Artikkelin tunniste : 00225160 / Viimeksi muokattu : 27.06.2019

Käteishyvityskampanja

Tässä artikkelissa sovellettavat tuotteet ja luokat

Sisällysluettelo

1. Miten kampanja toimii?. 1

2. Kuinka kauan kampanja on voimassa?. 1

3. Mistä löydän mallinimen ja sarjanumeron?. 1

4. Mitkä mallit kuuluvat tämän kampanjan piiriin?. 1

5. Miten voin osallistua kampanjaan?. 3

6. Mitä tapahtuu, kun saan vahvistuksen, että olen oikeutettu käteishyvitykseen?. 3

7. Miksi minun on lähetettävä ostotosite?. 4

8. Olen antanut ostotositteessa olevan päivämäärän, mutta sivustossa sanotaan, että en ole oikeutettu osallistumaan kampanjaan. 4

9. Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?. 4

10. Sivustossa sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta. 4

11. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?. 4

12. Sain viestin, että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?. 4

13. Kuinka kauan minun on odotettava käteishyvitystä?. 4

14. Ostin tuotteeni muutama viikko ennen/jälkeen kampanjan päivämääriä. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja antaa minulle cashback-palautuksen tuotteestani?. 5

15. Olen lähettänyt ostotositteen myyjältä saamaani osoitteeseen, mutta en ole saanut tietoja käteishyvitysvaatimuksestani 5

16. Ostin kaksi kampanjan ehdot täyttävää tuotetta. Voinko osallistua kaksi kertaa?. 5

17. En ole saanut korvaustani koskevia sähköpostiviestejä, miten voin seurata sen edistymistä?. 5

18. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?. 5

19. Mitä henkilökohtaisilla tiedoillani tehdään?. 5

 

 

1. Miten kampanja toimii?

Jos ostat kampanjan ehdot täyttävän mallin 01.05.2019 -31.07.2019 välisenä aikana, voit osallistua tähän kampanjaan. Voit osallistua kampanjaan rekisteröitymällä verkossa ja hyväksymälläkäteishyvityskampanjan ehdot. Ennen kuin voit vaatia käteishyvitystä tässä kampanjassa, antamasi tiedot on tarkistettava, ja sinun on esitettävä kelvollinen ostotosite. Suosittelemme, että säilytät kuittia (tai muuta ostotositetta) turvallisessa paikassa.

2. Kuinka kauan kampanja on voimassa?

Kampanja koskee 01.05.2019 -31.07.2019 välisenä aikana ostettuja malleja. Kampanjan päättymispäivän (31.08.2019) jälkeen esitettyjä vaatimuksia ei hyväksytä.

3. Mistä löydän mallinimen ja sarjanumeron?

Perehdy osaan "Laitteen sarjanumeron etsiminen".

4. Mitkä mallit kuuluvat tämän kampanjan piiriin?

Käteishyvityskampanjan piiriin kuuluvat seuraavat mallit:

MALLI

CASH BACK EUR

 
 

DSC-RX10M3

150

EURO

 

DSC-RX10M4

200

EURO

 

DSC-RX100M5A

100

EURO

 

ILCE-7RM3

200

EURO

 

ILCE-7RM2

200

EURO

 

ILCE-7SM2

200

EURO

 

ILCE-7M3

150

EURO

 

ILCE-7M3K

150

EURO

 

ILCE-7M2

150

EURO

 

ILCE-7M2K

150

EURO

 

FDR-AX700

200

EURO

 

FDR-AX53

100

EURO

 

SEL70200GM

100

EURO

 

SEL70200GM with A9, A7RM3 or A7SM2

200

EURO

 

SEL1635GM

100

EURO

 

SEL1635GM with A9, A7RM3 or A7SM2

200

EURO

 

SEL2470GM

100

EURO

 

SEL2470GM with A9, A7RM3 or A7SM2

200

EURO

 

SELP28135G

100

EURO

 

SEL1224G

100

EURO

 

SEL70200G

100

EURO

 

SEL1635Z

100

EURO

 

SEL2470Z

100

EURO

 

SEL100400GM

100

EURO

 

SEL100400GM with A9, A7RM3 or A7SM2

200

EURO

 

SEL70300G

100

EURO

 

SEL24240

100

EURO

 

SEL85F14GM

100

EURO

 

SEL85F14GM with A9, A7RM3 or A7SM2

200

EURO

 

SEL100F28GM

100

EURO

 

SEL100F28GM with A9, A7RM3 or A7SM2

200

EURO

 

SEL90M28G

100

EURO

 

SEL85F18

50

EURO

 

SEL50F14Z

100

EURO

 

SEL55F18Z

100

EURO

 

SEL50M28

50

EURO

 

SEL35F14Z

100

EURO

 

SEL35F28Z

100

EURO

 

SEL28F20

50

EURO

 

SELP18110G

400

EURO

 

SEL1670Z

100

EURO

 

SEL1018

50

EURO

 

SELP18105G

50

EURO

 

SEL18200LE

50

EURO

 

SEL55210

50

EURO

 

SEL35F18

50

EURO

 

SEL50F18

30

EURO

 

SEL30M35

30

EURO

 

SAL135F18Z

200

EURO

 

SAL1635Z2

150

EURO

 

SAL2470Z2

200

EURO

 

SAL24F20Z

100

EURO

 

SAL50F14Z

150

EURO

 

SAL85F14Z

150

EURO

 

SAL70200G2

200

EURO

 

SAL70300G2

150

EURO

 

SAL70400G2

200

EURO

 

SAL35F14G

200

EURO

 

SAL300F28G2

500

EURO

 

SAL500F40G

1000

EURO

 

SAL100M28

100

EURO

 

SAL135F28

150

EURO

 

HVL-F60RM

70

EURO

 

HVL-F45RM

40

EURO

 

HVL-F32M

30

EURO

 

HVL-F20M

20

EURO

 

VG-C1EM

30

EURO

 

VG-C2EM

40

EURO

 

VG-C3EM

40

EURO

 

VG-C77AM

30

EURO

 

 

**Jos olet ostanut SEL1635GM, SEL2470GM, SEL70200GM, SEL85F14GM, SEL100F28GM, SEL100400GM, SELP28135G ja/tai SELP18110G objektiivin yhdessä A9, A7RII, A7SII, PXW-FS5, PXW-FS5M2, PXW-FS5M2K, PXW-FS7, PXW-FS7M2 tai PXW-FS7M2K-kameran kanssa, saat objektiivista mainostetun cashback-summan kaksinkertaisena. (esim. 800 euroa 400 euron sijasta). Ostotodisteen on osoitettava, että tuotteet ostettiin yhden ja saman ostotapahtuman aikana.

5. Miten voin osallistua kampanjaan?

"Voit osallistua kampanjaan seuraavasti:

· Osta kampanjan piiriin kuuluva tuote 01.05.2019 - 31.07.2019 välisenä aikana

· Täytä vaatimuslomake sivustossa www.sony.fi/cashback 31.08.2019 keskiyöhön mennessä

· Hyväksy kampanjan ehdot

· Varmista, että olet antanut oikean sarjanumeron

· Anna pankkisi tiedot

· Lataa tai lähetä meille kelvollinen ostotosite

Lisätietoja saat perehtymällä kampanjan ehtoihin."

TÄRKEÄÄ: Jos sinulla käteishyvityksen vaatimiseen liittyviä ongelmia, ota yhteyttä, jotta voimme auttaa.

6. Mitä tapahtuu, kun saan vahvistuksen, että olen oikeutettu käteishyvitykseen?

"Tarvitsemme ostotositteen, jonka voit toimittaa meille

· lataamalla alkuperäisen ostotositteen valokuvan tai skannatun kopion

· vastaamalla sähköpostiviestiin, jossa vahvistimme sinun saavan käteishyvityksen, ja liittämällä ostotositteen sähköpostiviestin liitteeksi.

Tarkistamme ostotositteen, vahvistamme sen ja pyydämme pankkiamme suorittamaan maksun. Cashback-hyvityksesi maksetaan 28 päivän päästä siitä, kun kaikki kriteerit ovat täyttyneet; jos emme pysty noudattamaan tätä määräaikaa, maksamme hyvityksesi mahdollisimman pian sen jälkeen."

7. Miksi minun on lähetettävä ostotosite?

Tarvitsemme jonkinlaisen ostotositteen tarkistaaksemme, että antamasi tiedot vastaavat kampanjan ehtoja. Antamalla sarjanumeron vähennät omalta osaltasi paperityön määrää, ja me voimme tarkistaa oikeutesi osallistua kampanjaan.

8. Olen antanut ostotositteessa olevan päivämäärän, mutta sivustossa sanotaan, että en ole oikeutettu osallistumaan kampanjaan.

Tämä kampanja koskee vain sen ehdot täyttäviä malleja, jotka on ostettu 01.05.2019 - 31.07.2019 välisenä aikana. Varmista, että sekä ostopäivä että malli vastaavatkampanjan ehtoja.

9. Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?

"Hyväksyttävän ostotodistuksen tulee täyttää seuraavat vaatimukset::

1- Jälleenmyyjän nimi.

2- Ostopäivä.

3- Tuotetiedot.

4- ALV-numeror.

Huomioon otettava, että korvaus voidaan hylätä, jos toimitetut asiakirjat eivät täytä edellä mainittuja kriteerejä."

10. Sivustossa sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta.

Tarkista, että olet antanut sarjanumeron oikein. Jos olet varma, että olet kirjoittanut sen oikein, malli ei ehkä kuulu tämän kampanjan piiriin. Käteishyvityskampanja koskee vain sellaisia Sony-tuotteita, jotka Sony on toimittanut ja jaellut valtuutetuille jälleenmyyjilleen Suomessa.

11. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?

Tiedostosi ei saa olla 5MB suurempi. Voit ladata vain tavallisia JPG-, PNG-, ja PDF-muotoja.

12. Sain viestin, että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?

Lähetä meille viestissä pyydetyt tiedot mahdollisimman pian, jotta voimme vahvistaa osallistumisesi kampanjaan. Jos et vastaa kymmenen päivän kuluessa, emme pysty takaamaan, että saat käteispalautuksen.

13. Kuinka kauan minun on odotettava käteishyvitystä?

Cashback-hyvityksesi maksetaan 28 päivän päästä siitä, kun kaikki kriteerit ovat täyttyneet; jos emme pysty noudattamaan tätä määräaikaa, maksamme hyvityksesi mahdollisimman pian sen jälkeen.

14. Ostin tuotteeni muutama viikko ennen/jälkeen kampanjan päivämääriä. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja antaa minulle cashback-palautuksen tuotteestani?

Voimme ainoastaan tarjota cashback-palautusta asiakkaille jos heidän tuotteensa on ostettu käyttöehdoissa merkittyjen päivämäärien aikana.

15. Olen lähettänyt ostotositteen myyjältä saamaani osoitteeseen, mutta en ole saanut tietoja käteishyvitysvaatimuksestani

Vaatimuksesi ei valitettavasti ole voimassa, ennen kuin olet rekisteröitynyt sivustossa. Voit liittää ostotositteen verkkolomakkeeseen tai vastata saamaasi vahvistussähköpostiviestiin osallistumiskoodilla ja lähettää ostotositteen viestin liitteenä. Postitse lähetettyjä vaatimuksia ei hyväksytä.

16. Ostin kaksi kampanjan ehdot täyttävää tuotetta. Voinko osallistua kaksi kertaa?

Koska kyseessä on kuluttajille suunnattu kampanja, yksi kuluttaja voi jättää enintään 3 hakemusta (ja vain yhden per tuote). Kampanjaan voivat osallistua vain sellaiset asiakkaat ja yritykset, jotka ostavat Sony-tuotteita omaan käyttöön, ei jälleenmyyntiin.

17. En ole saanut korvaustani koskevia sähköpostiviestejä, miten voin seurata sen edistymistä?

Automaattinen vahvistusviesti lähetetään, kun hakemuksesi on lähetetty, ja toinen sähköposti kun hakemuksesi on hyväksytty. Lisätietoja tarvittaessa, lähetämme sinulle erillisen sähköpostin. Muista tarkistaa sähköpostisi roskaposti-kansiot. Tämän linkin kautta voit myös seurata casback-korvauksesi etenemistä syöttämällä vahvistusviestissä olevan ID-tunnuksen.

18. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?

Ota yhteyttä tukilinjaamme tämän linkin kautta, jos tarvitset apua korvauksen lähettämisessä tai jos haluat raportoida muista ongelmista joita olet kohdannut.

19. Mitä henkilökohtaisilla tiedoillani tehdään?

Voit tutustua asiakastietoja koskeviin käytäntöihimme tämän linkin kautta.