Artikkelin tunniste : 00198733 / Viimeksi muokattu : 17.05.2018

Etkö voi käyttää sovelluksia, päivityksiä tai verkkopalveluja Bravia-TV:ssä? – 17.5.2018

Tässä artikkelissa sovellettavat tuotteet ja luokat

21.5.2018 alkaen erittäin pieni osa Bravia-TV:istä ei välttämättä enää voi käyttää sovelluksia, päivityksiä tai muita verkkopalveluja. Tämä johtuu siitä, että laitteiden (tavallisesti Internet-reitittimen) välimuistiin on jäänyt tietoja* Bravia-palvelinpäivityksen jälkeen.

Jos et näe verkkopalveluja tai sovelluskuvakkeita tai et voi käyttää sovelluksia ja muita verkkopalveluja TV:ssä, kokeile seuraavaa:

  • irrota TV:n ja Internet-reitittimen virtajohto ja liitä ne uudelleen minuutin kuluttua


Jotta TV toimii hyvin, suosittelemme myös uusimman laiteohjelmiston asentamista laitteeseen. 


Jos et pysty käyttämään sovelluksia tai muita verkkopalveluja edellä mainittujen toimien jälkeenkään, ota yhteyttä.

Pahoittelemme mahdollista vaivaa.


*Välimuistiin tallennettuja tietoja ovat Internetin, Internet-palveluntarjoaja sekä reitittimen/kotiverkon tiedot.