Artikkelin tunniste : 00155222 / Viimeksi muokattu : 12.07.2018

Tarvitsen apua My Sony -tilini kanssa tai tuotteeni rekisteröinnissä My Sony -tiliin.

Tässä artikkelissa sovellettavat tuotteet ja luokat

Tällä sivulla annetaan tietoja My Sony -tilistä ja ohjeita tuotteiden rekisteröintiin ja tiliin liittyvien ongelmien ratkaisemiseen.

Tili

Tuotteet


Tili

Sisäänkirjautumisongelmat: En pääse tililleni

Jos et pääse tilillesi, varmista, että

  • olet antanut sähköpostiosoitteesi oikein.
  • Jos sähköpostiosoitteesi on oikein etkä muista salasanaasi, käytä Forgot your password (Unohtuiko salasana) -toimintoa. Sinun on vastattava suojauskysymykseen ja annettava syntymäaikasi, jotta salasana voidaan palauttaa.

 

Miten toimin, jos olen unohtanut suojauskysymyksen?

Jos tilisi on lukittu etkä pääse kirjautumaan sille:

  1. Ota meihin yhteyttä! Asiakaspalvelukeskus voi avata tilisi. Yritämme estää tämän vastaisuudessa ottamalla käyttöön eri tietoturvajärjestelmän.
  2. Luo uusi tili eri sähköpostiosoitteella.

 

Tilini on lukittu

Jos sisäänkirjautuminen epäonnistuu monta kertaa, tili lukitaan 120 minuutiksi.
Kun aika on kulunut, voit yrittää uudelleen.  

  • Varmista, etteivät näppäimistösi Caps Lock- tai Num Lock -näppäimet ole käytössä. Ne vaikuttavat salasanan syöttämiseen.
  • Voit yrittää palauttaa salasanasi 120 minuutin kuluttua Forgot your password (Unohtuiko salasana) -toiminnolla.

MySony-kirjautumisnäyttö

Haluan päivittää tilini

Päivitä sähköpostiosoitteesi tai osoitteesi seuraavasti:

  1. Kirjaudu My Sony -tiliisi.
  2. Siirry My account (Oma tili) -osaan.
  3. Jatka päivittämällä tarvittavat kentät.

 

Voinko vaihtaa salasanani?

Voit vaihtaa salasanasi seuraavasti:

  1. Kirjaudu My Sony -tiliisi.
  2. Siirry My account (Oma tili) -osaan.
  3. Vieritä alaspäin, kunnes Change my password (Vaihda salasana) -osa tulee näkyviin.
  4. Anna vanha ja uusi salasana.
  5. Vahvista muutos valitsemalla Change my password (Vaihda salasana).

 

Haluan poistaa tilini

Ikävä kuulla, että haluat poistaa tilisi, mutta voit halutessasi tehdä sen seuraavasti:

  1. Kirjaudu My Sony -tiliisi.
  2. Valitse account information (tilin tiedot). 
  3. Vieritä sivun alaosaan ja valitse Remove account (Poista tili).

Poista tili

 

Tuotteet

Miten toimin, jos en löydä tuotetta, jonka haluan rekisteröidä?

  1. Varmista ensin, että rekisteröitävä tuote on Sony Electronic -tuote. Jos sinulla on Sonyn mobiililaite (Xperia) tai Sony Professional -tuote, kokeile seuraavia sivuja:
  2. Jos olet varma, että tuotteesi on Sony Electronics -tuote ja olet kirjoittanut tuotteen nimen mutta sitä ei löydy, yritä etsiä sitä avattavasta valikosta.
  3. Jos kaksi ensimmäistä vaihtoehtoa eivät auta, tuotteesi saattaa puuttua tietokannastamme. Varmista tämä meiltä  ottamalla yhteyttä.

 

Miten päivitän tai poistan tuotteen?

Jos haluat päivittää tuotteen tiliisi tai poistaa tuotteen tililtäsi, toimi seuraavasti:

  1. Kirjaudu My Sony -tiliisi.
  2. Siirry My products (Omat tuotteet) -kohtaan ja valitse oikea tuote.
  3. Valitse Change my product details (Muuta tuotteen tietoja) tai Remove the product (Poista tuote).

 

En voi rekisteröidä tuotetta, koska sivusto ei hyväksy sarjanumeroa

Sarjanumero ei ole pakollinen kenttä, joten voit jatkaa antamatta sitä.

Jos et tiedä, missä sarjanumero sijaitsee, tutustu ohjesivuun. Sieltä näet, missä tuotteen mallitiedot ja tuotenumero sijaitsevat.

 

Miten tarkistan, että tuotteeni rekisteröinti onnistui?

  1. Siirry My products (Omat tuotteet) -välilehteen.
  2. Tarkista, onko tuote käytettävissä.
  3. Jos tuote ei ole käytettävissä tai sitä ei ole päivitetty, rekisteröi ja päivitä tuote uudelleen. Jos tuotteen rekisteröinti ei edelleenkään onnistu, ota meihin yhteyttä.