Ron Timehin on Lontoossa asuva ammattivalokuvaaja ja tuottaja. Ron on erikoistunut kaupunkimaisemiin ja muotokuviin, ja hänen erityyppisiin vakioasiakkaisiinsa kuuluu sellaisia tuotemerkkejä kuin Apple, Adidas, Adobe, American Express, Canada Goose, Nike, Idris Elba, Mercedes Benz, Prada, Samsung, Google, Eurostar, Sony, Lacoste, Red Bull ja Vodafone. Ron allekirjoitti vuonna 2019 Sonyn kanssa European Imaging Ambassador -sopimuksen ja Adoben kanssa Insider-sopimuksen, ja on edelleen jatkanut molempien kanssa tiivistä yhteistyötä. Ronin töitä ovat käyttäneet useat julkaisut, kuten British Vogue, GQ, The Evening Standard, Digital Camera Magazine, HYPEBEAST, Highsnobiety, The Hungry Eye Journal, Disorder Magazine ja Resource Photography Magazine. Ron on ollut mukana perustamassa Audaxia, joka tekee vakuuttavia kaupallisia töitä sellaisille tuotemerkeille kuin EA Sports mutta myös laittaa hyvän kiertämään jollakin tavalla. Vaikka Audax on ollut toiminnassa vasta vuoden, se on töillään kerännyt noin 250 000 £ (n. 290 000 €) erilaisiin hyväntekeväisyyskohteisiin. Ron on myös julkaissut ensimmäisen oman valokuvakirjansa London Fog, jota on myyty ympäri maailmaa tunnetuissa kirjakaupoissa, kuten Waterstonesissa, ja verkossa Amazonin kautta. The TIMES nimesi London Fogin yhdeksi vuoden 2019 parhaista valokuvakirjoista, minkä ansiosta perinteinen media, kuten ITV News, on tehnyt siitä useita juttuja. Ron pitää säännöllisesti valokuvaukseen ja sosiaaliseen mediaan liittyviä työpajoja asiakkaille, joita ovat mm. Apple, Adobe, Sony, Canada Goose, The Photography Show ja Wex Photo Video. Ne voivat olla käytännön kursseja paikan päällä tai verkkokoulutuksia, joissa hänellä on ollut tähän mennessä enimmillään yli 15 000 osallistujaa.