Laiteohjelmiston päivittäminen tietokoneella ei onnistu
Vihje
Seuraavat vaiheet voivat olla erilaisia eri Android-versioissa. Katso, mikä Android-versio laitteessasi on, valitsemalla Settings (Asetukset) > About phone (Tietoja puhelimesta) > Android version (Android-versio). Jos Settings (Asetukset) -kohdassa ei näy About phone (Tietoja puhelimesta) -vaihtoehtoa, valitse System (Järjestelmä).
- Varmista, että laitteen näyttö ei ole lukittu ja että laite on asetettu siirtämään tietoja.
Laitteen asettaminen tiedonsiirtoa varten (Android 10/Android 9)
Laitteen asettaminen tiedonsiirtoa varten (Android 8)
- Kun päivität laiteohjelmiston Xperia Companionilla, varmista, että tietokoneessa on internetyhteys.
- Jos tietokoneessa on palomuuri, varmista, että se ei estä asianmukaisten päivityssovellusten suorittamista.
- Jos yrität päivittää laitteen yritysverkossa, käytössä saattaa olla välityspalvelin. Saat lisäohjeita verkon järjestelmänvalvojalta.
- Varmista, että käytät laitteellesi tarkoitettua alkuperäistä Sonyn USB-kaapelia, joka on liitetty kunnolla laitteeseen ja tietokoneeseen.
- Varmista, että USB-kaapeli ei ole vaurioitunut. Kokeile toista USB-kaapelia tai tietokoneen toista USB-porttia.
- Jos laitteessa on muistikortti, irrota laite tietokoneesta ja poista muistikortti käytöstä laitteessa. Irrota sitten muistikortti laitteesta ja liitä laite uudelleen tietokoneeseen.