Xperia 5 III

Xperia 5 III:n hinta ja saatavuus julkistettu

28 syysk., 2021

Pian myyntiin saapuva kompakti mutta tehokas Xperia 5 III on kehitetty nopeus mielessä pitäen. Puhelimessa on erittäin nopea 5G-yhteys ja huipputason valokuvausominaisuudet, kuten maailman ensimmäinen älypuhelimiin suunniteltu säädettävä telekuvalinssi yhdistettynä Dual-PD-sensoriin[1]. Kattavat ominaisuudet kruunaa 120 Hz:n virkistystaajuudella toimiva HDR OLED -näyttö.

Xperia 5 III tarjoaa tinkimätöntä tehoa ja suorituskykyä. Kompakti muotoilu varmistaa sen täydellisen sopivuuden käteen ja taskuun. Xperia 5 III:ssa on laaja valikoima sisäänrakennettuja ominaisuuksia, jotka yhdistävät Xperia -yhteisön intohimoihinsa – olipa käyttäjä sitten valokuvaaja, hifisti, elokuvafani, pelaaja tai elokuvantekijä.

Hinta ja saatavuus

[1]Xperia 5 III:ssa on 70 mm:n ja 105 mm:n polttoväli samassa periskooppikamerassa, yhdistettynä Dual Pixel -diodisensoriin.

[2] Ominaisuutta tukee tällä hetkellä TIDAL. Kolmannen osapuolen ehtoja, tiliä ja maksuja saatetaan soveltaa. Palvelun saatavuus voi vaihdella markkina -alueittain. Strategy Analyticsin SpecTRAX -palvelun vahvistama yli 18 500 älypuhelimen nykyisten ääniteknisten tietojen mukaan.