Tarvitsen apua My Sony -tilini kanssa tai tuotteeni rekisteröinnissä My Sony -tiliin
Sisällysluettelo
- Sony-tuotteen rekisteröiminen
- Virheellinen sähköpostiosoite tai salasana
- My Sony -tilini on lukittu
- Muutosten tekeminen Sony-tiliin
- My Sony -tilin yhdistäminen muiden Sony-palveluiden tileihin
- Kaksivaiheisen varmennuksen käyttöönotto
- Miten toimin, jos en löydä tuotetta, jonka haluan rekisteröidä?
Sony-tuotteen rekisteröiminen
- Siirry Sony Europen tuoterekisteröintisivustoon.
- Valitse maasi luettelosta.
- Voit kirjautua My Sony -palveluun kolmella tavalla: sähköpostiosoitteella, Google-tilillä (Kirjaudu sisään Google-tunnuksilla -painike) tai Facebook-tilillä (Kirjaudu sisään Facebook-tunnuksilla -painike).
- Voit liittää nykyiset Sony-tilisi ja kirjautua sisään My Sony- tai Yhteisö-tilin avulla tai näiden muiden Sony-konsernin verkkopalvelutilien avulla.
- Jos sinulla ei ole vielä Sony-tiliä, luo tili Luo tili -välilehdessä ja kirjaudu sisään.
- Aloita tuotteen rekisteröinti.
Virheellinen sähköpostiosoite tai salasana
Vaihe 1: Tarkista, oletko antanut rekisteröidyn sähköpostiosoitteesi oikein
- Varmista, että kirjoittamasi sähköpostiosoite on Sony-tiliisi liitetty osoite ja että siinä ei ole kirjoitusvirheitä.
- Jos olet luonut aiemmin Sony-tilin, muttet ole vahvistanut sitä sähköpostitse ilmoitetun ajan (72 tuntia) kuluessa, et voi käyttää kyseistä tiliä. Tämä koskee kaikkia Sony-palveluja. Kirjaudu sisään vahvistamattomaan tiliin, lähetä aktivointi-/vahvistuslinkki uudelleen ja aktivoi tilisi sähköpostin kautta.
- Voit kirjautua My Sony -palveluun muihin Sony-tileihisi liitetyllä sähköpostiosoitteella. Voit liittää My Sony -tilisi muihin Sony-tileihisi (kuten PlayStation Network).
Vaihe 2: Käytä Forgot my password (Unohtuiko salasana) -toimintoa
Voit palauttaa salasanasi käyttämällä seuraavia menetelmiä:
- Anna rekisteröimäsi syntymäaika.
- Vastaa suojauskysymykseen.
- Mobiilivarmenne (siirry kohtaan Kaksivaiheisen varmennuksen käyttöönotto).
Noudattamalla ohjeita saat linkin salasanan palauttamista varten. Jos et saanut sähköpostia, tarkista roskapostikansiosi. Jos viestiä ei löydy, kokeile linkin uudelleenlähetystä tai odota 24 tuntia ja yritä uudelleen.
My Sony -tilini on lukittu
”The maximum number of failed login attempts has been reached. Your account will be locked for 120 minutes to protect your security." (Epäonnistuneiden sisäänkirjausyritysten enimmäismäärä on täyttynyt. Tilisi lukitaan turvallisuussyistä 120 minuutiksi.)
Odota 120 minuuttia ja varmista, etteivät näppäimistösi Caps Lock- tai Num Lock -näppäimet ole käytössä. Ne vaikuttavat salasanan syöttämiseen.
Voit myös palauttaa salasanasi Forgot your password (Unohtuiko salasana) -toiminnolla.
Muutosten tekeminen Sony-tiliin
Tilin tietojen (sähköposti, salasana ja osoite) muuttaminen
- Kirjaudu sisään Sony-tiliisi.
- Siirry kohtaan [My Account Details] (Oman tilin tiedot).
- Jatka päivittämällä tarvittavat kentät.
Haluan poistaa My Sony -tilini
Ikävä kuulla, että haluat poistaa tilisi, mutta voit halutessasi tehdä sen seuraavasti:
- Kirjaudu sisään Sony-tiliisi.
- Napsauta kohtaa [My Account Details] (Oman tilin tiedot).
- Vieritä sivun alaosaan ja valitse [Remove account] (Poista tili).
My Sony -tilin yhdistäminen muiden Sony-palveluiden tileihin
Jos sinulla on jo tili toisessa Sony-palvelussa, voit kirjautua My Sony -palveluun kyseisen tilin tiedoilla. Näkyviin tulee viesti, jossa pyydetään sinua päivittämään tilisi. Sinun on mahdollisesti annettava lisätietoja päivittämistä varten. Kun olet luonut Sony-tilin, voit kirjautua sillä myös muihin Sony-palveluihin.
Voit yhdistää seuraaviin Sony-konsernin verkkopalveluihin liittyvät tilisi:
- Jotta tilit voidaan yhdistää, tileille on rekisteröidyttävä samalla sähköpostiosoitteella.
- Palvelut eivät ehkä ole saatavilla kaikissa maissa / kaikilla alueilla.
Sony Europen palvelut
- My Sony
- Yhteisö
Muiden Sony-konsernin yhtiöiden palvelut
- PlayStation™ Network
- PlayStation™ Plus
Saat lisätietoja kohdasta Sony-palveluiden yhdistetyt tilit.
Kaksivaiheisen varmennuksen käyttöönotto
Voit parantaa suojausta lisäämällä varmennuksen, jossa lähetetään varmennuskoodi tekstiviestinä tai varmennussovelluksen kautta kirjautuessasi Sony-tiliin. Voit muuttaa tätä asetusta milloin tahansa kaksivaiheisen varmennuksen asetuksissa.
Kaksivaiheisen varmennuksen käyttöönotto
Sisäänkirjautuminen varakoodilla, jos varmennussovellus ei toimi
Miten toimin, jos en löydä tuotetta, jonka haluan rekisteröidä?
- Varmista ensimmäiseksi, että tuote, jonka haluat rekisteröidä, on Sony Electronics -tuote (tähän kuuluvat: televisio-, ääni- ja video-, puhelin- [Xperia] ja -valokuvaustuotteet). Jos sinulla on Sony Professional -tuote tai PlayStation-konsoli, vieraile jollakin seuraavista sivuista:
- Jos olet varma, että tuotteesi on Sony Electronics -tuote ja olet kirjoittanut tuotteen nimen mutta sitä ei löydy, yritä etsiä sitä avattavasta valikosta.
- Jos ostit tuotteen muualla kuin Euroopassa (esim. Aasia, Tyynenmeren alue, Amerikka), rekisteröi tuotteesi kyseisen alueen sivustossa. Euroopan ulkopuolelta ostettuja tuotteita ei tällä hetkellä voi rekisteröidä My Sony -palveluun. Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa.
- Jos kaksi ensimmäistä vaihtoehtoa eivät auta, tuotteesi saattaa puuttua tietokannastamme. Ota meihin yhteyttä, niin tarkistamme asian.