisioihin. Acoustic Center Sync[2] -sovellusta käyttämällä soundbar ja Bravia XR -televisio voivat kummatkin toimia keskikaiuttimena 360 Spatial Sound Mapping -kokoonpanossa. Tämä mahdollistaa sen, että ääni synkronoituu tarkasti näytöllä näkyvien tapahtumien kanssa, ja se takaa selkeämmän dialogin toiston ja mukaansatempaavan audiovisuaalisen kokemuksen.

Lisää langattomat SA-RS5-lisätakakaiuttimet rikkaampaa ja mukaansa tempaavampaa 360 Spatial Sound -kokemusta varten – kesällä 2022

Sony’s new SA-RS5[3] wireless rear speakers deliver optimal sound quality and wide directivity for 360 Spatial Sound in combination with a compatible soundbar. They feature up-firing speakers for richer and more immersive 360 Spatial Sound as well as built-in battery power[4] for up to 10 hours of playback.

Yhdessä yhteensopivan soundbar-kaiuttimen kanssa, Sonyn uudet langattomat SA-RS5-lisätakakaiuttimet tuottavat selkeää ja laaja-alaista ääntä osana 360 Spatial Sound -tilaäänikokemusta. Niissä on ylöspäin suunnatut kaiutinelementit rikkaampaa tilaäänikokemusta varten. Lisäksi niissä on sisäänrakennettu akku, josta riittää käyttöaikaa 10 tunniksi.

Langattomien SA-RS5-lisätakakaiuttimien tärkeimmät ominaisuudet:

Hinta ja saatavuus:

[1] Yhteensopivat takakaiuttimet (SA-RS3S, SA-RS5) ja soundbarin ohjelmistopäivitys vaaditaan, jotta voit nauttia 360 Spatial Sound by 360 Spatial Sound Mapping -tekniikasta. Ohjelmistopäivitys saatavilla kevääseen 2022 mennessä. Soundbar OTA (Over-The-Air) -ohjelmistopäivitys saatavilla kevääseen 2022 mennessä. Ohjelmistopäivityksiä varten tarvitaan verkkoyhteys. Takakaiuttimet eivät välttämättä ole saatavilla kaikissa maissa ja kaikilla alueilla.

[2] BRAVIA Acoustic Center Sync -tila toimii seuraavien mallien kanssa: Z9K-sarja, A95K-sarja, A90K-sarja, A80K-sarja, X95K-sarja, X90K-sarja, Z9J-sarja, A90J-sarja, A80J-sarja ja X95J-sarja. Tuotteiden saatavuus vaihtelee maittain.

[3]Vaatii toimiakseen yhteensopivan HT-A7000 soundbar-äänijärjestelmän (myydään erikseen).

[4]Sisäänrakennetun akun latausaika on noin 4 tuntia (käytettäessä mukana toimitetulla laturilla). Todellinen latausaika voi poiketa yllä olevasta ajasta ympäristön lämpötilan ja käyttöolosuhteiden vuoksi.

[5] Mukana toimitetulla verkkoadapterilla.

tag
CES