Artikkelin tunniste : 00225160 / Viimeksi muokattu : 29.05.2020

Käteishyvityskampanja

    Sisällysluettelo

    1. Miten kampanja toimii?. 1

    2. Kuinka kauan kampanja on voimassa?. 1

    3. Mistä löydän mallinimen ja sarjanumeron?. 1

    4. Mitkä mallit kuuluvat tämän kampanjan piiriin?. 1

    5. Miten voin osallistua kampanjaan?. 3

    6. Mitä tapahtuu, kun saan vahvistuksen, että olen oikeutettu käteishyvitykseen?. 3

    7. Miksi minun on lähetettävä ostotosite?. 4

    8. Olen antanut ostotositteessa olevan päivämäärän, mutta sivustossa sanotaan, että en ole oikeutettu osallistumaan kampanjaan. 4

    9. Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?. 4

    10. Sivustossa sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta. 4

    11. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?. 4

    12. Sain viestin, että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?. 4

    13. Kuinka kauan minun on odotettava käteishyvitystä?. 4

    14. Ostin tuotteeni muutama viikko ennen/jälkeen kampanjan päivämääriä. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja antaa minulle cashback-palautuksen tuotteestani?. 5

    15. Olen lähettänyt ostotositteen myyjältä saamaani osoitteeseen, mutta en ole saanut tietoja käteishyvitysvaatimuksestani 5

    16. Ostin kaksi kampanjan ehdot täyttävää tuotetta. Voinko osallistua kaksi kertaa?. 5

    17. En ole saanut korvaustani koskevia sähköpostiviestejä, miten voin seurata sen edistymistä?. 5

    18. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?. 5

    19. Mitä henkilökohtaisilla tiedoillani tehdään?. 5

     

     

    1. Miten kampanja toimii?

    Jos ostat kampanjan ehdot täyttävän mallin 01.06.2020 -31.07.2020 välisenä aikana, voit osallistua tähän kampanjaan. Voit osallistua kampanjaan rekisteröitymällä verkossa ja hyväksymälläkäteishyvityskampanjan ehdot. Cashback-hakemus voidaan jättää vasta kolmenkymmenen (30) päivän kuluttua kyseisten tuotteiden ostopäivästä. Ennen kuin voit vaatia käteishyvitystä tässä kampanjassa, antamasi tiedot on tarkistettava, ja sinun on esitettävä kelvollinen ostotosite. Suosittelemme, että säilytät kuittia (tai muuta ostotositetta) turvallisessa paikassa.

    2. Kuinka kauan kampanja on voimassa?

    Kampanja koskee 01.06.2020 -31.07.2020 välisenä aikana ostettuja malleja. Cashback-hakemus voidaan jättää vasta kolmenkymmenen (30) päivän kuluttua kyseisten tuotteiden ostopäivästä. Kampanjan päättymispäivän (30.09.2020) jälkeen esitettyjä vaatimuksia ei hyväksytä.

    3. Mistä löydän mallinimen ja sarjanumeron?

    Perehdy osaan "Laitteen sarjanumeron etsiminen".

    4. Mitkä mallit kuuluvat tämän kampanjan piiriin?

    Käteishyvityskampanjan piiriin kuuluvat seuraavat mallit.

    **Jos olet ostanut SEL70200GM, SEL1635GM, SEL2470GM, SELP28135G, SEL100400GM,
    SEL85F14GM, SEL100F28GM, SEL135F18GM, SEL24F14GM ja/tai SELP18110G objektiivin yhdessä A9M2, A9, A7RM4, A7RM3, A7SM2, FS5M2, FS7M2 tai FX9 -kameran kanssa, saat objektiivista mainostetun cashback-summan kaksinkertaisena. (esim. 200 euroa 100 euron sijasta). Ostotodisteen on osoitettava, että tuotteet ostettiin yhden ja saman ostotapahtuman aikana.

    5. Miten voin osallistua kampanjaan?

    "Voit osallistua kampanjaan seuraavasti:

    · Osta kampanjan piiriin kuuluva tuote 01.06.2020 - 31.07.2020 välisenä aikana

    · Cashback-hakemus voidaan jättää vasta kolmenkymmenen (30) päivän kuluttua kyseisten tuotteiden ostopäivästä. Täytä vaatimuslomake sivustossa www.sony.fi/cashback 30.09.2020 keskiyöhön mennessä

    · Hyväksy kampanjan ehdot

    · Varmista, että olet antanut oikean sarjanumeron

    · Anna pankkisi tiedot

    · Lataa voimassa oleva ostotosite sekä kuva, jossa näkyy sarjanumero ja kätesi pitelemässä tuotetta
    Lisätietoja saat perehtymällä kampanjan ehtoihin.

    Lisätietoja saat perehtymällä kampanjan ehtoihin."

    TÄRKEÄÄ: Jos sinulla käteishyvityksen vaatimiseen liittyviä ongelmia, ota yhteyttä, jotta voimme auttaa.

    6. Mitä tapahtuu, kun saan vahvistuksen, että olen oikeutettu käteishyvitykseen?

    Tarvitsemme ostotositteen, jonka voit toimittaa meille

    · lataamalla alkuperäisen ostotositteen valokuvan tai skannatun kopion

    · vastaamalla sähköpostiviestiin, jossa vahvistimme sinun saavan käteishyvityksen, ja liittämällä ostotositteen sähköpostiviestin liitteeksi.

    Tarkistamme ostotositteen, vahvistamme sen ja pyydämme pankkiamme suorittamaan maksun. Cashback-hyvityksesi maksetaan 28 päivän päästä siitä, kun kaikki kriteerit ovat täyttyneet; jos emme pysty noudattamaan tätä määräaikaa, maksamme hyvityksesi mahdollisimman pian sen jälkeen.

    7. Miksi minun on lähetettävä ostotosite?

    Tarvitsemme jonkinlaisen ostotositteen tarkistaaksemme, että antamasi tiedot vastaavat kampanjan ehtoja. Antamalla sarjanumeron vähennät omalta osaltasi paperityön määrää, ja me voimme tarkistaa oikeutesi osallistua kampanjaan.

    8. Olen antanut ostotositteessa olevan päivämäärän, mutta sivustossa sanotaan, että en ole oikeutettu osallistumaan kampanjaan.

    Tämä kampanja koskee vain sen ehdot täyttäviä malleja, jotka on ostettu 01.06.2020 - 31.07.2020 välisenä aikana. Varmista, että sekä ostopäivä että malli vastaavatkampanjan ehtoja.  Cashback-hakemus voidaan jättää vasta kolmenkymmenen (30) päivän kuluttua kyseisten tuotteiden ostopäivästä.

    9. Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?

    Hyväksyttävän ostotodistuksen tulee täyttää seuraavat vaatimukset::

    1- Jälleenmyyjän nimi.

    2- Ostopäivä.

    3- Tuotetiedot.

    4- ALV-numeror.

    Huomioon otettava, että korvaus voidaan hylätä, jos toimitetut asiakirjat eivät täytä edellä mainittuja kriteerejä.

    10. Sivustossa sanotaan, että sarjanumeroani ei tunnisteta.

    Tarkista, että olet antanut sarjanumeron oikein. Jos olet varma, että olet kirjoittanut sen oikein, malli ei ehkä kuulu tämän kampanjan piiriin. Käteishyvityskampanja koskee vain sellaisia Sony-tuotteita, jotka Sony on toimittanut ja jaellut valtuutetuille jälleenmyyjilleen Suomessa.

    11. Millaisia formaatteja voidaan käyttää asiakirjojen lataamiseen osana rekisteröintiprosessia, ja onko koon suhteen rajoituksia?

    Tiedostosi ei saa olla 5MB suurempi. Voit ladata vain tavallisia JPG-, JPEG-, PNG-, ja PDF-muotoja.

    12. Sain viestin, että vaatimukseni on puutteellinen. Mitä minun pitää tehdä nyt?

    Lähetä meille viestissä pyydetyt tiedot mahdollisimman pian, jotta voimme vahvistaa osallistumisesi kampanjaan. Jos et vastaa kymmenen päivän kuluessa, emme pysty takaamaan, että saat käteispalautuksen.

    13. Kuinka kauan minun on odotettava käteishyvitystä?

    Cashback-hyvityksesi maksetaan 28 päivän päästä siitä, kun kaikki kriteerit ovat täyttyneet; jos emme pysty noudattamaan tätä määräaikaa, maksamme hyvityksesi mahdollisimman pian sen jälkeen.

    14. Ostin tuotteeni muutama viikko ennen/jälkeen kampanjan päivämääriä. Voiko Sony tehdä poikkeuksen ja antaa minulle cashback-palautuksen tuotteestani?

    Voimme ainoastaan tarjota cashback-palautusta asiakkaille jos heidän tuotteensa on ostettu käyttöehdoissa merkittyjen päivämäärien aikana.

    15. Olen lähettänyt ostotositteen myyjältä saamaani osoitteeseen, mutta en ole saanut tietoja käteishyvitysvaatimuksestani

    Vaatimuksesi ei valitettavasti ole voimassa, ennen kuin olet rekisteröitynyt sivustossa. Voit liittää ostotositteen verkkolomakkeeseen tai vastata saamaasi vahvistussähköpostiviestiin osallistumiskoodilla ja lähettää ostotositteen viestin liitteenä. Postitse lähetettyjä vaatimuksia ei hyväksytä.

    16. Ostin kaksi kampanjan ehdot täyttävää tuotetta. Voinko osallistua kaksi kertaa?

    Koska kyseessä on kuluttajille suunnattu kampanja, yksi kuluttaja voi jättää enintään 5 hakemusta (ja vain yhden per malli). Kampanjaan voivat osallistua vain sellaiset asiakkaat ja yritykset, jotka ostavat Sony-tuotteita omaan käyttöön, ei jälleenmyyntiin.

    17. En ole saanut korvaustani koskevia sähköpostiviestejä, miten voin seurata sen edistymistä?

    Automaattinen vahvistusviesti lähetetään, kun hakemuksesi on lähetetty, ja toinen sähköposti kun hakemuksesi on hyväksytty. Lisätietoja tarvittaessa, lähetämme sinulle erillisen sähköpostin. Muista tarkistaa sähköpostisi roskaposti-kansiot. Tämän linkin kautta voit myös seurata casback-korvauksesi etenemistä syöttämällä vahvistusviestissä olevan ID-tunnuksen.

    18. Minulla on ongelmia kun yritän rekisteröityä tähän kampanjaan netissä, mitä minun pitäisi tehdä?

    Ota yhteyttä tukilinjaamme tämän linkin kautta, jos tarvitset apua korvauksen lähettämisessä tai jos haluat raportoida muista ongelmista joita olet kohdannut.

    19. Mitä henkilökohtaisilla tiedoillani tehdään?

    Voit tutustua asiakastietoja koskeviin käytäntöihimme tämän linkin kautta.