Artikkelin tunniste : 00242610 / Viimeksi muokattu : 05.03.2020

Laiteohjelmiston päivittäminen tietokoneella ei onnistu

    Vihje

    Seuraavat vaiheet voivat olla erilaisia eri Android-versioissa. Katso, mikä Android-versio laitteessasi on, valitsemalla Settings (Asetukset) > About phone (Tietoja puhelimesta) > Android version (Android-versio). Jos Settings (Asetukset) -kohdassa ei näy About phone (Tietoja puhelimesta) -vaihtoehtoa, valitse System (Järjestelmä).

    • Varmista, että laitteen näyttö ei ole lukittu ja että laite on asetettu siirtämään tietoja.

     Laitteen asettaminen tiedonsiirtoa varten (Android 10/Android 9) 

     Laitteen asettaminen tiedonsiirtoa varten (Android 8) 

    • Kun päivität laiteohjelmiston Xperia Companionilla, varmista, että tietokoneessa on internetyhteys.
    • Jos tietokoneessa on palomuuri, varmista, että se ei estä asianmukaisten päivityssovellusten suorittamista.

     Palomuurin tarkistaminen 

    • Jos yrität päivittää laitteen yritysverkossa, käytössä saattaa olla välityspalvelin. Saat lisäohjeita verkon järjestelmänvalvojalta.
    • Varmista, että käytät laitteellesi tarkoitettua alkuperäistä Sonyn USB-kaapelia, joka on liitetty kunnolla laitteeseen ja tietokoneeseen.
    • Varmista, että USB-kaapeli ei ole vaurioitunut. Kokeile toista USB-kaapelia tai tietokoneen toista USB-porttia.
    • Jos laitteessa on muistikortti, irrota laite tietokoneesta ja poista muistikortti käytöstä laitteessa. Irrota sitten muistikortti laitteesta ja liitä laite uudelleen tietokoneeseen.

     Muistikortin poistaminen