Artikkelin tunniste : 00259834 / Viimeksi muokattu : 20.04.2021

Verkon kautta ei voida muodostaa yhteyttä.

    Kokeile seuraavaa:

    Vihje

    Laite etsii IP-osoitteen noin 1 minuutin aikana, kun laite kytketään päälle tiedonsiirtoympäristössä ilman reititintä.

    • Kytke Sijainti päälle älypuhelimessa.
    • Jos käytät iOS 14.0 -laitetta tai uudempaa, salli paikallisverkon käyttö iPhonen kohdasta [Asetukset] - [Music Center].
    • Laite on kytketty päälle.
    • Jos käytät kiinteää IP-osoitetta, jokin toinen laite voi käyttää samaa IP-osoitetta. Käytä tässä tapauksessa toista IP-osoitetta.
    • Jos kotiverkkoja on useita, tietokone tai älypuhelin voi muodostaa yhteyden eri verkkoon kuin laite. Yhdistä ne samaan verkkoon.
    • Jos äänilaitteessa on langaton LAN-antenni, tarkista, että langaton LAN-antenni on suunnattu ylöspäin.
    • Laitteeseen on yhdistetty LAN-kaapeli.
    • [Remote Start (etäkäynnistys)], [Network Standby (verkon valmius)] ja muut asetukset on asetettu valintaan [On (Päällä)].

    Jos se ei vieläkään toimi edellä mainittujen tarkistusten jälkeen, kokeile seuraavaa.

    • Tee verkkoasetukset uudelleen.
    • Kytke tukiasema (langaton LAN-reititin) pois päältä, odota hetki ja kytke virta uudelleen päälle.
    • Kytke äänilaite pois päältä, odota hetki ja kytke virta uudelleen päälle.

    Huomaa

    Jos et voi muodostaa yhteyttä langattomaan verkkoon käyttämällä Music Center -palvelua, lue käyttöohjeet ja muodosta yhteys jollain toisella tavalla.